Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Innovatief onderwijs ontwerpen legt aan de hand van heldere voorbeelden uit wat de principes van het 4CID-model zijn en hoe deze toegepast kunnen worden om tot een integraal ontwerp voor een onderwijsprogramma te komen. De principes bestaan uit het ontwerpen van leertaken, beoordelingsinstrumenten, de volgorde van leertaken in het onderwijsprogramma, ondersteunende informatie, procedurele informatie en deeltaakoefening. Het boek is zeer logisch en overzichtelijk gestructureerd, aan elk principe is een hoofdstuk gewijd. Een lijst met uitgelegde kernbegrippen completeert het boek. Innovatief onderwijs ontwerpen richt zich op studenten en docenten die betrokken zijn bij het ontwerpen of herontwerpen van onderwijs, bijvoorbeeld bij onderwijskunde en lerarenopleidingen.
Onderwijs --- Educatief ontwerpen --- Didactiek --- Onderwijsinnovatie --- Onderwijsvernieuwing --- 37.02 --- hoger onderwijs --- onderwijsinnovatie --- 489.4 --- didactiek --- onderwijsvernieuwing --- competenties --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- Teacher education. Teacher's profession --- School management --- onderwijsorganisatie --- PXL-Central Office 2018 --- onderwijskunde --- competentiegericht onderwijs --- onderwijsstrategie --- onderwijsontwikkeling
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|