Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
"This book presents a series of case studies capturing the variety of student experiences with online learning. The book is original in assessing the lived experience of online learning from students' perspectives by using qualitative data to supplement quantitative analytics"--
Educational technology --- Computer-assisted instruction --- Education --- Distance education --- Internet in education --- Technological innovations --- Instructional technology --- Technology in education --- Technology --- Educational innovations --- Instructional systems --- Teaching --- Internet (Computer network) in education --- Distance learning --- Open learning --- Telecommunication in education --- CAI (Computer-assisted instruction) --- Computer-aided instruction --- Computer-assisted learning --- Computer based instruction --- Computer-enhanced learning --- Electronic data processing in programmed instruction --- ILSs (Integrated learning systems) --- Integrated learning systems --- Microcomputer-aided instruction --- Microcomputer-assisted instruction --- Microcomputer-assisted learning --- Microcomputer-based instruction --- Programmed instruction --- Telematics --- Effect of technological innovations on --- Aids and devices --- Data processing --- leermiddelen --- 371.6 --- Computer-assisted instruction. --- Effect of technological innovations on.
Choose an application
Het aantal toepassingen van portfolio in de lerarenopleiding kent een sterke groei. De auteurs geven dit nieuwe fenomeen in de onderwijskunde een empirische, wetenschappelijke onderbouwing, en tonen aan waar nog bijkomend materiaal nodig is. Een grondige literatuurstudie brengt alle relevante bronnen samen om een nuchtere schets te maken van de actuele stand van zaken omtrent portfolio in de lerarenopleiding. Het boek heeft twee bedoelingen. Ten eerste wil het lerarenopleiders en al wie met onderwijsvernieuwing bezig is in het hoger onderwijs de hand reiken om onnodige teleurstellingen te voorkomen. Ten tweede wil het wetenschappers een kompas aanbieden om de resterende vraagstukken doelgericht te onderzoeken. Uit de inhoud: Portfolio voor (toekomstige) leraren - Flexibiliteit van het portfolioconcept - Portfolio en constructivisme - Kenmerken van portfolio in de lerarenopleiding - Cyclus van actie en reflectie - Begeleiding en beoordeling.
Lerarenopleiding --- algemeen. --- Onderwijsvernieuwing --- Pedagogie. --- Portfolio --- Hoger onderwijs. --- Teacher education. Teacher's profession --- portfolio's --- Didactic strategies --- Higher education --- lerarenopleiding --- competenties --- 371.13 --- onderwijsvernieuwing --- hoger onderwijs --- Wil Meeus en Linda Van Looy --- onderwijs --- vakdidactiek --- 373 --- 450.7 --- Assessment --- Basiscompetenties --- Hoger onderwijs --- 371.13 Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Opleiding en bijscholing --- lerarenopleidingen --- didactiek --- hoger onderiwjs --- 489.4 --- 454.4 --- Portfolio's --- 450.7 ) Opleiding en bijscholing --- 489.59 --- assessment --- evaluatie --- lerarenopleiding (ler) --- portfolio (ler) --- onderwijs, evaluatie --- onderwijs, universitair en voortgezet --- onderwijsmethoden --- onderwijzend personeel --- zelfstudie --- 371.39 --- Begeleiding --- Competenties --- Kenmerken --- Competenties; onderwijs --- Didactische werkvormen --- 051326.jpg --- Lerarenopleiding: portfolio's --- leermiddelen --- zelfsturend leren --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- Evaluatie --- 371.3 --- 378 --- 371.6 --- 371.21 --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- portfolio --- Kolb, David --- Leren --- Reflecteren (Terugblikken) --- onderwijskunde --- Lerarenopleiding ; portfolio's --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactiek --- Opvoeding en onderwijs --- Competentiemanagement --- 484 --- Sport --- Opvoeding --- Onderwijs --- Algemeen.
Choose an application
Na het overdonderende succes van KLEIN APPLAUS een splinternieuw creaboek voor 9- tot 12-jarigen! Hoe kan je erg leuk en zinvol toneelspelen met kinderen van 9 tot 12 jaar? 'Groot Applaus' geeft een speels en doordacht antwoord. Het is het vervolg op 'Klein Applaus', dat intussen in verschillende lerarenopleidingen als handboek gebruikt wordt. Groot Applaus is een doe-boek voor in de dagelijkse lespraktijk. Je vindt er 36 kant-en-klare lessen binnen het domein 'drama' en heldere achtergrondinformatie om als leerkracht zelf drama-activiteiten te bedenken en te begeleiden.
477.2 --- Drama --- Dramaspelen --- Dramatische vorming --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Dramatische expressie --- #PBIB:+117.40 --- basisonderwijs --- drama --- dramatische expressie --- didactiek --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Lager onderwijs --- Leerlijnen(Groeilijnen) --- Handboek/cursus --- 477 --- 477.2 ) Dramatische expressie --- Muzische Opvoeding --- dramatisch spel --- 379.825 --- Dramatische expressie ; basisonderwijs --- Kinderen --- Muzische activiteiten ; onderwijs --- Muzische vorming ; basisonderwijs --- Spelen --- Dramatische expressie; ba.o. --- S20080250.JPG --- leermiddelen --- Muzische vorming : Drama --- didactiek basisonderwijs - dramatische expressie, spel en beweging, verbale expressie --- 371.1 --- 371.3 --- 371.6 --- Basisonderwijs. --- talenonderwijs --- mondelinge expressie --- Didactics of the arts --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- Didactics of primary education --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep) --- Dramatische expressie; ba.o --- Basisonderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- #BSCH: vak: Nederlands --- #BSCH: vak: toneel --- Schoolbooks - Didactic material --- 768 --- Theorie van het theater - Didactiek --- 780 --- Drama-educatie
Choose an application
"Klein applaus" oefent dramavaardigheden met kinderen van 3 tot 9 jaar en werkt samen met media, beeld, muziek en beweging mee aan de realisatie van de ontwikkelingsoelen/eindtermen van Muzische vorming.
drama --- dramatische expressie --- basisonderwijs --- muzische vorming --- 792.5 --- 477.2 --- Dramatische expressie --- Dramatische expressie ; basisonderwijs --- Dramatische expressie; ba.o. --- Muzische vorming --- activiteitensector --- dansen --- muzische opvoeding --- toneelspelen --- 477 --- 477.7 --- Handboek/cursus --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Muzische vorming ; basisonderwijs --- 471.7 --- Drama --- Dramatische vorming: didactiek lagee school --- Kleuterschool: drama --- #PBIB:+117.40 --- S20080251.JPG --- didactiek --- leermiddelen --- Muzische vorming : Drama --- 371.3 --- 371.6 --- 371.1 --- muzikale opvoeding --- Dramatische vorming-basisond. --- Dramatische werkvormen --- Toneel --- 471.46 ) Muzische opvoeding en drama --- basisonderwijs 1e graad --- dramalessen --- kleuters --- Muzische Opvoeding --- lo : bewegingsopvoeding drama (ler) --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Lager onderwijs --- Kinderen --- Spelen --- didactiek basisonderwijs - dramatische expressie, spel en beweging, verbale expressie --- Dramatische expressie ; basisonderwijs. --- Didactics of the arts --- mondelinge expressie --- talenonderwijs --- Drama. --- Nederlands --- Kleuteronderwijs. --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- Dramatische expressie ; kleuteronderwijs --- Dramatische vorming-basisond --- Didactiek van de kunst --- Dramatische expressie; ba.o --- Dramatische vorming --- 780 --- Drama-educatie --- #BSCH: vak: Nederlands --- #BSCH: vak: toneel --- Schoolbooks - Didactic material
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|