Listing 1 - 10 of 86 << page
of 9
>>
Sort by

Book
La communication
Year: 2012 Publisher: Paris Colin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De virtuele kunstkar : cultuurdeelname via oude en nieuwe media
Authors: ---
ISBN: 9789037706192 Year: 2012 Publisher: Den Haag Sociaal en Cultureel Planbureau

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatieplanning van theorie naar praktijk
Authors: ---
Year: 2003 Publisher: Brussel Toon Berckmoes

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
UNESCO info
Authors: ---
ISSN: 13783580 Year: 1991 Publisher: Koksijde Associatie Vlaamse Unesco Clubs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Leidraad publiceren op internet : wat een museum moet weten als het teksten of beelden online wil zetten
Author:
Publisher: Amsterdam Nederlandse Museumvereniging

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Afstemmen op cultuur : publieke omroep in een crossmediaal landschap
Year: 2014 Publisher: Amsterdam Boekmanstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatiemanagement voor openbare besturen
Author:
Year: 2004 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Methoden und Medien der Museumsarbeit : pädagogische Betreuung der Einzelbesucher im Museum
Authors: ---
Year: 1977 Publisher: Köln DuMont Buchverlag

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Beeldcultuur
Author:
ISBN: 9789460581038 946058103X Year: 2012 Volume: *43 Publisher: Antwerpen Luster

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek gidst Johan Swinnen de lezer op een meeslepende manier doorheen de tsunami van beelden waarmee we in ons dagelijks leven worden overspoeld. Het kijken-naar-beelden speelt een belangrijke rol in ons bestaan en in het begrijpen van de wereld. De auteur vertrekt vanuit het gegeven dat beeldcultuur een strategie is, een methode om de wereld te onderzoeken en te begrijpen via krant, magazines en boek maar ook door de verschillende nieuwe en sociale media. Dit boek heeft bewondering voor de kracht en ethiek van de beeldtaal, maar is ook kritisch om haar toekomst, die bepaald wordt door bedreigingen van de mediatisering, globalisering en fotomanipulatie.


Book
Marketing and social media : a guide for libraries, archives, and museums
Authors: --- ---
ISBN: 9780810890800 9780810890817 9780810890824 Year: 2014 Publisher: Lanham [etc.] Rowman & Littlefield Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 86 << page
of 9
>>
Sort by