Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Inleiding - Afweging tussen CMS-pakketten - CMS-implementatie - Joomla ! als platform voor informatieportalen - Een meertalige website in Joomla! - Drupal - Case : kanooh in de Vlaamse Overheid - WordPress
informatica --- internet. --- management. --- Informatique. --- management --- internet --- informatique --- Computer architecture. Operating systems --- Informatie --- Informatiebeheer --- Informatiesystemen --- Informatietechnologie --- Content management --- Management (niet-HRM) : Content management --- Management (non GRH) : Content management --- Informatiesysteem --- IT --- Contentmanagement
Choose an application
Door de steeds snellere technologische veranderingen die onze tijd kenmerken, is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'Flowing Consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen en naar merken die zijn behoeften (instant) bevredigen. Daarbij maakt hij gebruik van verscheidene realiteiten, door zowel fysiek als via desktop en mobiel te kopen en gebruiken.Vertrekkend vanuit dat veranderde consumentengedrag reikt dit handboek een volledig nieuw marketingmodel aan. Door de consument vanuit drie strategische disciplines te benaderen - Content, Conversatie en Conversie - werken merken immers slimmer en effectiever. Het model richt zich op content als digitale verpakking, op conversatie als no brainer en bron van business intelligence, en op conversie om de 'Flowing Consumer' dichter bij klant- en merkwaarde te brengen.Marketing - Go with the flow laat je op een heldere manier nadenken over marketing. Zowel voor de marketingtalenten van morgen als voor de marketeer van vandaag.www.acco.be
Marketing --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie --- Branding --- Merkbeleid --- Marketingresearch --- Technologie --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Bachelor in het communicatiemanagement --- content management (informatica) --- marketing --- Marketing.
Choose an application
Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.Dit boek stelt een marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dit veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines ? content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.https://www.lannoo.be/nl/handboek-marketing
Marketing. --- Marketing --- marketing --- content management (informatica) --- Consumentengedrag --- 658.8 --- Flow --- consumentengedrag --- PXL-Business 2018 --- marketingplanning --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Branding --- Merkbeleid --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen --- Marketingbeleid --- Marketingstrategie --- Technologie --- Reclamemanagement --- Marketingresearch --- Bachelor in het communicatiemanagement
Choose an application
De voorbije 15 jaar is er in het onderwijs veel veranderd: van klas, universiteit en hogeschool tot studiehuis en open leercentrum. Leren is een actievere en vaak ook meer zelfstandige bezigheid geworden. De informatietechnologie heeft een overvloed van informatie en documentatie binnen handbereik gebracht. Een paper, een project of een scriptie schrijven vraagt echter veel meer werk dan met enkele behendige muisklikken wat gegevens opzoeken en verwerken. De overtuigingskracht van een werkstuk ligt evenmin alleen in de opmaakmogelijkheden van je tekstverwerker.Dit boek legt uit hoe je een werkstuk aanpakt en stap voor stap uitwerkt: het afbakenen van een onderwerp, het opzoeken en beoordelen van informatie uit verschillende bronnen, het verwerken van de informatie, het opstellen van een werkplan, het uitschrijven van een goed gestructureerde tekst, de opmaak van het werkstuk en de presentatie ervan. Enkele oefeningen helpen je om je zoek- en schrijfvaardigheden aan te scherpen. Ook over het ontwikkelen van competenties en nieuwe evaluatiemethoden zoals assessments, vind je in dit boek informatie en tips
informatiemanagement (informatica) --- Information user --- documentbeheer --- content management (informatica) --- IR (information retrieval) --- Information retrieval --- informatiebeleid --- informatievaardigheden --- Informatie --- Informatiebeheer --- Informatieverwerking --- Management --- Organisatieleer --- Documentbeheer --- Informatiemanagement --- Administratieve organisatie --- informatiebeheer --- kennismanagement --- 366.45 --- informatiemanagement --- 004.2 --- informatiemanagement, kennismanagement --- computerarchitectuur --- Informatiemanagement. --- Information science --- Handbooks, manuals, etc. --- Corporations --- Information services --- PHL-Business 12
Choose an application
Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
beleid, creeeren, cultuur, flexibel, gedrag, management, organisatie, strategie, succes --- Content marketing --- Marketing --- PXL-Media & Tourism 2020 --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- contentmarketing --- Content marketing. --- Consumer behavior --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketing --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Marketingbeleid --- Marketingkanalen --- Marketingstrategie --- marketingbeleid --- Contentmarketing --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Informatiemanagement --- Klantenservice
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|