Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Aan de voet van de 21e eeuw zijn organisatie niet klaar met lineaire en daardoor te eenvoudige recepten voor communicatie, zoals 'tweerichtingsverkeer' en 'wederzijds begrip'. Daarvoor is onze wereld te complex geworden. De verwevenheid van organisaties met elkaar en het steeds wisselende stelsel van belanghebbenden, betrokkenen en andere boodschappers vragen om een volgende stap: investeren in dynamisch evenwicht. Dat vereist het vermogen om tijdig signalen op te vangen en deze weloverwogen te vertalen naar alle gedragingen en uitingen van de organisatie. Voor zolang het duurt. Want steeds vaker maken schokken van buitenaf duidelijk hoe broos publiek vertrouwen is. Evenwicht vraagt onderhoud, dag in dag uit. ( Bron: covertekst)
PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- bedrijfscommunicatie --- Public relations --- Communicatie --- Organisaties --- Public Affairs --- Issue management --- Mediarelaties --- Relatiemarketing --- E080154.jpg --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Organisatie --- Lobbying --- Mediarelatie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|