Listing 1 - 10 of 66 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
682 --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- muziek --- Praktijkboeken muziektherapie
Choose an application
731 --- Theater - Nederlands --- Dutch literature --- Theater --- Theaterteksten --- Drama --- Muzische vorming --- Muzische opvoeding
Choose an application
Choose an application
6-1731-3
632 --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- kleuterschool --- muzikale opvoeding --- Vocale didactiek - Peuters en kleuters --- Muzikale opvoeding --- Kleuteronderwijs
Choose an application
Methodologie --- Musique --- Muziek --- Méthodologie --- 612 --- muzische vorming --- muzikale opvoeding --- basisonderwijs --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- muzische opvoeding en -expressie --- Naslagwerken muziekpedagogiek en didactiek - Muziekpedagogiek in Vlaanderen --- Muzische opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- #BSCH: vak : muziek --- Schoolbooks - Didactic material --- Leerkrachten en begeleiders in jeugd- en vormingswerk
Choose an application
De spelsuggesties hebben tot doel de individuele mens in de groep bewust te maken van zijn eigen creatieve mogelijkheden en die ook tot uiting te brengen. De oefeningen zijn gericht op vergroting van de bewegings- en stemexpressie; veel aandacht wordt besteed aan concentratie en waarneming. (Bron: boekcover) Dit boek bevat honderden spelsuggesties ter inspiratie van allen die als spelleider met groeen werkzaam zijn. Het boek is opgezet voor het werken met kinderen in de basisschool, maar het leent zich ook uitstekend voor gebruik buiten het onderwijs en met ouderen.
Spelen --- Bewegingsopvoeding --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- #SMV:Nederland --- #SMV:sport --- #SMV:000001 --- #SMV:agogiek --- #SMV:encyclopedie --- dramatische expressie --- basisonderwijs --- 477.2 --- Dramatische expressie --- Ik en de anderen --- Muzische vorming --- Samenspel --- Sociale opvoeding --- 477 ) * MUZISCHE OPVOEDING - O.N. --- Expressievakken: basisonderwijs --- (zie ook: Anders zijn) --- 477 ) * MUZISCHE OPVOEDING - O.N
Choose an application
Methodologie --- Musique --- Muziek --- Méthodologie --- basisonderwijs --- muzische vorming --- 477.7 --- beeldopvoeding --- dansante vorming --- herfst --- muzikale opvoeding --- spelen --- 456.7 --- 477 --- 577.2 --- Dansen --- Dansexpressie --- Drama --- Expressie --- Herfst --- Muzikale expressie --- Muzikale vorming --- Muzische vorming --- Spelen --- dansen --- dansexpressie --- drama --- expressie --- muziek --- muzikale expressie --- muzikale vorming --- Basisonderwijs --- Dieren --- 477.3 --- Beeldende vorming ; basisonderwijs --- Dansante vorming ; basisonderwijs --- Expressievakken ; basisonderwijs --- Muzikale opvoeding ; basisonderwijs --- Muzische opvoeding en expressie ; basisonderwijs --- lichamelijke opvoeding: lagere school --- didactiek basisonderwijs - muzikale opvoeding --- Expressievakken; algemeen - Lichamelijke opvoeding --- Expressievakken; algemeen - lich.opv --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- De levende natuur in woord en beeld --- (zie ook: Fauna) --- Muzische opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - muzische vorming --- #BSCH: vak: muziek --- #BSCH: vak: toneel
Choose an application
Elk kind kan op verschillende manieren omgaan met muziek: vocaal en instrumentaal musiceren, muziek ontwerpen, luisteren naar muziek, op muziek bewegen, praten over muziek en muziek lezen en noteren. Alle omgangsvormen komen in deze uitgave aan bod. De nadruk ligt op vocaal musiceren, kortweg het 'zingen'. De activiteiten werden opgedeeld per leeftijdsgroep. Toch kan je de meeste activiteiten ook 'vertalen' naar ander leerjaren.
Muzikale vorming --- Basisonderwijs. --- Didactics of the arts --- muzikale vorming --- muziek --- lager onderwijs --- Didactics of primary education --- basisonderwijs --- muzikale opvoeding --- 477.7 --- didactiek --- 625 --- Kinderliederen (Liedjes) --- Lager onderwijs --- Muzikale opvoeding --- Schoolboeken --- Zingen --- Handboek/cursus --- Muzikale expressie --- 477.6 --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- CD --- lessuggesties --- liedjes --- Kinderliederen --- Muzikale expressie ; basisonderwijs --- Muzikale opvoeding ; basisonderwijs --- 062546.jpg --- Muzikale vorming ; basisonderwijs ; didactiek --- Muzische vorming --- Muzische opvoeding --- Expressie --- Muzische opvoeding en expressie --- Basisonderwijs --- Liedjes --- didactiek basisonderwijs - muzikale opvoeding --- Muziekdidactiek en -pedagogie (basisonderwijs) --- Contains audio-visual material --- Didactiek van de kunst --- Didactiek van het lager onderwijs --- Muziek --- didactiek basisonderwijs - muzische vorming --- Afrika --- Compositie (muziek) --- 641 --- Leerplichtonderwijs - Basisonderwijs: Muziek
Choose an application
De thema's uit Taalsignaal vind je hier terug : 1. Mijn nieuwe vrienden - 2. In de buurt - 3. Alles wordt anders - 4. Klavertjevier - 5. Pijn hebben... pijn doen - 6. Alles te koop! - 7. Tafeltje-dek-je - 8. Oud en jong vieren - 9. Onder één dak - 10. Op je gezondheid. 11. Kunstig - 12. Niet moeten maar mogen - 13. Zoeken in boeken - 14. Van blad tot boek - 15. Wegen en bewegen - 16. Tussen wolken en water - 17. Veelsprekerij - 18. Een lachertje - 19. Mee met de knapzak - 20. Niets moet, veel mag!
371.67 --- 373.3 --- lager onderwijs --- leerboeken --- muzische vorming --- 477.7 --- muzikale opvoeding --- schoolboeken --- 477 --- Beeldopvoeding (Plastische opvoeding) --- Bewegingsopvoeding --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Mediaopvoeding --- Muzikale opvoeding --- Muzische vorming --- Verjaardagen --- 477 ) Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Muzische opvoeding en expressie --- Kunstzinnige vorming ; basisonderwijs ; didactiek --- 642 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - muzikale opvoeding --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Basisonderwijs - Muzische vorming --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Beeldopvoeding --- Dramatische vorming --- Audiovisuele vorming --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - muzische vorming --- Beeldeducatie --- Didactics of the arts --- Primary education --- Didactics of social education --- Leerplichtonderwijs - Basisonderwijs: Muzische vorming
Choose an application
Kunst helpt kinderen de wereld te begrijpen Het belang van kunsteducatie wordt door een breed publiek erkend. Kunst en cultuur zijn vaste ingrediënten van ons bestaan. Ze helpen ons de wereld te begrijpen en onze levens kleur geven. Net daarom is het verrassend dat in het Vlaamse onderwijs kunstzinnige doelstellingen zo schaars zijn. De leraar die de wolken meet breekt een lans voor meer kunst op school. Vanuit hun verscheidene achtergronden beargumenteren tientallen experts en leraren hoe dat kan, en hoe we de tijd die we in de klas aan kunst besteden nuttiger kunnen invullen. Zo kan kunst haar rechtmatige plaats in ons onderwijs innemen.
Kunst ; onderwijs. --- Didactics of the arts --- art appreciation --- kunstopvoeding --- muzische vorming --- 477 --- expressie --- Lerarenopleiding : CVO --- Vormingswerk --- Kunsteducatie --- Culturele educatie --- kunsteducatie --- didactiek --- #SBIB:316.7C316 --- #SBIB:316.334.1O360 --- Expressie --- Lerarenopleiding --- Zingen --- kunstonderwijs --- 477.6 --- didactiek basisonderwijs - muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Onderwijssociologie: curriculum: algemeen --- PXL-Education 2017 --- kunst en onderwijs --- cultuureducatie --- basisonderwijs --- secundair onderwijs --- Kunstzinnige vorming --- Onderwijs --- Culturele vorming --- Beeldopvoeding --- Muzische opvoeding --- 373.67.01 --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs ; beschouwingen --- Beeldeducatie --- Cultuureducatie --- Verbeelding --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- 78.70 --- 78.75
Listing 1 - 10 of 66 | << page >> |
Sort by
|