Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Handbook of management games
Authors: ---
ISBN: 056602229X 9780566022296 Year: 1981 Publisher: Aldershot Gower

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Programmeren voor kinderen : games
Author:
ISBN: 9789401479301 Year: 2021 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leren programmeren was nog nooit zo eenvoudig!Ben je dol op computers en games?Droom je ervan om je eigen game te maken?Met deze praktische gids ontwikkel je aan de hand van acht games je programmeertalent.Laat daarna je creativiteit de vrije loop en maak je eigen game.Met stap-voor-stapinstructies, screenshots en illustraties om met Scratch aan de slag te gaan.Een leerrijk boek in de succesvolle reeks Programmeren voor kinderen.https://www.lannoo.be/nl/programmeren-voor-kinderen-games-0

Dice, cards, wheels : a different history of French culture
Author:
ISBN: 0812238605 0812202457 Year: 2005 Publisher: Philadelphia, Pa University of Pennsylvania Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gambling has been a practice central to many cultures throughout history. In Dice, Cards, Wheels, Thomas M. Kavanagh scrutinizes the changing face of the gambler in France over a period of eight centuries, using gambling and its representations in literature as a lens through which to observe French culture. Kavanagh argues that the way people gamble tells us something otherwise unrecognized about the values, conflicts, and cultures that define a period or class. To gamble is to enter a world traced out by the rules and protocols of the game the gambler plays. That world may be an alternative to the established order, but the shape and structure of the game reveal indirectly hidden tensions, fears, and prohibitions. Drawing on literature from the Middle Ages to the present, Kavanagh reconstructs the figure of the gambler and his evolving personae. He examines, among other examples, Bodel's dicing in a twelfth-century tavern for the conversion of the Muslim world; Pascal's post-Reformation redefinition of salvation as the gambler's prize; the aristocratic libertine's celebration of the bluff; and Balzac's, Barbey d'Aurevilly's, and Bourget's nineteenth-century revisions of the gambler. Dice, Cards, Wheels embraces the tremendous breadth of French history and emerges as a broad-ranging study of the different forms of gambling, from the dice games of the Middle Ages to the digital slot machines of the twenty-first century, and what those games tell us about French culture and history.


Book
Game over : hoe pak je problematisch gamegedrag bij jongeren aan?
Author:
ISBN: 9789463830645 Year: 2021 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Games zijn niet meer weg te denken uit het leven van onze jongeren. Wereldwijd brengen miljoenen jongens en meisjes een groot deel van hun vrije tijd gamend door. Meestal blijft het een hobby, maar sommige gamers zijn niet meer weg te branden van hun scherm ? met zware gevolgen voor hun studies, gezondheid en sociale leven. Matthias Dewilde behoorde tot die laatste categorie. Hij kon niet stoppen met gamen, bracht maanden door achter zijn computer en kwam amper buiten. Intussen heeft hij zijn verslaving overwonnen en begeleidt hij ouders en hun kinderen die worstelen met overmatig gamen naar een gebalanceerd on- en offlineleven. In Game over? beantwoordt hij alle vragen over gameverslaving. Wanneer mondt een onschuldig spelletje uit in een gameverslaving? Wat zijn de alarmsignalen? Hoe komt het dat sommige jongeren sneller verslaafd raken dan anderen? Kunnen we sommige games niet beter verbieden? En wat kan je als ouder doen om een gameverslaving bij je kind te voorkomen?https://www.standaardboekhandel.be/p/game-over-9789463830645


Book
Taxation and regulation of smoking, drinking and gambling in the European Union
Authors: --- ---
ISBN: 9789058333841 9058333841 Year: 2009 Publisher: The Hague CPB


Book
Gambling in the single market: a study of the current legal and market situation
Author:
ISBN: 928262899X 9282629007 9282629015 9789282628997 9789282629000 9789282629017 Year: 1991 Volume: vol *456 Publisher: Luxembourg Office for Official Publications of the European Communities


Book
La vie quotidienne des joueurs sous l'ancien regime a paris et a la cour
Author:
ISBN: 2010112857 9782010112850 Year: 1985 Volume: vol *70 Publisher: Paris : Hachette,


Book
Help! Mijn kind leeft online : gids voor ouders en andere opvoeders
Authors: ---
ISBN: 9789461316233 Year: 2017 Publisher: Kalmthout Van Halewyck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De nieuwe media ? Facebook, Instagram, Snapchat, WhatsApp ? overrompelen ons. Wie wil, kan altijd en overal in verbinding zijn met anderen. ?Wijsheid? ligt één muisklik van je verwijderd en winkels zijn dichterbij dan de straathoek. Vervelen lijkt haast niet meer mogelijk.Maar de balans slaat stilaan door. Kinderen worden geconfronteerd met massa?s informatie die ze moeten verwerken. Mensen liken maar praten niet, gamen is een manier geworden om uit de ?echte? wereld te ontsnappen. Sociale media beginnen kinderen te overheersen. Hoe ga je daar als ouder mee om? En hoe zet je je kind op pad naar een gezond socialemediagebruik?In #Help! Mijn kind leeft online houden Lieve Swinnen en Stefaan Lammertyn het basic, zodat niet alleen diehards, maar ook dummy?s aan de slag kunnen. Lieve en Stefaan brengen hun professionele expertise in dit boek samen en mixen kennis over media en opvoeden in een gezonde cocktail.


Multi
Epsychologie : over technologie in therapie
Author:
ISBN: 9789401458436 Year: 2019 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Technologie speelt een steeds grotere rol in ons leven. Wanneer we ons niet goed in ons vel voelen, zoeken we al snel online naar antwoorden en hulp. Ook hulpverleners maken steeds meer gebruik van technologie in therapie. Websites, apps, chatbots, wearables, serious games, virtual en augmented reality lijken veelbelovende tools om ons te helpen omgaan met stress, depressie, paniekaanvallen, trauma, fobieën en eetstoornissen. Maar hoe zijn die behandelingen tot stand gekomen en wat is niet alleen hype, maar ook hulp?(https://www.lannoo.be/nl/epsychologie)

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by