Narrow your search

Library

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

UCLL (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2008 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
De ongrijpbare sportfan : brand management in de 21ste eeuw.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789054720638 Year: 2008 Publisher: Nieuwegein Arko Sports Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ongrijpbare fan bereiken : uitdaging - sport in de problemen - band met sportfan ; Contact met ongrijpbare fan : herdefinitie van het sportmerk - transformatie - transformatie implementeren - sportmerk communiceren ; Overleven in de markt voor sportfans : zorgen voor duurzame band met fans - succesvolle voorbeelden van sportmerken - toekomst van de band met de sportfan Vermaard communicatie-expert Irving Rein, internationaal erkend marketinggoeroe Philip Kotler en communicatiedeskundige Ben Shields hebben een innovatief bedrijfsmodel ontwikkeld dat vooral gericht is op het tevredenstellen en behouden van sportfans. Hans Westerbeek biedt met zijn bijdrage een internationaal sportbusinessperspectief, onder andere door Europese en Nederlandse casestudies aan te dragen. De auteurs reiken middelen aan waarmee het sportproduct beklijft, minder wordt beïnvloed door de grillige patronen van winnen en verliezen, en snel aan de veranderende marktomstandigheden kan worden aangepast. (Bron: covertekst)

Keywords

Listing 1 - 1 of 1
Sort by