Narrow your search

Library

AP (2)

KDG (2)

Odisee (2)

UAntwerpen (2)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

PXL (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2006 (1)

2002 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Eerste hulp bij didactische ongelukken : voor professionals in onderwijsorganisaties
Author:
ISBN: 9031347523 Year: 2006 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

niet van inhoud 1253.6 Twee deeltijdbanen leiden tot dubbele stress 1283.7 Zoeken naar een coach die bij je past 1303.8 Moeizaam samenwerken aan onderwijsprogramma's 1333.9 Change agents zonder commitment 1363.10 Onzeker vergaderen met managers 1393.11 Een mislukte lezing voor eigen publiek 1413.12 Te sterke collegiale betrokkenheid 1463.13 Een oudere, solistische hogeschooldocent 1493.14 Gastdocenten die niet overkomen bij de groep 1514 werken in een onderwijsorganisatie 1554.1 Lastig voorbereiden van voorlichtingsbijeenkomsten 1574.2 Kopieermachines die mij uit balans brengen 1604.3 Ongenuanceerd beoordelen in toetsperioden 1624.4 Docentbeoordelingen zonder duidelijk perspectief 1654.5 Moeizaam aanschaffen én gebruiken van boeken 1694.6 Rustig thuiswerken heeft ook een keerzijde 1724.7 Ongemakkelijk meewerken aan de accreditatie 1754.8 Lokalen die niet geschikt zijn 1784.9 Nieuwe studieonderdelen, liever niet 1814.10 Hoge eisen stellen aan je diplomeringstoespraak Stageproblemen en de incidentmethode 701.20 Studenten buiten de hogeschool ontmoeten 731.21 Mijn privédomein angstvallig bewaken 762 toetsen en beoordelen 812.1 Niet spieken maar frauderen bestraffen 832.2 Onbeoordeelbare portfolio's 862.3 Een dubieus verlopend portfoliobeoordelingsgesprek 892.4 Een assessment afnemen zonder criteria 922.5 Onverantwoord vaststellen van een zak/slaag-grens 962.6 Herkansende studenten bevooroordeeld beoordelen 992.7 Te laat ingeleverde maar perfect uitgevoerde opdrachten 1022.8 Bepaalde cijfers niet kunnen verantwoorden 1052.9 Egobedreigende kritiek uit onderwijsevaluaties 1073 werken met collega's en managers 1113.1 Als startende docent té ambitieus beginnen en vastlopen 1133.2 Onderwijssituaties die niet voor te bereiden zijn 1163.3 Zonder begeleiding aan nieuwe taken beginnen 1183.4 Onuitvoerbare interne trainingsopdrachten 1213.5 Onder de indruk raken van collega's,^ 1 werken met studenten 131.1 Vergeten presentielijsten én studenten 151.2 Uitgesproken verwachtingen in de eerste bijeenkomst 181.3 Lesvoorbereidingen die niet ten uitvoer worden gebracht 211.4 Een onderwijsleergesprek dat niet op gang komt 241.5 Een tutorgroep die niet te vormen is 271.6 Werkvormen die niet leiden tot beoogde discussies 301.7 Ontbrekende randvoorwaarden in probleemgestuurd onderwijs 331.8 Opdrachten die niet voor iedereen uitvoerbaar zijn 371.9 Onhandig didactisch handelen 391.10 Geen kritiek dulden op organizers en metaforen 431.11 Eisen stellen aan gespannen scriptiestudenten 451.12 Elektronische feedback die verkeerd overkomt 481.13 Onder de indruk van presterende studenten 511.14 Onprofessionele reacties op mooie studenten 541.15 Mondige deeltijdstudenten maken mij impulsief 571.16 Eén tutorstudent die mijn geest volledig domineert 601.17 Ziek voor een groep ongemotiveerde studenten 631.18 Mijn verantwoordelijkheid voor studenten die stagelopen 671.19^


Book
Interne kwaliteitszorg in ontwikkeling.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9001972063 Year: 2002 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Listing 1 - 2 of 2
Sort by