Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
TIME is a global media brand built on 100 years of unparalleled trust and authority, with an audience of more than 100 million people worldwide across our platforms. Created in 1923, TIME began as the first weekly news magazine: a digest of world events, for busy people to read. TIME’s mission is to provide trusted guidance about the ideas and people who shape and improve the world. This promise lives at the center of our award-winning editorial work, fast-growing new divisions, innovative new products, and partner solutions.
Informatieve tijdschriften. --- Zonder onderwerpscode --- actualiteit --- Periodicals --- Actualiteit --- Politiek --- Taal --- Actualiteit. --- Internationaal nieuws. --- Nieuws.
Choose an application
The Guardian Weekly magazine is a round-up of the world news, opinion and long reads that have shaped the week. Inside, the past seven days' most memorable stories are reframed with striking photography and insightful companion pieces, all handpicked from the Guardian and the Observer.
actualiteit --- Manchester (England) --- Manchester (Angleterre) --- Newspapers. --- Journaux --- England --- 070.172 --- -Periodicals --- Manchester --- Manchester, Eng. --- Manchʻēsdr (England) --- Manchester (Greater Manchester) --- City and Borough of Manchester (England) --- Actualiteit. --- Internationaal nieuws. --- Nieuws.
Choose an application
printing techniques --- tijdschriften --- Book history --- Graphic arts --- publiceren --- druktechnieken --- periodicals --- Grafische vormgeving --- Tijdschrift --- Vormgeving --- Illustratie --- Nieuws --- Zine
Choose an application
nieuwsberichtgeving --- Nederland --- eu-nede 090.2 --- 659.3 ) Massacommunicatie --- journaal --- kranten --- nieuws --- massamedia, publiciteitswezen, audiovisuele media - Nederland --- redacties --- media --- elektronische media --- dagbladpers --- interactieve media
Choose an application
Nieuws vertelt je wat er vandaag gebeurt, maar zelden wat er iedere dag gebeurt. Daardoor overschatten we het belang van zeldzame gebeurtenissen en missen we vaak de belangrijkste ontwikkelingen van onze tijd. Wie het nieuws volgt, weet precies hoe de wereld niet werkt. Dit boek bevat 21 onmisbare verhalen die niet zo snel in het journaal zullen komen, maar wél een dieper inzicht geven in hoe de wereld werkt. Over de onzichtbare motor achter technologische innovatie, de stille armoede in een van de rijkste landen ter wereld en de heimelijke invloed van cijfers op ons leven. Maar ook: hoe we ons kunnen wapenen tegen de burn-outepidemie, wat de werkelijke oplossing voor het fileprobleem is en waarom we klimaatverandering alleen samen tegen kunnen gaan.Dit was het nieuws niet geeft een geheel nieuwe blik op het nieuws van alledag en de wereld om ons heen.Bron : http://www.bol.com
Media. --- Journalistiek. --- Berichtgeving ; journalistiek. --- Nieuwberichtgeving --- Journalistiek --- maatschappijkritiek --- Journalism --- Political philosophy. Social philosophy --- samenlevingsopbouw --- journalistiek --- freelance journalistiek --- Perswetenschappen --- Politieke filosofie. Sociale filosofie --- BPB1905 --- PXL-Media & Tourism 2019 --- mediafilosofie --- Nieuws --- Fake news --- Nieuwsgaring --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- 477.9
Choose an application
Een verrassende en boeiende nieuwe Ooggetuige over de geheimen van de media. Schitterende kleurenfoto's en spannende teksten vertellen hoe mensen in de loop van de tijd met elkaar hebben gecommuniceerd en hoe ze dat nu doen. Een fascinerend verhaal over revolutionaire uitvingen en ontwikkelingen.
Media --- Médias --- 090 --- communicatie --- media --- Communicatie --- Communicatiemiddelen --- Media(Communicatiemedia) --- Telecommunicatie --- 305.8 --- Afbeeldingen --- Boekdrukkunst --- Computer --- Film --- Gebaren --- Geheime communicatie --- Internet --- Kompas --- Lichaamstaal --- Marketing --- Nieuws --- Noodsituaties --- Pers --- Post --- Propaganda --- Radio --- Reclame --- Schrift --- Taal --- Televisie --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- computers --- gebaren --- lichaamstaal --- marketing --- nieuws --- pers --- postsystemen --- propaganda --- radio --- reclame --- schrift --- telecommunicatie --- televisie --- virtuele realiteit --- Radio- Tv- Krant-Post- Telefoon --- 476.13 --- Communicatiemedia --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Massamedia ; algemeen --- Communicatie ; algemeen --- (zie ook: fysica (computer)) --- Mass communications --- Massacommunicatie --- informatieve jeugdliteratuur
Choose an application
actualiteit --- financiën --- economie --- Périodiques d'association d'étudiants --- Studentenverenigingsbladen --- Economics --- Finance --- Economie politique --- Finances --- Periodicals --- Périodiques --- Economic history --- 05 <493> --- #ANTIL9608 --- 05 --- bedrijfsbeheer --- bedrijfseconomie --- Frans --- 050 --- 33 --- abonnementen --- actualiteiten --- Algemeen nieuws --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- periodieken - tijdschriften --- Economie --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Périodiques --- E-journals
Choose an application
Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/
Journalism --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- productmanagement --- productintroducties --- PR (public relations) --- merkdenken --- reclameboodschappen --- Public relations --- Nieuws --- Public relationstechnieken --- Storytelling --- Nieuwsgaring --- E-books --- Monograph --- PXL-Business 2014 --- public relations --- medialandschap --- Communicatie. --- Marketing. --- PR. --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:PR --- 091 --- PR --- 659.4 --- marketing --- reclame --- communicatie --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Public relations. P.R.$9UDC --- 007
Choose an application
Laat iedereen versteld staan van je algemene kennisOm de actualiteit goed te kunnen volgen, is het nodig om een aantal basisbegrippen te kennen. Het eerder verschenen 500 woorden die iedereen moet kennen plukte de meest courante uit de media en gaf er snedig tekst en uitleg bij. Het succes daarvan legde een nood bloot. Vandaar dit nieuwe boekje met 500 mensen die nu al, bij leven, een begrip zijn.Van Ahmadinejad tot Zuma, met daartussen Ben Bernanke, Lady Gaga, Edward Snowden, Peter Hicks en 494 anderen. Ook nu werkten beroepsjournalisten mee zoals Yves Desmet, Corry Hancké en Bart Van Belle.Bron : http://www.lannoocampus.be
Bekende personen. --- actualiteit --- journalistiek --- begrippenlijst --- Journalism --- Bekende personen --- Celebrities --- 20th century --- Biography --- Dictionaries --- PXL-Central Office 2016 --- politiek --- economie --- media --- sport --- wetenschap --- cultuur --- Actualiteit --- Nieuws --- Journalistiek --- Politiek --- Economie --- Media --- Cultuur --- Wetenschap --- Sport --- Toerisme --- Maatschappij --- Film --- Reizen --- Ziekte --- Technologie --- Voeding --- Vliegen (werkwoord) --- Drank --- Gezondheid --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Misleidende informatie is er altijd al geweest. Toch was de tsunami aan nieuws voor jou en je leerlingen nog nooit zo groot als nu. Het onderscheid maken tussen wat betrouwbaar is en wat niet? Dat is vandaag heel moeilijk.We zijn allemaal te misleiden. Leer je leerlingen daarom mediawijs te zijn. Leer hen kritisch om te gaan met wat ze (online) lezen. Is het nieuws? Of fake news?N(i)et echt. Mediawijsheid in tijden van fake news vertrekt vanuit een eenvoudig kader om je leerlingen bewust te maken van misleidende informatie: het kwartet feiten, informatie, kennis en wijsheid. Dit boek leert je wat data zijn, hoe die worden verzameld en wat technieken zijn om iemand te misleiden. Het gaat kort in op communicatiekanalen en vormen van bias.Mediawijsheid kan je overal in integreren: taallessen, maar ook wetenschappelijke of technische vakken. Leg je leerlingen uit hoe je misleidende informatie herkent en wat de valkuilen zijn. Laat hen oefenen met de tips en oefenstof uit dit boek."Hoe kunnen we in de dagelijkse stroom van informatie het betrouwbare nieuws onderscheiden van fake news en propaganda? Het boek van Jan De Maeyer biedt ons meerdere cruciale vaardigheden en inzichten aan." (Johan Braeckman, hoogleraar wijsbegeerte Universiteit Gent) Bron : http://www.bol.com
Mediawijsheid --- #PBIB:+117.50 --- Muzische vorming : Media & ICT --- Onderwijs en media --- Jongeren en media --- Nepnieuws --- Nieuwsberichtgeving --- Didactic strategies --- sociale media --- mediawijsheid --- nieuwe media --- Fake news --- Propaganda --- Informatieverwerking --- Communicatie --- Onderwijs --- Didactische werkvormen --- informatievaardigheden --- informatie --- nieuws --- communicatie --- Journalism --- Mass media and public opinion --- Mass media --- Didactische werkvorm --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|