Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!- Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie. - Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen- Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing. --- Marketing --- marketing --- Communicatie --- Consument --- 658.8 --- verandering --- 369.1 --- consument --- communicatie --- #KVHB:Marketing --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing : communicatiestrategieën --- PXL-Music 2015 --- marketingstrategie --- Trends --- Marketingstrategieën --- Marketingmix --- Cybermarketing --- Internet --- Marketingcommunicatie --- Communicatiestrategieën --- Trend --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Krachtig communiceren voor bedrijven in een nieuw tijdperk. Maak het verschil met communicatie: tien kritische succesfactoren van Jan Withofs en Noël Slangen Gebaseerd op interviews met CEO's, managers en communicatiemensen. Een verrassend pleidooi voor beslissen na een verlammende periode: communicatie is de key factor die organisaties na een crisis weer in beweging krijgt. Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in het nieuwe tijdperk van The New Normal? En wat is de rol van communicatie hierin? Bron : http://www.boekenbank.be
Communicatiemanagement. --- marketingcommunicatie --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Corporate governance --- Industrial management --- Organizational behavior --- Massacommunicatie --- Communicatie --- Kritieke succesfactoren --- Economische crisis --- Stakeholders --- Duurzaam ondernemen --- Communicatiemanagement --- Communicatiestrategieën --- Stakeholder --- Communicatiestrategie --- Kritieke succesfactor
Choose an application
La notion de transparence pénètre largement la construction comme la circulation des objets et des pratiques signifiantes de nos sociétés. De ce foisonnement de « transparence » dans plusieurs domaines (politique, économique, social, culturel), ce volume considère d'abord ce qui concerne les organisations et leur communication. L'organisation, qu'elle soit marchande, non marchande, politique ou publique, doit rendre poreux et transparents ses frontières et ses non-dits, dans l'objectif espéré de garantir la confiance de ses parties prenantes externes et internes.Ce volume explore différentes manifestations et variantes de cet impératif de transparence en communication organisationnelle, en proposant des analyses d'auteurs scientifiques et professionnels de divers pays et continents. Cette notion est analysée comme objet de discours (communication sur la transparence) et comme processus (la transparence de la communication), en mobilisant des approches et concepts multiples afin d'offrir des clés de lecture innovantes d'un phénomène complexe.Bron : http://pul.uclouvain.be
Communication dans les organisations --- Communication in management --- Communication in personnel management --- Communication in organizations --- Communicatie --- Interne communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Transparantie --- Overheidscommunicatie --- Communicatiestrategieën --- Communicatiestrategie
Choose an application
Hoe laat je je klant inzien dat jij precies aanbiedt wat hij nodig heeft ?Een antwoord op alle mogelijke weerstanden van je klant.'Ik beslis daar niet alleen over', 'Geen interesse', 'Ik zal er nog eens over nadenken' ...Als verkoper krijg je al snel één van deze antwoorden. Maar hoe ga je hier op een positieve manier mee om ?En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt de moeite waard is om even aandacht aan te besteden ?Zonder slinkse trucs te gebruiken je klant leiden van 'Nee' naar 'Ja', dat is wat dit boek je leert.Inzicht in de beste momenten en strategieën om ieder type klant te benaderen, gesprekken juist in te schatten, te zorgen voor een onmiddellijke klik met je klant ...In korte handige topics geeft dit boek je een snelle en effectieve salestraining.Bron : http://www.lannoo.be
Organisaties --- Communicatie --- Klanten. --- Verkooptechnieken --- Verkoopstechnieken --- 658.8 --- Marketing : communicatiestrategieën --- PXL-Business 2016 --- verkoopkunde --- verkooptechnieken --- Sales management --- Klantgericht ondernemen --- Verkoopstrainingen --- Sociale vaardigheden --- Marketingstrategie --- Verkoop --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkooptraining
Choose an application
Veel communicatieprofessionals worstelen met projecten die iedereen belangrijk vindt, maar waar niemand last van wil ondervinden. Dat zijn de wegen, windmolens en dijken in de achtertuinen van het dichtbevolkte Vlaanderen en Nederland. Hoe communiceer je met de steeds lastigere burger? Ondertussen moet je samenwerken met aannemers, een politiek bestuurder wordt onrustig en iedereen in je organisatie heeft een idee over communicatie. Hoe ga je daar als communicatieprofessional op een positieve manier mee om? ?Laat ons zeggen dat het (de) shit wordt? staat vol communicatietips, herkenbare verhalen uit de projectpraktijk en communicatiestrategieën die voor iedereen toepasbaar zijn.Bron : http://www.politeia.be
Economic infrastructure --- Transport. Traffic --- Mass communications --- infrastructure --- communicatiestrategie --- Communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mobiliteit --- Infrastructuur --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting --- Communication and traffic --- Highway engineering --- Communicatiestrategie --- massacommunicatie --- communication [function]
Choose an application
Er zijn al veel boeken geschreven over het belang van sociale media in het bedrijfsleven. Maar meestal blijven ze beperkt tot algemene principes. Dit boek leert je niet alleen waarom je sociale media centraal moet stellen, maar vooral ook welke noodzakelijke stappen je moet ondernemen om van jouw sociale mediastrategie een succes te maken.Ontstaan vanuit een duidelijke visie op wat sociale media voor jouw bedrijf kan betekenen en vanuit een jarenlange ervaring met het inzetten van sociale media in de praktijk.Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- bedrijfsimago --- e-commerce --- bedrijfscommunicatie --- merkimago --- zakentaal --- sociale media --- Mass communications --- social media --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Sociale Media ; marketing --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- Mediastrategieën --- Marketingstrategieën --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mediastrategie --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Essentie van communicatie is de opvolger van het succesvolle Basisboek Communicatie van dezelfde auteur. In deze fraai geïllustreerde editie is het onderscheid met het Communicatie Handboek duidelijk aangebracht: Essentie van Communicatie is een inleidende oriëntatie voor het beroepsonderwijs. Zoals de auteur het zelf formuleert: 'In feite is communicatie een voorstel. Mogelijk wil je de ontvanger informeren, overtuigen of misschien zelfs verleiden. Ook dit boek doet je een voorstel, een belofte. Het boek biedt je een inspirerende en eenvoudige inleiding in het vakgebied communicatie.' In de eerste hoofdstukken komen de ontwikkeling van het vakgebied en de drie deelgebieden concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie aan bod, waarna het praktisch maken van een plan wordt behandeld. In het tweede deel van het boek gaat het om doelgericht communiceren, in het bijzonder relatiemanagement, perscontacten, media en geheel nieuw: het plannen en organiseren van events.
Applied marketing --- imago --- huisstijl --- interne communicatie --- marketingcommunicatie --- mediaplanning --- Mass communications --- Communicatie --- Concerncommunicatie --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatieplannen --- Relatiemarketing --- Media --- Persberichten --- Persconferenties --- Evenementen --- #KVHB:Communicatie --- 659 --- 659.1 --- Communicatie in en door de onderneming --- Public relations --- 316.77 --- Communicatiebeleid --- Communicatieve vaardigheden --- Marketing : communicatiestrategieën --- Bedrijfscommunicatie --- E090378.jpg --- communicatie --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- 005.57 --- Ondernemingen
Choose an application
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals. Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van Den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool.
Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- verkoop --- merken --- Marketing --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- 658.88 --- 659.3 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketingcommunicatie --- 369.1 --- communicatie --- direct marketing --- e-communicatie --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Communicatie --- Financiewezen
Choose an application
Een breed draagvlak (publieke steun) is meer dan ooit een kernvoorwaarde om een beleid, project of idee duurzaam vorm te geven. Burgers, medewerkers en klanten eisen terecht en steeds nadrukkelijker hun plek op bij beslissingsprocessen van overheden, organisaties en ondernemingen. Inspraak en participatie zijn dus absoluut noodzakelijk maar niet voldoende. Draagvlakcreatie is een delicate evenwichtsoefening in strategische communicatie met belanghebbenden en vergt dus naast uitzonderlijke communicatievaardigheden ook uitstekend people management. In dit boek leveren we de bouwstenen voor succesvolle draagvlakcreatie in een logisch en helder 10-stappenplan (het MISSION-PIE model). Voorts inspireren we de lezer met soms verrassende toepassingen van recente ontwikkelingen op het vlak van communicatie. Marketingtechnieken die gebruikt worden om merken en producten onder de aandacht van consumenten te brengen, bieden (lokale) overheden, organisaties en bedrijven volop kansen om samen met hun burgers, medewerkers en klanten te bouwen aan een sterk draagvlak voor hun beleid, project of idee. 'Een sterk draagvlak in 10 stappen: participatie, stakeholdermanagement en strategische communicatie' is een must voor bestuurders en medewerkers van (lokale) overheden, organisaties en verenigingen maar zeker ook voor bedrijven en studenten. Bron : http://www.politeia.be
Strategische communicatie. --- persuasieve communicatie --- Organization theory --- burgerschap --- Customer service --- Management --- Communicatiemanagement --- communicatie --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:35H501 --- 007 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Bestuur en samenleving: netwerken, inspraak, participatie, interactief beleid --- Inspraak --- Participatie --- Stakeholders --- Veranderingsmanagement --- Overheidscommunicatie --- Draagvlak --- Interactieve beleidsvorming --- Communicatiestrategieën --- Overheidsvoorlichting --- Sensibilisering --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- Communicatie --- Communicatievaardigheden --- Participatiesamenleving --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Information et communication : Communication --- Stakeholder --- Communicatiestrategie
Choose an application
De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de consument klaar is voor VR, AR en Chatbots. Het voelt alsof marketeers altijd achterop hinken. En dat is ook zo.Er is een enorme kloof tussen de technoverslingerde consument en de naar adem happende marketeer. Om die kloof te overbruggen, kan die niet meer steunen op de oplossingen van gisteren.Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar 'Marketing voor de mad men van morgen' kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om nog krachtigere resultaten neer te zetten.Bron : http://www.managementboek.nl
Reclame ; campagnes. --- algorithms --- Information systems --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Reclame --- 369.1 --- reclame --- marketing --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- digitale, advies, business, communicatie, klantgericht, processen, projecten, samenwerken, talenten, vaardigheden --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- reclamecommunicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- Merkbeleid --- Innovatie --- Algoritmen --- Database marketing --- Trendwatching --- Marketingstrategieën --- Algoritme --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Communicatietechnieken --- Marketing information systems --- merken
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|