Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Applied marketing --- mediaplanning --- Advertising. Public relations --- reclame --- Communicatiemedia --- Communication de masse --- Publicité --- Reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- 659 --- Public relations --- Mediaplanning --- Mediaplanning. --- Reclame.
Choose an application
Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen
Reclame en media. --- Applied marketing --- mediaplanning --- Advertising. Public relations --- reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 369.4 --- 658.8 --- communicatiemedia --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- PHL-Central Office 12 --- marketingcommunicatie --- Reclame --- Mediaplanning --- Positionering --- Mediastrategieën --- Reclame-onderzoek --- Branding --- Mediastrategie
Choose an application
Choose an application
Une vision complète et comparative du marché médiatique en Belgique
mediaplanning --- massamedia --- Mass communications --- Annuaires --- Jaarboeken --- Press --- Radio broadcasting --- Television broadcasting --- Presse --- Radio --- Télévision --- Directories --- Répertoires --- Télévision --- Répertoires --- Directories.
Choose an application
Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken? De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of één televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt.#inthemoment introduceert u in de geheimen van real-time content. In real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden zorgt voor meer dynamiek. Je past immers aan en leert bij terwijl je bezig bent.Bron : http://www.lannoocampus.be
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Reclame --- PXL-Business 2014 --- reclame --- reclamecampagnes --- reclamecommunicatie --- Just-In-Time --- Mediaplanning --- Reclame-praktijk --- Reclamecampagnes --- Reclamestrategieën --- Just in time --- Reclamecampagne --- Reclamestrategie
Choose an application
Bij het beoordelen van de vraag naar de optimale marketingmix, is het nuttig even stil te staan bij de mogelijke BTW-gevolgen. In dit boek worden de verschillende marketingtechnieken en verkoopbevorderende events overlopen en hun BTW-gevolgen geanalyseerd. Op die manier vormt het boek een aanvullend instrument bij de keuze voor de optimale marketingmix.Bron : http://www.innipublishers.com
Tax planning --- Marketing --- Value-added tax --- Accounting --- tva --- publicite --- marketing --- Reclame --- Btw --- btw --- publiciteit --- E-books --- Marketingmix --- Belasting op de Toegevoegde Waarde --- Marketingbudgetten --- Wetgeving --- Mediaplanning --- Marketingbudget
Choose an application
Choose an application
reclame --- marketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- mediaplanning --- reclamevormgeving --- Mass communications --- Annuaires --- Jaarboeken --- Internet marketing --- Advertising agencies --- Advertisers --- Marketing sur Internet --- Agences de publicité --- Annonceurs (Publicité) --- Directories --- Répertoires --- Agences de publicité --- Annonceurs (Publicité) --- Répertoires
Choose an application
789038221175
Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- mediaonderzoek --- media --- reclame --- media-industrie --- Mass communications --- Belgium --- Advertising --- In mass media --- PXL-Business 2014 --- communicatiemedia --- media marketing --- medialandschap --- Reclame --- Lokale media --- Mediaplanning
Choose an application
mediaplanning --- AVM (audiovisuele materialen) --- media-industrie --- Didactics of social education --- Mass communications --- 316.773.3 --- Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- 316.773.3 Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie)
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|