Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Formatieve assessment (vrij vertaald: beoordelen om te leren) is een manier van beoordelen die tot doel heeft leerlingen verder te helpen in hun leerproces. In dit boek worden de vijf kernstrategieën toegelicht met daarnaast 24 praktische technieken (met bijbehorende tips en aandachtspunten) die je meteen toe kunt passen in de klas.
Evalueren --- Leerprocessen --- assessment --- toetsen --- Didactic strategies --- didactische processen --- evaluatie (onderwijs) --- feedback --- Teacher education. Teacher's profession --- lerarenberoep --- Educational psychology --- pedagogiek --- Didactics of secundary education --- SO (secundair onderwijs) --- Pedagogische psychologie --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Didactische werkvormen --- Didactiek van het secundair onderwijs --- PXL-Central Office 2019 --- onderwijskunde --- onderzoek --- studietoetsing --- evaluatie
Choose an application
Praktische leidraad voor docenten hoe om te gaan met agressie en woedeuitbarstingen in de school.
Age group sociology --- Sociology of education --- Pupil counseling. Pupil guidance --- pedagogische psychologie --- agressie --- sociale vaardigheden --- sociale problemen --- gesprekstechnieken --- persoonlijkheidsontwikkeling --- leraren-leerling relatie --- ordeproblemen (onderwijs) --- klasmanagement
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|