Listing 1 - 10 of 433 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Cognitive psychology --- Didactics of technology --- 487 --- secundair onderwijs --- vaardigheidstraining --- Pedagogiek en onderwijskunde --- vakdidactiek --- vakdidactiek. --- Vakdidactiek.
Choose an application
797.21 --- Zwemmen --- Pedagogiek en onderwijskunde --- vakdidactiek --- vakdidactiek. --- 797.21 Zwemmen --- Vakdidactiek.
Choose an application
Enseignement --- Onderwijs --- vaardigheid --- onderwijskunde --- #PBIB:1999.3 --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- vakdidactiek --- algemeen. --- vakdidactiek. --- Algemeen. --- Vakdidactiek.
Choose an application
Cognitive psychology --- Grammaire --- Grammatica --- Methodologie --- Méthodologie --- Nederlands --- Néerlandais (langue) --- #BSCH: vak: Nederlands --- 803.93-1 --- Nederlands: spelling --- Pedagogiek en onderwijskunde --- vakdidactiek --- vakdidactiek. --- 803.93-1 Nederlands: spelling --- Vakdidactiek.
Choose an application
Comparative education --- Composition (Language arts) --- Composition (Rhetoric) --- Writing (Composition) --- Written composition --- Language arts --- Education, Comparative --- Education --- History --- Comparative education. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- vakdidactiek --- Composition (Language arts). --- vakdidactiek. --- Vakdidactiek.
Choose an application
377 --- #SBIB:316.334.1O350 --- Beroepsonderwijs. Vakschool. Beroepsopleiding --- Onderwijs en economie --- Theses --- Pedagogiek en onderwijskunde --- vakdidactiek --- vakdidactiek. --- 377 Beroepsonderwijs. Vakschool. Beroepsopleiding --- Vakdidactiek.
Choose an application
Het verzorgen van rekenonderwijs op de basisschool is moeilijker dan veel leerkrachten zich realiseren. Het vraagt meer dan opdrachten zelf kunnen maken. Ook red je het niet met het aanleren van alleen de didactiek, want goed lesgeven zonder zelf voldoende rekenvaardig te zijn is onmogelijk. Het doel van Rekenen en wiskunde uitgelegd is de rekenvaardigheid die nodig is om als leerkracht op de basisschool goed te functioneren aan te leren en te verdiepen.
Choose an application
Mathematics --- Study and teaching --- -Math --- Science --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Study and teaching. --- vakdidactiek --- -Study and teaching --- vakdidactiek.
Choose an application
Choose an application
Kwaliteitsvolle zorgverlening is een basisrecht voor elke zorgvrager. Opleidingen die zich richten op het opleiden van zorgprofessionals (kortweg: zorgonderwijs) dragen hier indirect aan bij.Als opleider zorgonderwijs vormgeven is prachtig. Tegelijkertijd zijn er ook uitdagingen op het vlak van de inhoud, de onderwijsaanpak en de specifieke maatschappelijke context. Dit boek focust daarom zowel op de concrete vakdidactische aanpak van het zorgonderwijs als op het bredere maatschappelijke en onderwijskundige kader. Zowel de onderwijsaanpak van theorie- en praktijkvakken als de stagebegeleiding en hun onderlinge interactie komen aan bod.In deze uitgave wisselen theoretische kaders en toepassingen elkaar voortdurend af. De talrijke (online beschikbare) voorbeelden maken de inhoud zeer concreet. De brede expertise van de auteurs in zowel de gezondheidssector als het onderwijs zorgt voor een rijke invulling.Dit boek is een aanrader voor iedereen die al lesgeeft en de eigen aanpak wil optimaliseren, voor toekomstige opleiders die kwaliteitsvol willen lesgeven, voor opleidingsverantwoordelijken, coaches van startende opleiders, ? die inspiratie zoeken!https://www.standaardboekhandel.be/p/vakdidactiek-gezondheidszorg-9789463715126
Gezondheidszorg --- Onderwijskunde --- Vakdidactiek gezondheidszorg. --- Didactics of medicine --- Secondary education --- Higher education --- zorgsector --- didactiek --- gezondheidszorg --- vakdidactiek --- Hygiene. Public health. Protection
Listing 1 - 10 of 433 | << page >> |
Sort by
|