Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

KDG (2)

AP (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2013 (1)

2007 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Reclame jargon
Author:
ISBN: 9789491560552 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de reclame zijn we nogal goed met taal, óók met de taal van ons eigen vak. Als een woord maar een beetje ouderwets aandoet - en daar hebben we een neus voor - verzinnen we snel een beter woord. Liefst iets dat half of helemaal Engels is. Dus nu eerst een 'Call-to-Action' (koop dit boekje!), waarna u meteen begint aan de 'Buzz' dat dit een mooi stukje 'Content Marketing' is.'Reclame Jargon' is geschreven door Hans van Dijk, één van de meest bekroonde copywriters in Nederland én schrijver van het boek 'Zapklare brokken'.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Zapklare brokken : alles wat je moet weten over reclame
Author:
ISBN: 9789078263036 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Van Vliet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 2 of 2
Sort by