Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
management --- dienstensector --- Organization theory --- Service industry --- Logistiek management --- Management ; dienstensector --- Dienstensector --- E080719.jpg --- Management --- Management: dienstensector
Choose an application
338.46 --- 911.3:33 --- Dienstensector. Tertiaire sector --- Economische geografie --- 338.46 Dienstensector. Tertiaire sector
Choose an application
Trade theory --- Belgium --- 338.46 --- #A9202A --- 338.46 Dienstensector. Tertiaire sector --- Dienstensector. Tertiaire sector --- 658.89 --- 331 --- dienstensector --- consumentisme --- werkgelegenheid --- arbeid, vrouwen --- arbeidsmarkt --- belgie --- secteur tertiaire --- belgique
Choose an application
#ECO:04.05:sectoren diverse --- Dienstensector 338.46 --- #A9306E
Choose an application
658.5 --- 338.46 --- Productiebeleid --- Dienstensector --- Service industry --- Business policy
Choose an application
Marketing ; dienstensector --- Marketing --- Management --- Dienstensector --- dienstenmarketing --- Marketingbeleid --- 366.4 --- 658.88 --- Toegepaste marketing --- 658.82 --- Marketing van diensten
Choose an application
Service industries --- 338.46 --- Dienstensector. Tertiaire sector --- 338.46 Dienstensector. Tertiaire sector --- Secteur des services --- Secteur tertiaire
Choose an application
Dienstenmarketing, behandelt de nieuwste ontwikkelingen in de dienstensector, variërend van CRM en Six Sigma tot inkomstenmanagement en klantenfeedbacksystemen. Daarnaast wordt veel aandacht besteed aan klantgedrag, personeelsmanagement, branding, business-to-businessdiensten en op technologie gebaseerde diensten. De onderwerpen in Dienstenmarketing worden behandeld vanuit managementperspectief. In de tekst zijn talloze voorbeelden en onderzoeken ogenomen te verduidelijking van de theorie. De auteurs geven bovendien duidelijke en praktische toepassingen van belangrijke marketingconcepten en huidige best practices in de dienstverleningsmarketing. Door deze kenmerken sluit Dienstenmarketing goed aan bij het hoger economisch onderwijs. Doelgroep Het boek is geschikt voor studenten van economische richtingen aan hogescholen in Nederland en België. Inhoudsopgave : Deel I Diensten, consumenten, markten 1 De marketing van diensten - inleiding 2 Dienstverlening en klantgedrag 3 Diensten positioneren 4 Het dienstproduct creëren Deel II Kernelementen van dienstverleningsmarketing 5 De communicatiemix voor diensten 6 Prijs- en inkomstenmanagement 7 Diensten leveren Deel II Management van het leveringsproces 8 Dienstprocessen ontwerpen en managen 9 Het afstemmen van vraag en aanbod 10 De dienstverleningsomgeving 11 Management van mensen Deel IV Implementatie van dienstverleningsmarketing 12 Klantrelaties en klantloyaliteit 13 Klantenfeedback en herstel van dienstverlening 14 Kwaliteit en productiviteit 15 Leiderschap Supplementen Via de website www.pearsoneducation.nl/lovelock
Marketing --- Dienstensector. --- Dienstenmarketing. --- Dienstverleningsmarketing. --- marketing --- dienstenmarketing --- 658.8.131 --- 658.88 --- Dienstenmarketing --- 658.82 --- Marketing van diensten --- Services marketing --- Dienstensector --- Strategisch marketingmanagement --- Dienstverlening --- Logistiek --- Klantgericht ondernemen --- Financiewezen
Choose an application
Economic geography --- Service industry --- Netherlands --- Service industries --- -Service industries --- -Dienstensector 338.46 --- Industries --- Location --- Geografie --- Economische geografie --- Tertiaire Economie. --- Dienstensector 338.46
Choose an application
Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|