Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by

Periodical
Boelvaar poef.
Author:
ISSN: 13774980 Year: 1984 Publisher: Heverlee Louis Paul Boon-genootschap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Deus ex machina : tijdschrift voor actuele literatuur
Author:
ISSN: 20309414 Publisher: Schoten

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
English teaching professional : the leading practical magazine for English language teachers worldwide
ISSN: 13625276 Year: 1996 Publisher: Hove London Pavilion Publishing and Media Modern English Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Kennis en methode : tijdschrift voor wetenschapsfilosofie en wetenschapsonderzoek.
ISSN: 01651773 Publisher: Meppel : Boom,


Periodical
Unesco koerier : een open venster op de wereld
Author:
ISSN: 03043169 Publisher: Amsterdam Keesing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Filosofie magazine.
Author:
ISSN: 09281789 Publisher: Utrecht : Filosofie magazine,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Kultuurleven : tijdschrift voor kultuur en samenleving.
Author:
ISSN: 00235288 Publisher: Leuven : Kultuurleven,


Periodical
Economisch en sociaal tijdschrift.
Author:
ISSN: 00130575 Publisher: Antwerpen : UFSIA. Instituut voor postuniversitair onderwijs,


Periodical
Onderzoek van onderwijs : het tijdschrift over onderwijsresearch en -vernieuwing
Author:
ISSN: 09200665 Year: 1972 Publisher: Assen Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vakblad voor docenten in het hoger onderwijs Onderzoek van Onderwijs, vernieuwingen in de praktijk van het hoger onderwijs heeft zich in de laatste dertig jaar ontwikkeld tot een vakblad voor docenten in het Hoger Onderwijs. De redactie, bestaande uit docenten en onderwijskundigen uit het HBO en WO, selecteert artikelen waarin vraagstukken uit de dagelijkse praktijk van het Hoger Onderwijs centraal staan. OvO stelt zich ten doel onderzoek naar de praktijk te vertalen en de onderzoeksresultaten te ontsluiten naar de praktijk. Daarmee is het een forum voor onderwijsvernieuwers, die zich al dan niet met onderzoek bezighouden. Actuele onderwerpen, zoals computertoepassingen in het onderwijs, kwaliteitsbewaking en internationalisering, worden behandeld door auteurs die veelal afkomstig zijn uit de praktijk van het Hoger Onderwijs.

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by