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Branding (Marketing) --- Consumer behavior --- Brand name products --- Senses and sensation --- Communication in marketing --- Management --- Psychological aspects
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Fun is the key to success! If you want to be successful, having fun is not an option. It's a necessity. By making fun a top priority—taking meaningful, enjoyable breaks each day, week, month, and year—you'll not only be happier but be more productive, too! Using scientific evidence, real-world case studies, and a healthy dose of wit, bestselling author Dave Crenshaw shows that a regular respite is like a little oasis in your workday. It refreshes and reinvigorates, recharges your batteries—helping you accomplish more with less effort! The Power of Having Fun coaches you through the five-step system thousands of leaders have utilized to boost productivity and propel their careers—all while feeling fantastic! Let Dave Crenshaw lower your stress, raise your results, and restore recess to your routine.
Time management. --- Rest periods. --- Pleasure --- Performance. --- Work. --- Industry (Psychology) --- Method of work --- Work, Method of --- Human behavior --- Labor --- Occupations --- Work-life balance --- Competence --- Work --- Emotions --- Ethics --- Senses and sensation --- Utilitarianism --- Happiness --- Hedonism --- Breaks (Rest periods) --- Coffee breaks --- Tea breaks --- Hours of labor --- Allocation of time --- Budgets, Time --- Personal time management --- Time --- Time allocation --- Time budgets --- Time use --- Use of time --- Management --- Personal information management --- Psychological aspects. --- Organization --- Use of --- Time management --- Rest periods --- Performance --- E-books
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Dans les nations industrialisées, les goûts des individus sont désormais employés à doper la consommation. L'industrialisation de la jouissance privilégie le superflu au nécessaire, la sensibilité à la raison, la séduction à la faculté de juger. Pourtant, avec l'exploitation du goût, le capitalisme est loin d'avoir découvert une terre inconnue. A l'âge classique, la noblesse de cour cultivait un style de vie commandé par les loisirs et le goût, tout en faisant du bon goût un critère de distinction et de promotion individuelle. Ces relations de compétition entre courtisans ont-elles été les premières notes en prélude au libéralisme ? Si l'improductivité, au sens économique, a pu constituer une valeur fondatrice du goût, comment l'industrie a-t-elle pu transformer le goût en moteur économique de la consommation ? Le devenir esthétique du capitalisme repose sur la captation et la conversion de ce qu'il aurait de plus individuel en valeurs mesurables, échangeables et massifiables, susceptibles de coloniser les moindres recoins de l'existence et de al culture. L'ouvrage montre que les enjeux du capitalisme esthétique excèdent le territoire angélique des agréments : les batailles esthétiques sont au cœur d'une guerre économique pour le contrôle des émotions et des affections.
Consumption (Economics) --- Consumers' preferences --- Fashion --- Société de consommation --- Consommation (Economie politique) --- Consommateurs --- Mode --- Philosophy --- Social aspects --- Philosophie --- Aspect social --- Préférences --- Aesthetics --- Taste --- Economic aspects. --- Philosophy. --- AA / International- internationaal --- 339.320 --- 330.52 --- 380.53 --- 339.44 --- 7 --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Liberaal systeem. Neo-liberalisme. Theorie van de onderhandeling. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Kunstmarkt. --- Schone kunsten - Kunst als vrijetijdsbesteding. --- Beaux-arts - Arts d'agrément. --- Fine arts. Art as a way of using leisure. --- 7 Schone kunsten - Kunst als vrijetijdsbesteding. --- 7 Beaux-arts - Arts d'agrément. --- 7 Fine arts. Art as a way of using leisure. --- Société de consommation --- Préférences --- Gustation --- Tasting (Physiology) --- Chemical senses --- Drinking behavior --- Senses and sensation --- Tongue --- Food preferences --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Beautiful, The --- Beauty --- Esthetics --- Taste (Aesthetics) --- Art --- Criticism --- Literature --- Proportion --- Symmetry --- Economic aspects --- Liberaal systeem. Neo-liberalisme. Theorie van de onderhandeling --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Kunstmarkt --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Schone kunsten - Kunst als vrijetijdsbesteding --- Psychology --- Radio broadcasting Aesthetics --- Aesthetics - Economic aspects. --- Taste - Economic aspects. --- Taste - Philosophy. --- Phénomènes de mode
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