Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Wereldwijd zijn er miljoenen blogs en elke dag komen daar blogs bij. Maar hoe begin je? Waar moet je aan denken en waar moet je op letten? En vooral: waar moet je het over hebben? Elja Daae geeft in haar boek de wereld van het bloggen weer, dat je hopelijk in zestig minuten uitgelezen hebt. Het boek gaat niet inhoudelijk in op het bloggen, maar schetst de voorwaarden om tot een goede blog te komen. Het opzetten van je blog zul je dus wel helemaal zelf moeten doen. Het boek gaat in op drie kernwaardes van een goede blog: focus, authenticiteit en toewijding. Het zijn vooral tips en voorbeelden van bestaande populaire blogs (onder andere Frankwatching.nl) – maar verwacht dus geen schrijftips of inhoudelijke tips. Het boek is geschreven voor de beginnende blogger en voor mensen die overwegen een blog te starten. Pocketuitgave; normale druk. © NBD Biblion - E. Reuvers
Blogs. --- Telecommunication technology --- internet --- creatief schrijven --- weblogs --- Computer architecture. Operating systems --- Telecommunicatietechniek --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Blogging --- Blog --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:Webteksten
Choose an application
Wat ooit begon als een modeblog, groeide uit tot een succesvolle pop-up. Ondertussen is Clouds of Fashion (COF) een booming business met winkels in Antwerpen, Knokke en Gent.Maar hoe toverde Laurentine, oprichtster van COF, haar merk om tot een sterke community en een geslaagde business ? Dat vertelt ze je in dit boek.Een exclusieve blik achter de schermen van het succesverhaal van Clouds of Fashion.De ongefilterde road to success.Met tips en tricks over het uitbouwen van een online en offline community, het opstarten van een blog, webshop, pop-up en de succesvolle overschakeling naar fysieke winkels.Bron : http://www.bol.com
Blogs ; mode. --- Industrial psychology --- marketingstrategie --- mode --- merkimago --- e-business --- Landeghem, Van, Laurentine --- Bedrijfspsychologie --- Blogging --- Internet --- Sociale media --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Blog --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Computer architecture. Operating systems --- online advertising --- 658.8 --- internet --- marketingmix --- social advertising --- sociale netwerken --- zoekmachinemarketing --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Trends --- Internet --- Blogging --- Marketingstrategie --- Trend --- Blog --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Bloggen is immens populair en wordt steeds invloedrijker. Topbloggers inspireren vele duizenden volgers. Maar hoe ga je concreet aan de slag ? En hoe zet je de stap van hobbyblogger naar professionele blogger ?Journalist Stephanie Duval blogt al meer dan tien jaar en lanceerde vijf jaar geleden haar succesvolle blog 70percentpure.Ondertussen werkt ze ook als content consultant achter de schermen bij diverse topmerken.Voor dit boek putte ze uit haar eigen ervaring en ging ze te rade bij topbloggers in binnen- en buitenland.Het resultaaat is een inspirerende boek vol praktisch tips die je helpen om van je blog een sterk merk te maken.Bron : http://www.lannoo.be
Blogs. --- Telecommunication technology --- Computer architecture. Operating systems --- weblogs --- communicatiemanagement --- e-business --- Mass communications --- Blogs --- Online social networks --- Telecommunicatietechniek --- Massacommunicatie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Blogging --- Internet --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Schrijven --- Praktijk --- Tekstschrijven --- Blog
Choose an application
Information technology --- Online social networks --- Business networks --- Technological innovations --- Economic aspects --- Social aspects --- leren --- nieuwe media --- sociologie --- Organization theory --- Audiovisual methods --- bedrijfsorganisatie --- Economic sociology --- globalisering --- economie --- Management --- Netwerken --- Internet --- Blogging --- Teamwerk --- Informatiemaatschappij --- Strategisch management --- Trends --- Netwerk (ict) --- Blog --- Trend --- Kostenbeheersing --- Netwerk (relationeel) --- Information technology - Economic aspects --- Information technology - Social aspects --- Online social networks - Economic aspects --- Business networks - Social aspects --- Technological innovations - Social aspects
Choose an application
Een boek over hoe jezelf en je organisatie profileren met goede blogs en communicatie. Moeilijk? Valt wel mee, want onderwerpen vind je eenvoudig in je (werk)omgeving. En kennis van het onderwerp heb je al vanwege je hobby, passie of baan.
366.42 --- management --- communicatie --- social media --- bloggen --- Telecommunication technology --- Computer architecture. Operating systems --- weblogs --- Office management --- schriftelijke communicatie --- creatief schrijven --- secretariaat --- internet --- informatievaardigheden --- Stilistics --- 839.3-9 --- 839.3-9 Nederlandse literatuur--?-9 --- Nederlandse literatuur--?-9 --- Blogging --- Zakelijke communicatie --- Tekstschrijven --- Creativiteit --- Communicatieve vaardigheden --- Geschreven taal --- Blogs --- schrijven --- communicatiemanagement --- Blog --- Musiceren --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Nu internet de kinderschoenen is ontgroeid en we meer en meer in de Web 2.0-fase terechtkomen, worden ook de gevaren van die ontwikkeling steeds duidelijker. En die zijn niet gering. Het gaat om niets minder dan de radicale vernietiging van onze cultuur. In de vakgebieden die voorheen door professionals werden bevolkt, banjeren nu amateurs rond die, niet gehinderd door enige kennis, hun meningen verkondigen in blogs die de plaats lijken in te nemen van kranten. Kranten hebben journalisten en redacteuren in dienst die dankzij opleiding en ervaring in staat zijn genuanceerd en evenwichtig verslag te doen van de ontwikkelingen in de wereld. Op internet wordt de volgorde van de berichten bepaald door het aantal keren dat een bericht door bezoekers wordt gelezen. De laatste scharrel van Paris Hilton zul je sneller vinden dan berichten over de oorlog in Irak. Iedereen met een computer en een internetaansluiting kan een blog in de lucht brengen waarop hij boeken en films recenseert en gerenommeerde schrijvers, acteurs, wetenschappers en politici schoffeert. Als we er niet voor waken, resten ons, volgens Keen, slechts de wanstaltige producten van amateurs en zal de cultuur van de apen overheersen. Een felle aanklacht tegen de vermeende zegeningen van het internet: onwetendheid, egoïsme, slechte smaak en de heerschappij van het gepeupel. De deskundige journalist wordt vervangen door de blogger, de vakliteratuur door de door amateurs gevulde wikipedia, de reclame en de leugen regeren op YouTube, het illegaal downloaden van muziek wordt niet eens meer gezien als diefstal, en de verslaving aan gokken en porno neemt schrikbarende vormen aan. Om van de internetverslaving niet te spreken. Een stortvloed van feiten, meningen en voorbeelden, uitermate leesbaar, zij het af en toe wel wat veel van het goede. Het voorlaatste hoofdstuk is getiteld 'Oplossingen', maar dat heeft helaas weinig te bieden. Met eindnoten en index.
691 Informatiemaatschappij --- #SBIB:309H103 --- 520.7 --- web 2.0 --- internet --- informatiemaatschappij --- informatica --- 621.39* --- 37 --- BPB0806 --- 621.39* Internet --- Internet --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- automatisering en maatschappij --- Informatiemaatschappij. --- Internet en maatschappij. --- Web 2.0. --- communicatiesociologie --- Computer architecture. Operating systems --- weblogs --- cultuurkritiek --- Sociology of culture --- massamedia --- Mass communications --- anno 2000-2009 --- Websites --- Blogging --- Cultuursociologie --- Ethiek --- Professionalisering --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Trends --- 528.59 --- computers --- Web 2.0 --- Informatiemaatschappij --- media --- cultuur --- internet - overige ontwerpen --- 37 Education --- Education --- Website --- Blog --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
Bloggen over de arbeidsmarkt is een bloemlezing van heldere en inspirerende opvattingen over de arbeidsmarkt, de werkgelegenheid en de sociale zekerheid. Met zijn boek wil Fons Leroy zowel de beleidsmakers als de brede HR-wereld prikkelen. De VDAB-bestuurder houdt in zijn blogs een uitdrukkelijk pleidooi voor talentmanagement-zonder-grenzen, diversiteit op de werkvloer en loopbaanontwikkeling. ‘We kunnen het ons economisch niet veroorloven om ook maar één talent te laten liggen’, waarschuwt hij.
arbeidsmarkt --- Labour market --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- 331.4 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 332.0 --- 658.300 --- 368.40 --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- Arbeidsmarkt --- Sociale zekerheid --- 331.6 --- 331.3 --- 331.626 --- 368.4 --- 331.124 --- Arbeid en arbeiders. Algemeenheden. Algemene werken en handboeken. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden. --- arbeidsmarkt - arbeidsmarktvraagstukken - arbeidsmarktstudie - arbeidsmarkt, analyse van de - arbeidsplaatsen --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- tewerkstelling - werkgelegenheid - tewerkstellingsvraagstukken - tewerkstelling en werkgelegenheid, evolutie --- sociale zekerheid - sociale verzekering --- loopbaanplanning --- #SBIB:316.334.2A340 --- #SBIB:316.334.2A360 --- Arbeid en arbeiders. Algemeenheden. Algemene werken en handboeken --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden --- Arbeidssociologie: ongelijkheden op de arbeidsmarkt: algemeen --- Arbeidssociologie: werkzoekpatronen en arbeidsmobiliteit --- Blogging --- Werkgelegenheid --- Vlaanderen --- Blog --- Emigratie --- Politiek
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|