Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)
Reclame. --- Reclamekunst. --- Applied marketing --- advertising --- Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- marketingstrategie --- copywriting --- reclame --- reclamevormgeving --- 766:659.12 --- Communication Design --- Internetmarketing --- Marketing ; publicieit ; bedrijfskunde ; handboeken --- Marketingcommunicatie --- Ontwerpproces --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- 659.1.01 --- 369.4 --- 766.01 --- marketing --- reclametheorie --- 659.12 --- conceptvoorstellen --- creativiteit --- merken --- ontwerpproces --- 659.1 --- Copywriting --- Reclame --- E100098.jpg --- Reclamekunst --- Gebruiksgrafiek ; ontwerp en vormgeving van reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- concept en ontwerp in reclame --- 766.31.02 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; technieken --- communication design
Choose an application
Een uitgave ter gelegenheid van de tentoonstellling Komt dat zien !, 3de Triënnale voor Vormgeving en Reclame in het Designmuseum Gent van 15 december 2001 tot en met 24 februari 2002
reclame --- Reclame. --- Vormgeving. --- advertising art --- triënnale voor vormgeving --- industrial design --- Product strategy --- Architecture --- Economic policy and planning (general) --- design [discipline] --- Art --- reclamebureaus --- advertising --- Advertising. Public relations --- advertenties --- Graphic arts --- reclamevormgeving --- advertisements --- 655.262 <493> --- 769.91 <493> --- 766:659.12 --- 766 <493> --- #VCV monografie gratis 2004 --- (069) --- 766.01 --- 766.039 --- Grafische vormgeving ; reclame ; affiches ; 2000-2001 --- Reclamekunst ; België --- Tentoonstellingscatalogi ; Gent ; Design Museum --- Triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766.036 --- België --- affiches --- grafiek --- grafische- en reclamevormgeving --- illustraties --- posters --- reclamegrafiek --- 745 --- communicatie --- design --- grafische vormgeving --- reclamedesign --- 754.1 --- Daenens, Lieve --- Mortier, Jens --- Oosterlinck, Christian --- Smets, Francis --- Thito, Philippe --- Valcke, Johan --- Van der Plaetsen, Michèle --- Walraff, Jean-Luc --- tentoonstellingen --- triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766 <493> Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- 766:659.12 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- 769.91 <493> Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Boekdesign--algemeen--België --- (Musea. Collecties) --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- Gebruiksgrafiek ; 2000 - 2050 --- CAD, design en industriële vormgeving --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Exhibitions --- Contains audio-visual material --- Reclame --- Grafische vormgeving --- Design --- Reclamecampagnes --- Creativiteit --- Reclamecampagne --- Musiceren --- 766.31.038(493) --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 1950-2000 (België) --- communication design --- advertising agencies
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|