Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

Odisee (1)

UAntwerpen (1)

UCLL (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2004 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Public relations : de communicatie van organisaties
Authors: --- --- ---
ISBN: 9014079230 Year: 2004 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aan de voet van de 21e eeuw zijn organisatie niet klaar met lineaire en daardoor te eenvoudige recepten voor communicatie, zoals 'tweerichtingsverkeer' en 'wederzijds begrip'. Daarvoor is onze wereld te complex geworden. De verwevenheid van organisaties met elkaar en het steeds wisselende stelsel van belanghebbenden, betrokkenen en andere boodschappers vragen om een volgende stap: investeren in dynamisch evenwicht. Dat vereist het vermogen om tijdig signalen op te vangen en deze weloverwogen te vertalen naar alle gedragingen en uitingen van de organisatie. Voor zolang het duurt. Want steeds vaker maken schokken van buitenaf duidelijk hoe broos publiek vertrouwen is. Evenwicht vraagt onderhoud, dag in dag uit. ( Bron: covertekst)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by