Listing 1 - 10 of 27 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Reclame en mediaplanning
Author:
ISBN: 9044116630 9789044116632 Year: 2004 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclame en mediaplanning
Author:
ISBN: 9789044125788 Year: 2010 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen


Book
Mediaplanning : Begrijpen en benutten
Authors: --- ---
ISBN: 9054664908 Year: 2001 Publisher: Mechelen : Koncept,


Periodical
Media plan
Author:
ISSN: 07765738 Year: 1989 Publisher: Brussel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Une vision complète et comparative du marché médiatique en Belgique


Book
#inthemoment : de geheimen, valstrikken, mythes en tools van real-time content
Authors: ---
ISBN: 9789401413183 9401413185 Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken? De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of één televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt.#inthemoment introduceert u in de geheimen van real-time content. In real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden zorgt voor meer dynamiek. Je past immers aan en leert bij terwijl je bezig bent.Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
Reclamekosten : de rol van de BTW in het marketingbudget
Author:
ISBN: 9789089774057 Year: 2013 Publisher: Heule UGA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij het beoordelen van de vraag naar de optimale marketingmix, is het nuttig even stil te staan bij de mogelijke BTW-gevolgen. In dit boek worden de verschillende marketingtechnieken en verkoopbevorderende events overlopen en hun BTW-gevolgen geanalyseerd. Op die manier vormt het boek een aanvullend instrument bij de keuze voor de optimale marketingmix.Bron : http://www.innipublishers.com


Book
Imago-management: handboek voor reclamestrategen
Author:
ISBN: 9054620196 Year: 1992 Publisher: Gent Mys & Breesch


Periodical
Marketing book
Author:
ISSN: 07790619 Year: 1992 Publisher: Brussel


Book
Analyse van de Belgische (reclame)media
Author:
ISBN: 9789038221175 Year: 2013 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

789038221175

Medienprodukte: Zugänge, Verfahren, Kritik
Author:
ISBN: 3878089317 Year: 1981 Volume: 11 Publisher: Tübingen

Listing 1 - 10 of 27 << page
of 3
>>
Sort by