Listing 1 - 10 of 95 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Logistiek management in dienstverlening
Author:
ISBN: 9051895364 Year: 1999 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategisches Controlling im Stadtmarketing für den innerstädtischen Einzelhandel in Klein- und Mittelstädten.
Author:
ISBN: 3980959236 9783980959230 Year: 2005 Publisher: Münster Institut für Geographie der Westfälischen Wilhelms-Universität

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Diensten in België: een gids doorheen de structuren van de self-service economie
Authors: ---
ISBN: 907362505X Year: 1991 Publisher: Berlaar Pauli

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Diensten, de motor van onze economie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9002181140 Year: 1988 Publisher: Antwerpen Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verbetermeters voor dienstverleners: stuur- en kengetallen voor kennisintensieve organisaties
Authors: --- --- ---
ISBN: 9026721129 Year: 1997 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Dienstenmarketingmanagement : offline & online
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789001818999 Year: 2014 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le secteur tertiaire : spécificité et singularités
Author:
ISBN: 2711776522 9782711776528 Year: 1991 Publisher: Paris : Vuibert,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Dienstenmarketing
Authors: --- --- ---
ISBN: 9043010707 9789043010702 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dienstenmarketing, behandelt de nieuwste ontwikkelingen in de dienstensector, variërend van CRM en Six Sigma tot inkomstenmanagement en klantenfeedbacksystemen. Daarnaast wordt veel aandacht besteed aan klantgedrag, personeelsmanagement, branding, business-to-businessdiensten en op technologie gebaseerde diensten. De onderwerpen in Dienstenmarketing worden behandeld vanuit managementperspectief. In de tekst zijn talloze voorbeelden en onderzoeken ogenomen te verduidelijking van de theorie. De auteurs geven bovendien duidelijke en praktische toepassingen van belangrijke marketingconcepten en huidige best practices in de dienstverleningsmarketing. Door deze kenmerken sluit Dienstenmarketing goed aan bij het hoger economisch onderwijs. Doelgroep Het boek is geschikt voor studenten van economische richtingen aan hogescholen in Nederland en België. Inhoudsopgave : Deel I Diensten, consumenten, markten 1 De marketing van diensten - inleiding 2 Dienstverlening en klantgedrag 3 Diensten positioneren 4 Het dienstproduct creëren Deel II Kernelementen van dienstverleningsmarketing 5 De communicatiemix voor diensten 6 Prijs- en inkomstenmanagement 7 Diensten leveren Deel II Management van het leveringsproces 8 Dienstprocessen ontwerpen en managen 9 Het afstemmen van vraag en aanbod 10 De dienstverleningsomgeving 11 Management van mensen Deel IV Implementatie van dienstverleningsmarketing 12 Klantrelaties en klantloyaliteit 13 Klantenfeedback en herstel van dienstverlening 14 Kwaliteit en productiviteit 15 Leiderschap Supplementen Via de website www.pearsoneducation.nl/lovelock is ondersteunend materiaal verkrijgbaar voor de docent. Ook zijn Engelstalige cases en extra leermateriaal beschikbaar voor voorschrijvende docenten.


Book
De dienstensector in Nederland : een geografisch portret
Author:
ISBN: 9023220757 Year: 1985 Publisher: Assen Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retail change : contemporary issues.
Authors: ---
ISBN: 1857280601 Year: 1993 Publisher: London UCL press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 95 << page
of 10
>>
Sort by