Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Differentiatie is niets nieuws. Elke leraar differentieert, soms bewust, meestal onbewust. De theoretische kaders worden regelmatig vernieuwd en geactualiseerd, maar geven meestal geen ondersteuning voor hoe je differentiatie praktisch aanpakt. Dit boek biedt voor aardrijkskunde, een éénuursvak waarin differentiëren nog moeilijker lijkt, de oplossing. Na het eerste gedeelte waarin de auteurs het theoretisch kader eenvoudig uitleggen, biedt de inspiratiegieds talrijke vormen, methoden en technieken om te differentiëren. Ze zijn concreet op bestaande lesonderwerpen en leerplanthema's toegepast, waardoor differentiëren in de lessen aardrijkskunde een haalbare kaart blijkt.
Aardrijkskunde ; secundair onderwijs --- Differentiatie ; secundair onderwijs --- 485.5 --- Differentiëren --- Evaluatie --- aardrijkskunde --- differentiatie --- didactiek --- 91 <07> --- # BIBC : Academic collection --- Aardrijkskunde --- secundair onderwijs --- Aardrijkskunde. Geografie--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - aardrijkskunde --- 485.6 --- Didactics of geography --- Secondary education --- gedifferentiëerd onderwijs --- geografie --- PXL-Education 2015 --- didactiek van de aardrijkskunde --- Differentiatie --- Didactiek --- Pedagogische begeleidingsdienst --- Leerstoornissen --- 371.12 --- 373.5 --- 456.5 --- didactiek algemeen - aardrijkskunde
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|