Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Een succesvol prijsbeleid is cruciaal voor elke organisatie die producten of diensten verkoopt. Door de sterke link tussen prijzen en winst zijn beslissingen over prijzen altijd van belang. Of het nu gaat over het berekenen van een prijs, het bepalen van een prijsstrategie, het ontwerpen van een prijspagina of het uitwerken van een promotie...: je wil het maximum uit je prijsbeleid halen. In Prijzen laten werken bekijken we prijzen vanuit alle mogelijke invalshoeken om je een goed inzicht te geven in de opportuniteiten die een sterk prijsbeleid biedt. Je leert een prijs bepalen die een bedrijf toelaat om winst te maken en te groeien. Daarnaast leert het boek jou een breed prijsbeleid uit te bouwen dat ervoor zal zorgen dat je de strategie van je bedrijf daadwerkelijk kunt realiseren. Het boek combineert inzichten uit marketing, economie, management en psychologie en stelt je zo in staat om een praktisch en doeltreffend prijsbeleid uit te werken.
Prijsbeleid. --- Prijsbeleid --- Economics --- prijsbeleid --- consumenten --- prijsbepaling --- Verkoopstechnieken --- 658 --- 658.8
Choose an application
marketing --- prijsvorming --- prijsbeleid --- marketingstrategie --- marktpositionering
Choose an application
Heel wat ondernemingen prijzen hun aanbod veel te laag, zo blijkt uit onderzoek. Hoofdreden? Bij het bepalen van de prijs baseren ondernemers zich doorgaans op de kostprijs van hun product, waarbij ze een vaste winstmarge tellen. Toch is het rendabeler om bij het prijs zetten uit te gaan van de waarde en de waardering van het aanbod, voornamelijk gezien door de ogen van de (potentiële) klant.Prijs je rijk is volledig gewijd aan prijs zetten. Het is een aanrader voor ondernemers die de prijspolitiek van leveranciers en concurrenten willen doorgronden, en die de knepen van een eigen rendabel prijsbeleid onder de knie willen krijgen. De vele tips en tricks zijn meteen toepasbaar in de praktijk. Ook studenten bedrijfsmanagement vinden in dit boek de nodige achtergrondinformatie om een inzicht te verwerven in hoe prijzen tot stand komen.Negentig procent van de klanten beweert dat de prijs een van de belangrijkste elementen is bij hun aankoopbeslissing. Toch tonen observaties aan dat slechts weinigen bij de overweging die kopen voorafgaat, eff ectief rekening houden met de prijs. De kwaliteit (zowel objectieve als subjectieve) van het aanbod en de dienstverlening voor, tijdens en na aankopen vinden ze veel belangrijker als beslissingscriterium: het koppel ?kwaliteit- Prijs? nooit scheiden ...Pieter De Smet put uit meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en verkoop. Hij verdient zijn strepen in tal van organisaties en bedrijfssectoren, als consultant, trainer en woordvoerder. Hij doceert onder andere Product- & Prijsbeleid en Sales- en Accountmanagement aan de VIVES Hogeschool en is rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Gent, afdeling Kortrijk.https://www.standaardboekhandel.be/
Ondernemingen ; prijsbeleid. --- prijsbeleid --- prijsberekening --- Prijsbeleid --- Prijsvorming --- Onderneming --- Winst --- Aanbod --- Bedrijfsmanagement --- Verkoop --- Rentabiliteit --- Klantgerichtheid --- Management --- Economics --- consumenten --- prijsbepaling --- Handel
Choose an application
Pricing --- prijsbeleid --- prijsbepaling --- consumentengedrag --- marketingstrategie --- prijsvorming --- Prijsvorming --- Prijzen
Choose an application
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumermarketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context. Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.
369.1 --- marketing --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing. --- Marketing --- 658.8 --- prijsbeleid --- merkimago --- consumentengedrag --- Innovatie
Choose an application
Consumentengedrag. --- Koopgedrag. --- Marketing. Sales. Selling. Distribution. --- Marketing. --- Prijsbeleid. --- Consumentengedrag --- Marketing --- 658.8 --- 658.8 )* MARKETING --- consumentengedrag --- koopgedrag --- marketing --- prijsbeleid --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Financiewezen
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier. In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.
Marketing --- prijsbeleid --- marketing --- merkimago --- consumentengedrag --- 658.8 --- koopgedrag --- marktonderzoek --- positionering --- strategie --- Marktonderzoek --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Business 2018 --- marketinginstrument --- PXL-Handboeken
Choose an application
Marketing --- detailhandel --- marketing --- Retailmarketing --- Detailhandel --- Accountmanagement --- Marketingmix --- Consumentengedrag --- 658.8 )* MARKETING --- consument --- consumentengedrag --- lay-out --- marketingmix --- presentatie --- prijsbeleid --- promotie --- reclame --- Financiewezen
Choose an application
Lean Pricing is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. You will discover a great number of case studies where these methods are successfully applied which will help you set-up or optimize your current pricing strategy.This book will answer the following key questions:- What price can you ask ?- What pricing strategy will you adopt ?Whether you launched a startup or work for a big tech company is not important. As long as you believe that pricing plays a key role in your success, this book will provide the guidance, insights and inspiration you need.Lean Pricing is part of the Lean series, a series of books tackling the challenges that technology entrepreneurs and companies are facing. Other publications include Lean Marketing (not yet released).Omar Mohout is a Growth Engineer. He is an expert in building repeatable, scalable customer acquisition engines for born-on-the-web companies. Omar is an entrepreneur that turned startup advisor & mentor.Bron : http://bussinessandeconomics.diekeure.be
Prices --- lean, change, gedrag, cultuur, adviseren --- Prijsvorming --- Prijszetting --- Startende ondernemingen --- Lean management --- Sales management --- Startende onderneming --- Lean --- Salesmanagement --- Economics --- prijsbeleid --- consumenten --- prijsbepaling
Choose an application
Marketing --- 658.8 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- 658.8 )* MARKETING --- distributie --- handboeken --- koopgedrag --- marketing --- marketingmix --- prijsbeleid --- publiciteit --- reclame --- verkoopkunde --- marketingcommunicatie --- marketingmanagement --- E960215.jpg --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|