Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
transporteconomie --- transport --- gecombineerd vervoer --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- Transport. Traffic --- PXL-Business 2015 --- logistiek --- vervoersdiensten
Choose an application
internationale handel --- Foreign trade. International trade --- export --- Exportmanagement --- Export --- Management --- Planning --- Internationale handel --- Internationalisering --- PXL-Business 2015 --- exportmanagement --- exportplan
Choose an application
In de vastgoedsector komen de vaardigheden van verschillende domeinen samen: kennis van de bouw- en architectuurwereld wordt daarin gecombineerd met praktische managementvaardigheden. Het Handboek Vastgoedonderzoek geeft een breed en compleet overzicht van deze veelzijdige sector. Naast een algemene inleiding tot het werkveld behandelt het boek de drie cruciale domeinen binnen het de vastgoedsector: bouwwetenschappen, rechtsleer en beroepspraktijk. Een uitgewerkte casestudy dient daarbij als praktische gids. Het boek bevat bijdrages van gerenommeerde docenten en profes- sionals en is bedoeld als studieboek voor studenten vastgoed of als naslagwerk voor de vastgoedmakelaar.
Land. Real estate --- makelaars --- onroerende goederen --- vastgoed --- Law of real property --- 332.72 --- onroerendgoedmarkt. grondmarkt --- Vastgoed --- PXL-Business 2015
Choose an application
De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een operationele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiënt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardigheden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitstekende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauwkeuriger prognoses en tot reductie van risico's.Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciële bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marketingprofessionals in ondernemingen.PLUSPUNTENBelangrijke strategische marketingonderwerpen worden op een uitdagende en eenvoudige manier kritisch behandeldDe lezer wordt uitgedaagd om na te denken over relevante vragen en problemen te analyseren en creatief op te lossenBron : http://www.acco.be
Marketing. --- Applied marketing --- Business management --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Decision making --- 658.8 --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Business 2015 --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Creative marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Wie meer wil weten over de financiële toestand van een onderneming wordt geconfronteerd met een overvloed aan gegevens. Financiële analyse. De onderneming doorgelicht reikt de methodiek aan om orde te scheppen in deze informatie. Aan de hand van een aantal instrumenten wordt het cijfermateriaal gedestilleerd dat onontbeerlijk is om een onderneming op haar financiële prestaties te beoordelen. Financiële analyse. De onderneming doorgelicht legt de nadruk op de analyse van de financiële toestand van grote ondernemingen, waarbij de jaarrekening als uitgangspunt genomen wordt. Zij verschaft niet enkel inzicht in de onderneming zelf, maar ze laat ook toe eenzelfde analyse voor meerdere ondernemingen te maken en de resultaten onderling te vergelijken. In de opeenvolgende hoofdstukken bespreken, analyseren en interpreteren de auteurs de diverse analyse-instrumenten waarmee de externe analist aan de slag kan. Om dit alles te verduidelijken worden alle gebruikte analyse-instrumenten toegepast op de jaarrekening van Duvel Moortgat nv. Op die manier loopt er een praktijkgerichte rode draad doorheen het hele werk. Deze herwerkte editie bevat een nieuw hoofdstuk over falingspredictiemodellen met de bespreking en toepassing van drie modellen die een faillissement kunnen voorspellen. Bron : http://www.boekenbank.be
financiële analyse --- Financial analysis --- Didactics of economy --- accountancy --- Business enterprises --- Finance --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- 363 --- jaarrekeningen --- resultatenrekeningen --- 336.7 --- Jaarrekeningen --- 657.4 --- balans- en resultatenrekening, waardebepaling --- bank- en beurswezen --- Financiële analyse --- ondernemingen --- PXL-Business 2015 --- Accountancy --- Boekhouden --- Ondernemingen --- Jaarrekening
Choose an application
Pop-up. Een recept voor gegarandeerd succesBreng je merk dichter bij de klant. Een frisse kijk op de mogelijkheden.Het fenomeen van tijdelijke winkels is al enkele jaren bekend. Consumenten zijn constant op zoek naar verrassing. Ze willen iets nieuws beleven en ze houden ervan om nieuwe zaken als eerste te ontdekken. Iets met een verhaal, iets om door te vertellen. In tijden van multichannel, e-commerce en leeglopende winkelstraten, zijn ook retailers op zoek naar nieuwe formules om de consument voor zich te winnen. Steden, handelscomités en de immowereld proberen via pop-up shops met wisselend succes de steeds maar toenemende leegstand aan te pakken.Maar hoe pak je dit aan? Hoelang blijf je open? Wat met vergunningen ?'Pop it up' is het boek voor iedereen die op een professionele manier een pop-up concept wil uitbouwen.Bron : http://www.managementboek.nl
Pop-up stores. --- retailmarketing --- Distribution strategy --- Pop-up stores --- Winkels ; inrichting --- Winkels ; Vlaanderen --- Organisatieleer --- Magasins temporaires --- 658.11 --- Soorten ondernemingen, ondernemingsvormen --- PXL-Business 2015 --- marketingstrategie --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Winkelformules --- Marketing --- Trends --- Winkelformule --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
Guillaume Van der Stighelen bundelde alle ervaring die hij als reclamemaker opdeed in een boek dat intussen een standaardwerk werd voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft.In enkele sterke beelden vat hij samen hoe wij mensen graag aan elkaar vertellen wat onze ervaringen zijn met merken en hoe marketeers daar verstandig op kunnen inspelen als ze de mechanismen kennen. Van der Stighelen doorprikt de gedachte dat reclamemensen en marketeers eender wat verkocht krijgen en dat zij en zij alleen het merkimago kunnen bepalen.Hoe de beeldvorming dan toch in goede banen kan geleid worden, legt hij uit met herkenbare voorbeelden en hij geeft er ook een handige methode bij.Intussen liet de auteur de reclamesector achter zich. Hij is nu een bekend columnist in verschillende kranten en tijdschriften, waar hij schrijft over het leven en over het samenleven. Maar zijn boek blijft actueel en wordt nog dagelijks toegepast.Bron : http://www.lannoo.be
Reclame. --- Applied marketing --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- Dutch literature --- Marketing --- Reclame --- Merken --- Bedrijfsimago --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Merken --- #KVHB:Reclame --- marketing --- reclame --- imago --- 658.8 --- PXL-Business 2015 --- marketingcommunicatie --- merken --- consumentengedrag --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Branding --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
159.95*1 --- 415.4 --- menselijke geest --- beslissen --- denken --- gedrag --- gedragseconomie --- cognitieve psychologie --- 159.95*1 Cognitieve psychologie --- Cognitieve psychologie --- Cognitive psychology --- besluitvorming --- intuïtie --- rationalisme --- Thought and thinking --- Decision making --- Intuition --- Reasoning --- PXL-Business 2015 --- psychologisch onderzoek --- economische filosofie
Choose an application
Strategisch communicatiemanagement is een handboek voor de moderne publicrelationsverantwoordelijke. De focus ligt op hoe organisaties best inspelen op de noden en gedragingen van het publiek waarmee ze - al dan niet bewust - communiceren.Bron : http://www.deboeck.be
communicatiestrategie --- strategie --- strategie. --- organisaties. --- Strategie. --- Organisaties. --- Communicatiemanagement --- Public relations --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- communicatiemanagement --- Mass communications --- 366.42 --- communicatie --- 658.8 --- public relations --- marketing, verkoop, distributie --- Communicatie --- Strategisch management --- Massacommunicatie --- PXL-Business 2015 --- PXL-Handboeken --- Bachelor in het communicatiemanagement
Choose an application
'Gedrag in organisaties' is hét handboek van de organisatiepsychologie. Op inspirerende wijze beschrijven Alblas en Wijsman het gedrag van mensen in organisaties en geven zij mogelijke verklaringen hiervoor. Ze geven bovendien aan hoe deze kennis gebruikt kan worden bij het leiding geven aan organisaties. Het boek is daarmee geschikt voor een groot scala aan opleidingen, zowel voor het hoger economisch- als hoger technisch- en hoger sociaal onderwijs.Aan bod komen onder andere:- Wederzijdse beïnvloeding van individu en organisatie- Motiveren van mensen- Functioneren van mensen in groepen- Communicatie en informatieoverdracht- Macht en leidinggeven- Overleg en besluitvorming- Structuur van organisaties- Cultuur en organisatieverandering- Stress en conflicthanteringKranten en webartikelen voorzien van foto's en illustraties maken toepasbaarheid van de theorie in de praktijk duidelijk zichtbaar. Dankzij de toegankelijke taal, duidelijke samenvattingen, de casuïstiek en de oefentoetsen op de website is dit boek heel geschikt voor zelfstudie.Bron : http://www.managementboek.nl
organisatiepsychologie --- bedrijfsleer --- Organization theory --- Social psychology --- PXL-Business 2015 --- bedrijfscultuur --- bedrijfspsychologie --- Gedrag --- Gedragspsychologie --- Organisaties --- Personeelsmanagement --- Beïnvloeding --- Motivatie --- Groepsdynamiek --- Leidinggeven --- Besluitvorming --- Overleg --- Verandering --- Organisatieculturen --- Stress --- Conflicthantering --- Organisatiecultuur --- Organisatie --- Leiderschap --- Overleg (beraad)
Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|