Narrow your search

Library

KU Leuven (2)

LUCA School of Arts (2)

Odisee (2)

UAntwerpen (2)

AP (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

UGent (1)

UHasselt (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2003 (1)

2000 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Schrijven voor (multi)media.
Authors: ---
ISBN: 9062831540 Year: 2000 Publisher: Bussum Coutinho


Book
Consument en web : een inleiding digitale marketingcommunicatie.
Authors: --- ---
ISBN: 9053529020 Year: 2003 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de komst van digitale media als websites, e-mail en mobiele telefoon heeft de communicatie tussen consument en organisatie een nieuwe impuls gekregen. Op de persoon toegesneden informatie en entertainment lijken belangrijke sleutelwoorden. Consument en web gaat ervanuit dat het verdwijnen van de breuk in ruimte en tijd typerend zijn voor websitecommunicatie. Het boek bespreekt motieven van consumenten om productinformatie via internet te vergaren en gaat in op de beweegredenen van bedrijven om productinformatie via websites aan te bieden.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by