Listing 1 - 10 of 109 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Electronic mail messages --- Electronic mail systems --- Business writing --- E-mail correspondence --- E-mail messages --- Email correspondence --- Email messages --- Telematics --- E-mail systems --- Electronic message systems --- Email systems --- Data transmission systems --- Voice mail systems --- Study and teaching --- E-books
Choose an application
Electronic mail messages --- Electronic mail systems --- Business writing --- E-mail systems --- Electronic message systems --- Email systems --- Data transmission systems --- Telematics --- Voice mail systems --- E-mail correspondence --- E-mail messages --- Email correspondence --- Email messages --- Study and teaching --- E-books
Choose an application
Reading, writing and managing e-mail is taking up an increasing amount of our time. But are we using it right? Just as body language helps you to make an impression in person, what you write and how you write it affects what people think of you and your organisation. Be it a thank you note, a meeting reminder, a proposal or a sales pitch, a well-written message that looks and sounds professional will make it easier for people to want to do business with you. It will help people feel good about communicating with you and help you achieve the right results. This invaluable guide offers step-by-step pointers that readers can put into practice right away. The highlight of the book is a series of 10 model email templates, covering scenarios like requests for information, conveying bad news, complaints and sales prospecting. These are explained and analysed to show what makes them simple yet effective.
Business writing --- Electronic mail messages --- Business writing. --- Business --- Authorship --- Business communication --- E-mail correspondence --- E-mail messages --- Email correspondence --- Email messages --- Telematics
Choose an application
E-mail. --- Linguistics --- Dutch language --- e-mail --- Mass communications --- E-mail --- Elektronische informatievoorziening --- Internet --- Tekstschrijven --- Omgangsvormen --- Zakelijke communicatie --- 658.8 --- #BAVD --- KBC0407 --- communicatie --- 643 Taalzorg --- 695 Communicatie --- Client Klant --- Communication Communicatie --- Courrier électronique Electronic mail --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:E-mail --- taal --- taalgebruik --- *842 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Monograph --- Digitale informatievoorziening --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
A fast-paced and easy-to-follow, step-by-step guide that gets you up and running quickly
Electronic mail systems. --- E-mail systems --- Electronic message systems --- Email systems --- Data transmission systems --- Telematics --- Voice mail systems --- Qmail.
Choose an application
Inleiding - Basisbewerkingen Outlook 2013 - E-mail gebruiken - Contactpersonen beheren - Agendabeheer - Taken maken en beheren - Instellingen voor autoarchiveren - Handige tips
Computerprogramma's. --- Didactics of secundary education --- Didactics of technology --- Outlook (informatica) --- e-mail --- Programming --- secundair onderwijs 3de graad --- computerprogramma's --- Outlook 2013 --- 528.2 --- 528.51 --- Microsoft programma's --- Outlook --- informatica --- schoolboeken --- 004.42 --- 487.2 --- Informatica --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Computerprogramma's --- Informatiekunde --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Central Office 2014 --- MS Office --- Secundair onderwijs --- Hoger onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Office 2013 --- Software --- E-mail --- Handleidingen --- Verpleegkunde
Choose an application
Hoewel iedereen wel eens brieven en e-mails schrijft, bereikt niet iedereen het maximale effect. Daar zijn verschillende oorzaken voor. De belangrijkste is dat de schrijver niet goed heeft overdacht wat hij of zij precies wil bereiken. Hoe duidelijker u het doel voor ogen heeft, hoe beter u de brief of e-mail daarop kunt toespitsen. In dit boekje doorlopen we de stappen die leiden tot een effectieve brief of e-mail en gaan we in op de structuur van de brief. Vervolgens bespreken we de e-mail. Het taalgebruik daarin is wat losser dan in de brief, maar onder invloed van de e-mails is ook in brieven de stijl informeler geworden. U krijgt veel tips over hoe om te gaan met e-mails. Tot slot bieden we bouwstenen voor enkele veelvoorkomende soorten brieven en e-mails. Inhoudsopgave : 1. Waarom schrijft u een brief? 2. Hoe schrijft u een duidelijke brief? 3. Hoe structureert u de brief? 4. De toon en lay-out van de brief 5. E-mails - Wanneer? 6. E-mails - Hoe moet het niet? 7. E-mailetiquette 8. E-mails - Hoe moet het dan wel? 9. Taalgebruik in brieven en e-mails 10. Formulieren 11. Bouwstenen
Brieven schrijven. --- E-mail. --- Handelscorrespondentie --- Schriftelijke communicatie. --- Zakelijke communicatie. --- Nederlands. --- e-mail --- handelscorrespondentie --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- Mass communications --- Zakelijke communicatie --- Schrijven --- E-mail --- Nederlands --- Correspondentie --- 803.93 -06 --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Nederlands --- #KVHA:Zakelijk schrijven; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke brieven; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke e-mails; Nederlands --- communicatie --- brieven --- zakelijke communicatie --- Schriftelijke communicatie --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst
Choose an application
cdrom --- 681.333 --- 372.862 --- 681.3 )* INFORMATICA --- E-mail --- Internet --- communicatie --- communicatietechnologie --- elektronische post --- informatica --- Softwarepakket --- Didactiek van de technologie --- Informatica --- Software --- Communicatiemiddelen --- Communicatiemiddel --- Verpleegkunde
Choose an application
Wat gebeurt er als twee vooraanstaande professionals de handen in elkaar slaan? Dan ontstaat er een regenboog aan ideeën en zo ook met dit boek. Tamara Gielen (één van 's werelds top influencers en thought leaders op vlak van e-mailmarketing) en Hans Smellinckx (al meer dan 15 jaar expert Omni-channelmarketing voor merken zoals Coca-Cola, Ikea en Artoos) presenteren je met dit boek een heuse handleiding om e-mailmarketing strategisch te integreren in je marketing. In dit boek, geschreven in gewonemensentaal, vind je praktische tips en een heleboel voorbeelden waarmee je aan de slag kunt gaan. Geen wollige strategieën en complexe operationele oefeningen, maar een direct toepasbaar verhaal om met e-mailmarketing je doelgroep te inspireren, te teasen en te converteren.
Marketing --- direct mail --- marketingcommunicatie --- marketing --- e-mail --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- persuasieve communicatie --- e-commerce --- marketingplan --- online marketing --- 658.8:004.738.5 --- Online marketing --- internetmarketing
Choose an application
German literature --- Electronic mail messages --- Laederach, Jürg, --- 830-3 --- Duitse literatuur: proza --- Fiction --- Electronic mail messages. --- 830-3 Duitse literatuur: proza --- E-mail correspondence --- E-mail messages --- Email correspondence --- Email messages --- Telematics --- Laederach, Jürg, - 1945- - Correspondence --- Laederach, Jürg, - 1945 --- -German literature --- -Electronic mail messages --- Laederach, Jürg, - 1945-
Listing 1 - 10 of 109 | << page >> |
Sort by
|