Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
1. Een veranderd medialandschap 2. Schrijven voor krant en tijdschrift 3. Tekstschrijven voor radio 4. Tekstschrijven voor televisie 5. Schrijven van tekst-tv 6. Schrijven voor internet
Radiojournalistiek. --- Schrijfvaardigheden --- Televisiejournalistiek. --- Internet ( computernetwerken ) --- Journalistieke teksten --- Nieuwe media --- Tijdschriften --- Journalistiek. --- Websites. --- Teksten voor websites --- Nederlandse taal. --- nieuwe media --- radiojournalistiek --- televisiejournalistiek --- Dutch language --- journalistiek --- Stilistics --- Mass communications --- Journalistiek --- Schrijven ; journalistiek --- Websites ontwerpen --- 82.081 --- #KVHA:Journalistiek; Nederlands --- #KVHA:Media; Nederlands --- #KVHA:Multimedia; Nederlands --- 093 --- multimedia --- radio --- schriftelijke communicatie --- schrijven --- televisie --- 499.5 --- communicatie --- tekstontwerp --- 82.081 Creatief schrijven --- Creatief schrijven --- radio en televisie --- het maatschappelijk verkeer, schriftelijke communicatie --- Tekstschrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Multimedia --- Radio --- Televisie --- Tekstsoorten --- Teletekst --- Internet --- Communicatie --- Tekstsoort --- Reizen --- Ziekte --- Onderzoek --- Geweld --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Door de komst van digitale media als websites, e-mail en mobiele telefoon heeft de communicatie tussen consument en organisatie een nieuwe impuls gekregen. Op de persoon toegesneden informatie en entertainment lijken belangrijke sleutelwoorden. Consument en web gaat ervanuit dat het verdwijnen van de breuk in ruimte en tijd typerend zijn voor websitecommunicatie. Het boek bespreekt motieven van consumenten om productinformatie via internet te vergaren en gaat in op de beweegredenen van bedrijven om productinformatie via websites aan te bieden.
Marketing --- Marketingcommunicatie. --- Internet. --- Applied marketing --- marketingcommunicatie --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- #SBIB:033.AANKOOP --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H2812 --- 766.01 --- Hans van Driel, Amina Ait El Houssi, Piet Kaashoek [et al.] --- communicatie --- consumentengedrag --- digitale media --- internet --- marketing --- websites --- 658.8:004 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- consumentenmarketing --- digitale communicatie --- productmanagement --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing. Verkoop, sales. Distributie - Informatica --- Marketingcommunicatie --- Consumenten --- Internet --- Geïntegreerde marketing --- Webvertising --- Cybermarketing --- Websites --- Evaluatie --- Consument --- Internetmarketing --- Website --- Onlinemarketing
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|