Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
Advertising. Public relations --- Psychologie --- Publicité --- Reclame --- 659.1.013 --- 659.113 --- doelstellingen --- evaluatie --- marketing --- planning --- probleemanalyse --- promotie --- reclame --- reclamecampagnes --- reclamepsychologie --- verkoop --- Planning en management van publiciteit
Choose an application
BMLIK
Consumer behavior --- consumptiegedrag --- consumentenaangelegenheden --- communicatie --- consumentenbeleid --- consumentengedrag --- consumentenvoorlichting --- consumptie --- 371.9 --- 366.1 --- 64.032 --- 330.567 --- 659.113.25 --- Consumentengedrag --- Consumer needs, research and advice generally. Quality and costs of household goods. Comparison of prices etc. --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- 64.032 Consumer needs, research and advice generally. Quality and costs of household goods. Comparison of prices etc.
Choose an application
In dit boek geeft Herman Konings zijn visie op onze huidige levenswijze en ontvouwt hij zijn verwachtingen voor de toekomst. Hij biedt een inkijk in de 'vibes' waaraan we met z'n allen onderhevig zijn, en beschrijft de wondere wereld van de toekomstverwachtingen, van onze passies en onze interesses, van wat is en wat zal zijn. Hij legt uit waarom medioren geen senioren zijn, en introduceert interessante concepten als microtel, klovers en nestklevers... Uit alles blijkt dat wij vandaag eerder kinderen van onze generatie dan van onze ouders zijn. Herman Konings, de bekende 'trendwatcher', is zaakvoerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt. Onder de noemer 'Ik ben niet van gisteren!' geeft hij regelmatig adviesrondes en spreekbeurten aan bedrijven en hogescholen over socio-culturele verschuivingen, trendobservaties en toekomstverwachtingen. Herman Konings wordt regelmatig door de media gevraagd om trends te duiden.
trend --- Forecasting. --- Consumentengedrag. --- Futurologie. --- Innovatie. --- Marketing --- Toekomst. --- Civilisation --- sociale psychologie --- trends --- consumentengedrag --- Social psychology --- Trendwatchers --- Toekomstvisies --- toekomstvisies --- marketing --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 09 --- Forecasting --- 304 --- Trends --- maatschappij --- sociologie --- 305 --- 949.3 --- Toekomstverwachtingen --- 305.1 --- Maatschappij --- Sociale psychologie --- trendwatchers --- massapsychologie --- 316.728 --- 659.113.25 --- 651 Maatschappij. Algemeen --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Forecasts --- Futurology --- Prediction --- 316.728 Cultuur. Levenswijze --- Cultuur. Levenswijze --- Massapsychologie --- Sociologie --- Trendwatching --- Toekomstbeeldvorming --- Trend --- Toekomstvisie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Aliment biologique pour homme --- Organic foods --- Agriculture biologique --- Organic agriculture --- Produit biologique --- Bioproducts --- Marché des produits de base --- Commodity markets --- Offre et demande --- supply balance --- Commercialisation --- Marketing --- Information sur le marché --- market intelligence --- Fixation des prix --- price fixing --- Comportement alimentaire --- Feeding habits --- biologische producten --- consumentenaangelegenheden --- 338.439.5 --- 659.113.25 --- Verkoop, handel en distributie in relatie tot voedselproductie en voedselbevoorrading --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Theses --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Landbouweconomie 63:330 --- Voedselindustrie --- Distributie 658.84 --- Consumentenpsychologie
Choose an application
Goos Geursen --- conceptontwikkeling --- E090247.jpg --- 659.125 --- reclameboodschappen --- Beeldontwerp --- 659.1 --- 659 --- 766.01 --- publiciteit --- reclame --- Reclame --- 369.4 --- 659.113 --- advertenties --- marketing --- planning --- promotie --- verkoop --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Reclame. Public relations --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Planning en management van publiciteit --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations
Choose an application
Advertising media planning --- Advertising --- Handbooks, manuals, etc --- Government policy --- Europe --- Handbooks, manuals, etc. --- Branding --- Media --- Mediaplanning --- Mediawetgeving --- Reclamestrategieën --- Europa --- 659.113 --- marketing --- marktsegmentatie --- Media (Communicatiemedia) --- merkenmanagement --- planning --- promotie --- reclame --- reclamecampagnes --- strategische planning --- verkoop --- 659.1 --- #A9410A --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Advertising media, Choice of --- Advertising media selection --- Media planning in advertising --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Government policy&delete& --- Planning en management van publiciteit --- Reclamestrategie --- Crisis --- Cultuur
Choose an application
Sommaire: 1. La relation de consommation.- 2. L'organisation de l'intérêt collectif des consommateurs.- 3. Les rapports de consommation dans le secteur social.- 4. La recherche de qualité des prestations.- 5. La sécurité des actes médicaux et l'indemnisation du risque thérapeutique
Economic law --- Consommateurs --- Consumenten --- Geneeskunde --- Maatschappij --- Médecine --- Société --- Sociologie --- Consumer protection --- Therapeutics --- Patients --- Physicians --- Thérapeutique --- Médecins --- Law and legislation --- Complications --- Legal status, laws, etc. --- Malpractice --- Protection --- Droit --- Responsabilité professionnelle --- Consumption (Economics) --- Social service --- Medical care --- Health Care Costs --- Economics --- Social Security --- 659.113.25 --- 351.82*7 --- -Consumption (Economics) --- -Malpractice --- -Medical care --- -Social service --- -#SBIB:309H2812 --- #SBIB:316.334.3M30 --- #SBIB:HIVA --- 351.82*7 <493> --- 09.01.a --- 13.12 --- Benevolent institutions --- Philanthropy --- Relief stations (for the poor) --- Social service agencies --- Social welfare --- Social work --- Human services --- Delivery of health care --- Delivery of medical care --- Health care --- Health care delivery --- Health services --- Healthcare --- Medical and health care industry --- Medical services --- Personal health services --- Public health --- Liability, Professional --- Professional liability --- Professions --- Tort liability of professions --- Liability (Law) --- Negligence --- Torts --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Protection, Consumer --- Commercial policy --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Consumentenrecht --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Medische sociologie: gezondheidsgedrag --- Sociale verzekering ; België ; Algemeen --- Wettelijke en contractuele aansprakelijkheid ; Geneesheren ; Veeartsen ; Apothekers ; Tandartsen ; Paramedici --- Tort liability --- 351.82*7 Consumentenrecht --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Academic collection --- Thérapeutique --- Médecins --- Responsabilité professionnelle --- #SBIB:309H2812 --- Research into consumer habits, demand, market trends etc --- Consumption (Economics) - Belgium --- Consumer protection - Belgium --- Social service - Belgium --- Medical care - Belgium --- Malpractice - Belgium
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|