Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Social law. Labour law --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- internet --- aansprakelijkheid (recht) --- privacy --- arbeidsrecht --- informaticarecht --- Belgium
Choose an application
Het taalgidsje bevat een selectie van 400 veel geraadpleegde taaladviezen uit de Taaluniedatabank Taaladvies.net. Bovendien geeft het praktische aanwijzingen voor het schrijven van brieven en e-mails. Het boekje is bedoeld om ambtenaren te ondersteunen bij het schrijven van correcte en niet al te formele teksten.
Didactics of Dutch --- Stilistics --- 695 Communicatie --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Zakelijk schrijven; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke brief --- #KVHA:E-mail --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Courrier électronique Electronic mail --- 499.5 --- schriftelijke communicatie --- ambtelijk taalgebruik --- zakelijke communicatie --- e-mail --- schriftelijke communicatie, notuleren
Choose an application
Een digitale nieuwsbrief is onmisbaar in je communicatiestrategie om een duurzame band met je doelpubliek op te bouwen. Maar hoe zorg je ervoor dat je mailtjes gelezen worden? Aan de hand van een heleboel praktische tips, goede voorbeelden en getuigenissen inspireert Kristof D'hanens je in dit boek om van je digitale nieuwsbrief een succesverhaal te maken. Bron : http://www.politeia.be
Digitale nieuwsbrieven --- schriftelijke communicatie --- digitale technieken --- online nieuwsmedia --- Mass communications --- Nieuwsbrieven --- E-mail --- Schrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatiemiddelen --- Communicatie --- Communicatie 656:621.39 --- Digitale nieuwsbrieven. --- Communicatiekanaal (indeling communicatie) : Schriftelijke communicatie --- Canal de communication (répartition de la communication) : Communication écrite --- Nieuwsbrief --- Communicatiemiddel
Choose an application
7 --- 004 --- 01 --- Lois Swan Jones --- naslagwerk --- communicatie --- CD-ROMs --- internet --- websites --- musea --- video --- universiteiten --- culturele instellingen --- netwerken --- bibliotheken --- online databestanden --- kunstdatabanken --- veilingen --- zoekstrategieën --- kunstgeschiedenis --- encyclopedieën --- e-mail --- woordenboek --- oudheid --- Middeleeuwen --- renaissance --- negentiende eeuw --- twintigste eeuw --- biografieën --- monografieën --- kunst --- architectuur --- design --- sierkunst --- mode --- grafiek --- fotografie --- beeldhouwkunst --- 02 --- 791.5 --- Kunst --- Internet --- Bibliografieën
Choose an application
Als onderzoeker of student in de geesteswetenschappen werk je vandaag in een omgeving waarin je slechts enkele muisklikken bent verwijderd van miljoenen teksten, beelden en geluidsopnames uit bibliotheken, archieven en databanken overal ter wereld. Je vindt daarnaast ook vlot je weg naar talloze blogs, tweets, onderzoekspapers en andere digitale publicaties. Deze overvloed aan data, ook wel "big data' genoemd, biedt ongekende mogelijkheden, maar brengt ook een aantal uitdagingen met zich mee. Hoe bepaal je bijvoorbeeld welk materiaal relevant is voor jouw specifieke project? En welke onderzoeksvragen moet je stellen als je met een algoritme duizenden teksten kan doorzoeken? Om het maximum te kunnen halen uit de heterogene en vaak grote gegevensverzamelingen die vandaag voorhanden zijn, heb je gespecialiseerde kennis en vaardigheden nodig. Dit boek wil daarbij helpen. Het legt uit hoe je best informatie en data beheert, onderzoeksdatabanken aanmaakt en bevraagt, data visualiseert en analyseert, en hoe je deze data ook kan delen en publiceren.Het handboek 'Digitale geletterdheid' is geschreven voor onderzoekers en studenten en biedt een brede kijk op het omgaan met digitale data in het onderzoek binnen de geesteswetenschappen. De verschillende technieken en methodologische ontwikkelingen worden gecontextualiseerd en aan de hand van heldere voorbeelden uit verschillende disciplines uitgelegd. Bron : http://www.bol.com
#KVHA:Methodologie --- #KVHA:Dataverwerking; Geesteswetenschappen --- 930.2 --- sociaal onderzoek --- 930.2 Methoden en technieken van de geschiedwetenschap --- Methoden en technieken van de geschiedwetenschap --- 301.08 --- Human sciences (algemeen) --- Information systems --- Science --- Wetenschap --- Humane wetenschappen (algemeen) --- Informatiesystemen --- Academic collection --- 528.51 --- dataverwerking --- geesteswetenschappen --- onderzoeksvaardigheden --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- 027.021 --- 027.021 Wetenschappelijke bibliotheken --- Wetenschappelijke bibliotheken --- #SBIB:303H0 --- Dataverwerking --- Methodologie --- Cultuurwetenschappen --- Digitale geletterdheid --- Big Data --- Informatieverwerking --- 10.03 methods, techniques and organization of research in the humanities. --- 454.52 --- computerondersteund onderwijs --- Electronic data processing
Choose an application
Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.
Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|