Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Onderwijs is als het weer: iedereen praat erover, iedereen denkt er veel over te weten. We hebben er allemaal een mening over omdat we allemaal betrokken zijn. dit werk gaat de hardnekkige clichés over leren, technologie in de klas, neurologie en onderwijsbeleid te lijf. Zo sneuvelen in dit boek onder andere leerstijlen, blijken jongens niet beter in wiskunde en blijken baby's niet slimmer te worden van klassieke muziek.Op ludieke wijze roeien de auteurs de grootste mythes op het gebied van onderwijs en leren uit en alle indianenverhalen over onderwijs en leren worden weerlegd op basis van recent onderzoek
Onderwijs --- Psychologie --- Neurologie --- Pedagogiek --- Leren --- Technologie --- Onderwijskunde --- Leerstijl --- Leerproces --- Beleid --- Educational psychology --- Teaching --- onderwijsrendement --- gender --- onderwijsonderzoek --- Educational sciences --- 371 --- #SBIB:316.334.1O400 --- #PBIB:+110.10 --- 720 Onderwijs --- leerstijlen --- onderwijsbeleid --- onderwijskunde --- AA / International- internationaal --- 170 --- 45 --- 415.4 --- Jongens --- Leerpsychologie --- Meisjes --- 450.4 --- Onderwijsbeleid --- Onderwijsleerprocessen --- Onderwijsonderzoek --- Onderwijstechnologie --- 371 Onderwijs. Schoolwezen --- Onderwijs. Schoolwezen --- Leer- en onderwijsgedrag: algemeen --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- Moraal en ethiek (algemeenheden) --- Opvoeding, opvoedkunde --- Hogere geestelijke functies --- 720 Onderwijs. --- Jongens. --- Leerpsychologie. --- Meisjes. --- Onderwijsbeleid. --- Onderwijsleerprocessen. --- Onderwijsonderzoek. --- Onderwijstechnologie. --- leerstijlen. --- onderwijsbeleid. --- onderwijskunde. --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen. --- Leer- en onderwijsgedrag: algemeen. --- Onderwijs. Schoolwezen. --- Hogere geestelijke functies. --- Onderwijskunde. --- onderwijsleerprocessen --- onderwijstechnologie --- onderwijskunde, onderwijsonderzoek
Choose an application
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Sociale agogiek --- algemeen. --- handboeken en inleidingen. --- jeugdwerk- en beleid. --- Onderwijs. --- education --- onderwijssociologie --- onderwijs --- Sociology of education --- pedagogiek --- School management --- Belgium --- 304 --- 37 --- Maatschappelijke vraagstukken --- Onderwijs --- Educational sociology --- Education --- Aims and objectives --- Onderwijs: filosofie --- Onderwijs: toekomstperspectieven --- 450.42 --- Samenleving --- onderwijssociologie, democratisering van het onderwijs --- 316.4 --- Onderwijssociologie --- #GGSB: Jongeren --- Z371 --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- Z++95/02 --- #A9510A --- onderwijs en maatschappij --- 450.41 --- Onderwijsfilosofie --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- 450.4 ) Onderwijsvernieuwing --- autonomie --- onderwijskunde --- #PBIB:+110.10 --- ontwikkelingen --- oriëntering --- tendensen --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- 450.4 --- onderwijskunde (ler) --- Onderwijs en maatschappij --- 37.014 --- Beleid --- Toekomstvisies --- Waarden --- Leefgemeenschap --- onderwijs en sociaal milieu --- schoolbeleid --- onderwijspolitiek --- #GSDBP --- #SBIB:316.334.1O310 --- #SBIB:316.334.1O200 --- #SBIB:IO --- 37.013 <493> --- 37.012 <493> --- 371.014 <493> --- #A9505A --- #KVHB:Onderwijs --- #KVHB:Onderwijsbeleid --- #KVHB:Maatschappij --- BE / Belgium - België - Belgique --- 476 --- 470 --- Enseignement Onderwijs --- 371 --- 371.2 --- 371.1 --- Sociologisch onderzoek i.v.m. doelstellingen in het onderwijs (onderwijssystemen) --- Onderwijsbeleid en organisatie: algemeen --- Economie van de opvoeding --- Openbaar onderwijs: algemeenheden --- 37 Education --- 370 --- Onderwijsfilosofie (Onderwijsvisie) --- Onderwijskunde --- Onderwijsonderzoek --- Toekomstvisie --- Waarde (ethiek) --- Analyse --- Evaluatie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Samenlevingsvorm --- Jongeren --- Catechese (geloofsopvoeding)
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|