Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Bibliografie : p. 211-217 Met reg. Gesteld wordt, dat het kijken naar beelden (en naar audiovisuele beelden in het bijzonder) een vorm van denken is, en dat er met het maken en bekijken van dergelijke beelden diverse vormen van verbeeldend denken zijn gemoeid. Centrale vraag hierbij is, hoe mentale processen als ergens aan denken, iets bedenken of beoordelen door een cineast worden verbeeld en hoe de kijker deze gedachten weet 'af te lezen' uit de bekeken en beluisterde beelden. Aanzet tot een algemene theorie over fotos̕, film- en televisiebeelden.
beeldcultuur --- film --- visuele communicatie --- Film --- film [performing arts] --- Literary semiotics --- Films --- Films cinématographiques --- 316.77 --- 159.955 --- 161/162 --- 316.73 --- 379.823 --- 659.3 --- 798.2 --- Beeldcultuur --- Communicatiesociologie --- Experimentele psychologie --- denken, begripsvorming en problem solving --- denken, begripsvorming en problem solving. --- 316.77 Communicatiesociologie --- Denken, begripsvorming en problem solving. --- film [discipline] --- Cinéma --- Literary semiotics. --- Motion pictures --- beeldcultuur. --- film performing arts. --- film. --- visuele communicatie. --- Aspect social. --- Philosophy. --- Social aspects.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|