Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
-6283-775-1
Radiojournalistiek. --- Televisiejournalistiek. --- persconferenties --- Advertising. Public relations --- woordvoerderschap --- persberichten --- Woordvoerders --- Voorlichting --- Interviews --- mondelinge communicatie --- #A9110A --- Organisatie 658.014 --- 06.054 (035) --- 659.21 (035) --- Organisaties : woordvoerders --- 007.1 --- Woordvoerder --- Interview --- Communicatietheorie
Choose an application
88 p.
#SBIB:309H250 --- #SBIB:012.GIFT --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Theses --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Public relations --- Woordvoerders --- Woordvoerder
Choose an application
Eerst kwamen de voorlichters en woordvoerders die zich beperkten tot het onderhouden van de logistieke contacten tussen journalisten en politici. Toen volgden de mannetjesmakers en mannetjesmakelaars die de regie over de politieke berichtgeving naar zich toe trokken. Ze fluisterden journalisten goed nieuws in over hun opdrachtgever en verspreidden roddel en achterklap over diens rivalen. Totdat de oorlog tussen de spindoctors niet meer te beheersen viel. Onder het vierde kabinet-Balkenende liep het wederzijdse verbale geweld zo hoog op dat het kabinet eraan ten gronde ging. Superspindoctor Jack de Vries blies zichzelf op. Bericht vanuit de Haagse coulissen.Bron : http://www.uitgeverijbalans.nl
Public Affairs --- Politiek --- Politieke communicatie --- Voorlichting --- Woordvoerders --- Nederland --- Belangenbehartiging --- Lobbying --- Woordvoerder --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Communicatietheorie --- Literatuur
Choose an application
Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onschatbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van ondernemingen, is een professionele externe communicatie met journalisten en via sociale media van cruciaal belang. De woordvoerder leidt de interne en externe communicatieprocessen in goede banen en wordt zo hoe langer hoe meer een echte reputatiemanager.Sara Vercauteren put uit haar eigen ervaring en uit vele gesprekken met andere woordvoerders om de knepen van het vak, de truken van de foor, de interne processen en de geheimen van de unieke relatie met journalisten uit de doeken te doen. Ze geeft een blik achter de schermen en beschrijft wat er echt speelt bij het werk van woordvoerders en persmedewerkers.Geen commentaar (herwerkte uitgave) is een naslagwerk voor woordvoerders (in spe), voor organisaties die hulp zoeken bij het uitbouwen van een professionele perscommunicatie, voor journalisten die dagelijks samenwerken met woordvoerders en organisaties, en voor iedereen die interesse heeft in hoe het nieuws wordt ?gemaakt?.https://www.standaardboekhandel.be/p/geen-commentaar--herwerkte-uitgave-9789463370615https://www.standaardboekhandel.be/p/geen-commentaar--herwerkte-uitgave-9789463370615
Woordvoerders --- Persrelaties --- Externe public relations --- Externe communicatie --- Communicatiemanagement --- Cursus bachelor in de Journalistiek --- PR ; woordvoerder. --- Journalism --- Advertising. Public relations --- Woordvoerder --- Persrelatie --- Bachelor in de journalistiek --- Public relations --- Externe communicatie ; ondernemingen --- persberichten --- persconferenties --- woordvoerderschap
Choose an application
Een opiniemaker uit via de (sociale) media regelmatig zijn mening over een onderwerp, wakkert het debat aan en beïnvloedt de publieke opinie. Piessens denkt dat onze maatschappij behoefte heeft aan zulke opiniemakers en legt uit hoe je er zelf een kan worden.
Woordvoerders. --- Beeldvorming ; media --- Opiniemakers --- #SBIB:309H300 --- #SBIB:309H270 --- 316.653 --- 316.653 Openbare mening. Publieke opinie --- Openbare mening. Publieke opinie --- De communicator: algemene werken (theorieën, functie van de communicator,...) --- Politieke communicatie: algemene werken --- Opinies --- Publieke opinie --- Public relations --- Politiek --- Media --- België --- Nederland --- Beïnvloeding
Choose an application
Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van cruciaal belang. De woordvoerder leidt de interne en externe communicatieprocessen in goede banen en wordt zo hoe langer hoe meer een echte reputatiemanager. Sara Vercauteren put uit haar eigen ervaring en uit vele gesprekken met andere woordvoerders om de knepen van het vak, de truken van de foor, de interne processen en de geheimen van de unieke relatie met journalisten uit de doeken te doen. Ze geeft een blik achter de schermen en beschrijft wat er echt speelt bij het werk van woordvoerders en persmedewerkers. De auteur lardeert praktische tips met sappige anekdotes uit haar eigen carrière en die van andere woordvoerders. Geen commentaar is een onmisbaar naslagwerk voor woordvoerders (in spe), voor organisaties die hulp zoeken bij het uitbouwen van een professionele perscommunicatie, voor journalisten die goed willen samenwerken met woordvoerders en organisaties en voor al wie interesse heeft in hoe het nieuws wordt 'gemaakt'.
persconferenties --- Advertising. Public relations --- woordvoerderschap --- Journalism --- persberichten --- pers --- communicatie --- management --- 695 Communicatie --- presse --- communication --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatievaardigheden --- communicatiemanagement --- persbericht --- journalistiek --- public relations --- Woordvoerders --- Persrelaties --- Externe public relations --- Externe communicatie --- Communicatiemanagement --- Cursus bachelor in de Journalistiek --- Media 002 --- Woordvoerder --- Persrelatie --- 431 --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
De laatste jaren zijn de fundamenten van de communicatie flink door elkaar geschud. Klassieke communicatiemodellen gaan al lang niet meer op: je bepaalt zelf niet wat een crisis is, dat doet de buitenwereld in jouw plaats. Ook 'de doelgroep' bestaat niet meer. En als die al zou bestaan, dan is het een verzameling van individuen die zelf beslissen welke communicatie ze willen ontvangen en welke niet. Het individu speelt zelf voor journalist, blogt, sms't, twittert of facebooked. Het idee dat we te allen tijde ons imago en de reputatie van onszelf, ons bedrijf of onze organisatie met de juiste communicatie kunnen beschermen, gaat niet meer op. Reputatie heeft het moeten afleggen tegen relatie. We moeten luisteren in plaats van praten. We moeten de buitenwereld naar binnen halen en met die buitenwereld in een eerlijke, open en respectvolle dialoog treden. Wie daar in slaagt, heeft een grote kans om een crisis om te buigen tot een kans, een mogelijkheid om "Geen commentaar!" te vervangen door een open dialoog, en zich zo te handhaven in turbulente tijden. Vijf crisiscommunicatie-experts geven hun visie op risico- en crisiscommunicatie, zowel bij bedrijven als overheden; dit aan de hand van nieuwe wetenschappelijke inzichten, actuele cases en tal van recente voorbeelden waarvan zij zelf getuigen waren
Communicatie. --- communicatietheorieën --- crisiscommunicatie --- risk management --- Mass communications --- Communication --- Communicatie --- Crisiscommunicatie --- Crisismanagement --- Risicocommunicatie --- Risicomanagement --- Sociale communicatie --- Crisis --- 007 communicatie --- 338.124.4 crisissen (economisch) --- 354 overheid --- 334 bedrijven --- 061 organisaties --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Crisiscommunicatie --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie in organisaties --- Communication Communicatie --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- 659.4 --- 316.776 --- 06.054 --- 659.21 --- Organisaties : woordvoerders --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- Monograph
Choose an application
Political parties --- Political sociology. --- Belgium --- Local elections --- gemeenteraad --- ideologie --- politieke partijen --- steden en gemeenten --- vlaanderen --- #SBIB:323H310 --- #SBIB:323H422 --- #SBIB:323H510 --- Gemeenten / Steden 352 --- Politiek 32 --- #SERV: inv. Leuven --- #A9603A --- Mass political behavior --- Political behavior --- Political science --- Sociology --- conseil communal --- partis politiques --- villes et communes --- flandre --- Belgische politieke partijen: algemeen --- Belgische verkiezingen: werken: niet-parlementsverkiezingen --- Belgische politieke cultuur en processen --- Sociological aspects --- Politics and government --- Woordvoerders --- Politiek --- België --- Attitudes --- Political sociology --- Woordvoerder --- Attitude --- Maatschappij --- Film --- Politieke partijen --- België ; politiek
Choose an application
In de vuurlinie geeft concrete tips en aanwijzingen over hoe je het beste kunt omgaan met de pers. - Ieder hoofdstuk is geschreven door een goedgeplaatste autoriteit binnen zijn of haar domein: zo schrijft Peter Frans Anthonissen over de woordvoerders, Patrick Lefevere over de wielersport, Ann Van elsen over de missverkiezingen, Frank Thevissen over politici, Pascal Paepen over de beursadviseurs, Marina De Moerlooze over de banken, Marc Descheemaecker over de overheidsondernemingen, Michel Vandenbosch over de dierenrechtenactivisten, Chris Van Roey over de reclamewereld, Leo Neels over de farmasector...
Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Media --- Ondernemingen en media. --- Pers. --- Vlaanderen. --- Journalism --- perswetenschappen --- General ethics --- perscontacten --- journalistiek --- mediagebruik --- HF 5718 Business communication -- General works --- Communication --- Mass Media --- Public relations --- Mediarelaties --- Woordvoerders --- Externe communicatie --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H252 --- 695.1 Public relations --- AA / International- internationaal --- 321.97 --- 173 --- 658.315 --- 384.6 --- 070.11 --- 007 communicatie --- 654 media --- 366.42 --- communicatiemanagement --- communicatie --- media --- Massamedia (media) --- Pers --- 173 Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- 070.11 Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Openbare mening. --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie. --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Openbare mening --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Mediarelatie --- Woordvoerder
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|