Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
#BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- wiskunde --- handboeken lagere school --- reeks Wiskunde naar maat --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Didactics of mathematics --- Didactics of primary education --- Mathematics --- 2de jaar basisonderwijs
Choose an application
#BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- wiskunde --- handboeken lagere school --- reeks Wiskunde naar maat --- Wiskunde basisonderwijs leermiddelen --- Wiskunde: lagere school --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Didactics of mathematics --- Didactics of primary education --- Mathematics --- 2de jaar basisonderwijs
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De volledige serie is opgebouwd rond de methode van het ijsbergrekenen. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.Andere delen in de reeks zijn:Getalbegrip (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsOptellen en aftrekken (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsVermenigvuldigen en delen (Natuurlijke getallen) - Vanaf het tweede leerjaarBreuken (Rationale getallen) - Vanaf het derde leerjaarKommagetallen (Rationale getallen) - Vanaf het vierde leerjaarVerhoudingen en procenten (Rationale getallen) - Vanaf het vijfde leerjaarMeetkunde (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsMeten (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsTabellen en grafieken (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsBron : uitgever
Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- getallenleer --- Wiskunde --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Getallenkennis --- Meetkunde --- basisonderwijs --- leerinhouden --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Breuken --- Kommagetallen --- Rationale getallen --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De volledige serie is opgebouwd rond de methode van het ijsbergrekenen. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.Andere delen in de reeks zijn:Getalbegrip (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsOptellen en aftrekken (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsVermenigvuldigen en delen (Natuurlijke getallen) - Vanaf het tweede leerjaarBreuken (Rationale getallen) - Vanaf het derde leerjaarKommagetallen (Rationale getallen) - Vanaf het vierde leerjaarVerhoudingen en procenten (Rationale getallen) - Vanaf het vijfde leerjaarMeetkunde (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsMeten (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsTabellen en grafieken (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsBron : uitgever
Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Wiskunde --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Getallenkennis --- Meetkunde --- breuken (wiskunde) --- basisonderwijs --- leerinhouden --- getallenleer --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Breuken --- Rationale getallen --- Kommagetallen --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.
Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- getallenleer --- basisonderwijs --- leerinhouden --- Wiskunde --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Natuurlijke getallen --- Getallen --- Bewerkingen --- Vermenigvuldigen --- Delen --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.
Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- getallenleer --- basisonderwijs --- leerinhouden --- Wiskunde --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Natuurlijke getallen --- Getalbegrip --- Getallen --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De volledige serie is opgebouwd rond de methode van het ijsbergrekenen. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.Andere delen in de reeks zijn:Getalbegrip (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsOptellen en aftrekken (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsVermenigvuldigen en delen (Natuurlijke getallen) - Vanaf het tweede leerjaarBreuken (Rationale getallen) - Vanaf het derde leerjaarKommagetallen (Rationale getallen) - Vanaf het vierde leerjaarVerhoudingen en procenten (Rationale getallen) - Vanaf het vijfde leerjaarMeetkunde (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsMeten (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsTabellen en grafieken (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsBron : uitgever
Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- getallenleer --- Wiskunde --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Getallenkennis --- Meetkunde --- basisonderwijs --- leerinhouden --- kleuterdidactiek --- lager onderwijs --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Natuurlijke getallen --- Getallen --- Bewerkingen --- Optellen --- Aftrekken --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.
Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- getallenleer --- basisonderwijs --- leerinhouden --- wiskunde --- Wiskunde --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Procenten --- Verhoudingen --- Rationale getallen --- Breuken --- Kommagetallen --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De volledige serie is opgebouwd rond de methode van het ijsbergrekenen. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.Andere delen in de reeks zijn:Getalbegrip (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsOptellen en aftrekken (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsVermenigvuldigen en delen (Natuurlijke getallen) - Vanaf het tweede leerjaarBreuken (Rationale getallen) - Vanaf het derde leerjaarKommagetallen (Rationale getallen) - Vanaf het vierde leerjaarVerhoudingen en procenten (Rationale getallen) - Vanaf het vijfde leerjaarMeetkunde (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsMeten (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsTabellen en grafieken (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsBron : uitgever
Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- Geometry --- wiskundemethodes --- Wiskunde --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Getallenkennis --- Meetkunde --- basisonderwijs --- leerinhouden --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Meten --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|