Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2016 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
Emoties en reclame: de rol van emoties bij reclameplanning
Author:
ISBN: 9020722174 Year: 1992 Publisher: Leiden Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De stand des tijds : over trends en toekomstverkenning
Author:
ISBN: 902096755X 9789020967555 Year: 2006 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek geeft Herman Konings zijn visie op onze huidige levenswijze en ontvouwt hij zijn verwachtingen voor de toekomst. Hij biedt een inkijk in de 'vibes' waaraan we met z'n allen onderhevig zijn, en beschrijft de wondere wereld van de toekomstverwachtingen, van onze passies en onze interesses, van wat is en wat zal zijn. Hij legt uit waarom medioren geen senioren zijn, en introduceert interessante concepten als microtel, klovers en nestklevers... Uit alles blijkt dat wij vandaag eerder kinderen van onze generatie dan van onze ouders zijn. Herman Konings, de bekende 'trendwatcher', is zaakvoerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt. Onder de noemer 'Ik ben niet van gisteren!' geeft hij regelmatig adviesrondes en spreekbeurten aan bedrijven en hogescholen over socio-culturele verschuivingen, trendobservaties en toekomstverwachtingen. Herman Konings wordt regelmatig door de media gevraagd om trends te duiden.


Book
Een hazewind op gympen: conceptontwikkeling in de reclame
Author:
ISBN: 9020720023 Year: 1990 Publisher: Leiden Stenfert Kroese


Book
The handbook of European advertising : media planning, marketing analysis and country-by-country profiles
Author:
ISBN: 0749407476 Year: 1993 Publisher: London Kogan Page

Du patient au consommateur: la construction d'un combat social
Author:
ISBN: 2872094539 280270690X 9782872094530 9782802706908 Year: 1996 Volume: 4 Publisher: Louvain-la-Neuve Bruylant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sommaire: 1. La relation de consommation.- 2. L'organisation de l'intérêt collectif des consommateurs.- 3. Les rapports de consommation dans le secteur social.- 4. La recherche de qualité des prestations.- 5. La sécurité des actes médicaux et l'indemnisation du risque thérapeutique

Keywords

Economic law --- Consommateurs --- Consumenten --- Geneeskunde --- Maatschappij --- Médecine --- Société --- Sociologie --- Consumer protection --- Therapeutics --- Patients --- Physicians --- Thérapeutique --- Médecins --- Law and legislation --- Complications --- Legal status, laws, etc. --- Malpractice --- Protection --- Droit --- Responsabilité professionnelle --- Consumption (Economics) --- Social service --- Medical care --- Health Care Costs --- Economics --- Social Security --- 659.113.25 --- 351.82*7 --- -Consumption (Economics) --- -Malpractice --- -Medical care --- -Social service --- -#SBIB:309H2812 --- #SBIB:316.334.3M30 --- #SBIB:HIVA --- 351.82*7 <493> --- 09.01.a --- 13.12 --- Benevolent institutions --- Philanthropy --- Relief stations (for the poor) --- Social service agencies --- Social welfare --- Social work --- Human services --- Delivery of health care --- Delivery of medical care --- Health care --- Health care delivery --- Health services --- Healthcare --- Medical and health care industry --- Medical services --- Personal health services --- Public health --- Liability, Professional --- Professional liability --- Professions --- Tort liability of professions --- Liability (Law) --- Negligence --- Torts --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Protection, Consumer --- Commercial policy --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Consumentenrecht --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Medische sociologie: gezondheidsgedrag --- Sociale verzekering ; België ; Algemeen --- Wettelijke en contractuele aansprakelijkheid ; Geneesheren ; Veeartsen ; Apothekers ; Tandartsen ; Paramedici --- Tort liability --- 351.82*7 Consumentenrecht --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Academic collection --- Thérapeutique --- Médecins --- Responsabilité professionnelle --- #SBIB:309H2812 --- Research into consumer habits, demand, market trends etc --- Consumption (Economics) - Belgium --- Consumer protection - Belgium --- Social service - Belgium --- Medical care - Belgium --- Malpractice - Belgium

Listing 1 - 8 of 8
Sort by