Listing 1 - 10 of 86 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- communicatiemanagement
Choose an application
Teaching --- Science --- Mass communications --- UNESCO --- Périodiques --- Tijdschriften
Choose an application
Museology --- Law --- Mass communications --- Computer architecture. Operating systems
Choose an application
Sociology of culture --- Mass communications --- crossmedia --- openbare omroep --- cultuurparticipatie --- Netherlands
Choose an application
Public administration --- Business management --- Mass communications --- openbare besturen --- bedrijfscommunicatie
Choose an application
Museology --- Mass communications --- museology --- art appreciation --- audiences --- communicatie --- musea --- museumeducatie
Choose an application
In dit boek gidst Johan Swinnen de lezer op een meeslepende manier doorheen de tsunami van beelden waarmee we in ons dagelijks leven worden overspoeld. Het kijken-naar-beelden speelt een belangrijke rol in ons bestaan en in het begrijpen van de wereld. De auteur vertrekt vanuit het gegeven dat beeldcultuur een strategie is, een methode om de wereld te onderzoeken en te begrijpen via krant, magazines en boek maar ook door de verschillende nieuwe en sociale media. Dit boek heeft bewondering voor de kracht en ethiek van de beeldtaal, maar is ook kritisch om haar toekomst, die bepaald wordt door bedreigingen van de mediatisering, globalisering en fotomanipulatie.
fotografie --- film --- Philosophy and psychology of culture --- beeldcultuur --- Mass communications --- Beeldcultuur --- film. --- fotografie.
Choose an application
Marketing --- Library management --- Mass communications --- 930.25 --- Archiefwetenschap. Archivistiek --- 930.25 Archiefwetenschap. Archivistiek
Listing 1 - 10 of 86 | << page >> |
Sort by
|