Listing 1 - 10 of 79 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Sales promotion --- Sales management --- Ventes --- Promotion --- Gestion --- Business enterprises --- Management
Choose an application
Advertising. Public relations --- verkooptechniek --- direct marketing --- verkoopprijzen --- reclame --- vraag en aanbod --- Publicité --- Reclame --- Advertising specialties --- Advertising --- Sales promotion.
Choose an application
Een globale pandemie heeft voor salesprofessionals van de ene op de andere dag hun vertrouwde salesbenadering overhoop gehaald. Verkopen op afstand was de enige reddingsboei, maar deze virtuele manier van verkopen eiste een upgrade van mindset en vaardigheden. De nieuwste categorie topverkopers werkt hybride en benadert klanten via diverse kanalen. Videocalls, telefoon en sociale media zijn een evenwaardige aanvulling op face-to-face gesprekken. Bovendien is de hybride verkoper een veranderingsarchitect: hij daagt klanten uit om bestaand gedrag, tools en processen anders te bekijken. Dit alles vanuit het creëren van verbinding, letterlijk en figuurlijk.In De hybride verkoper krijg je een complete handleiding om jezelf als salesprofessional te upgraden naar of aan te scherpen in je rol als hybride verkoper.Bron: www.acco.be
Organization theory --- Marketing --- verkooptechniek --- retailmarketing --- marketingcommunicatie --- e-commerce --- Salesmanagement --- Sales promotion --- Verkooptechniek --- Verkoop --- Hybride werken --- Microsoft --- Pitch --- Zakelijke communicatie --- Verkooptechnieken.
Choose an application
Applied marketing --- 658.81 --- Marketing --- -Sales promotion --- -#ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- Advertising --- Selling --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Sales organization --- Case studies --- Sales promotion --- Case studies. --- 658.81 Sales organization --- Marketing - Case studies. --- Sales promotion - Case studies.
Choose an application
Commerce --- Handel --- Sales promotion --- Ventes [Promotion des ] --- Verkoopontwikkeling --- 658.86 --- 659.3 --- communicatie, extern --- sales management --- verkoop via vertegenwoordigers --- verkoop --- E120045.jpg --- Verkooptechnieken --- Distributiestrategie --- Massacommunicatie
Choose an application
As the only scholarly research-based journal in its field, JPSSM seeks to advance both the theory and practice of personal selling and sales management. It provides a forum for the exchange of the latest ideas and findings among educators, researchers, sales executives, trainers, and students. For more than 30 years JPSSM has offered its readers high-quality research and innovative conceptual work that spans an impressive array of topics-motivation, performance, evaluation, team selling, national account management, and more. In addition to feature articles by leaders in the field, the journal offers a widely used selling and sales management abstracts section, drawn from other top marketing journals. Emerging topics are addressed through periodic special issues devoted to such cutting-edge issues as CRM and sales force ethics.
Selling --- Sales management --- Sales management. --- Selling. --- Salesmanship --- Salesmen and salesmanship --- Management, Sales --- Business --- Retail trade --- Advertising --- Marketing --- Sales promotion --- Industrial management
Choose an application
De telefoon gaat: "Michael, mensen zijn geïnteresseerd in ons product, we maken massa's offertes. En dan... niks. Radiostilte." Ik antwoord met één vraag: "Waarom moet een klant vandaag van jou kopen? Waarom nu?" Als er dan ook radiostilte volgt, wijst dat erop dat het verkoopverhaal niet goed zit, een probleem dat Humblet ziet terugkomen bij 90% van de bedrijven die hij helpt schalen.Steeds kreeg hij dezelfde vraag: 'Wat doe je nadat je je leadmachine hebt gebouwd? Welk verhaal vertel je aan een lead die binnenkomt? Hoe versnel je je verkoopproces en krijg je een handtekening onder die deals?' Wel: zo.Na meer dan 500 salespitches te hebben rechtgetrokken, deelt Humblet de vijf elementen die nodig zijn om van prospects klanten te maken. Why Now geeft use cases en legio voor- en na-voorbeelden. Dit boek is een blauwdruk om je eigen website, pitch, brochure of salestalk on point te krijgen. Het is een salesflow waar je geen speld tussen krijgt, it's closing time!Bron: www.lannoo.be
Ondernemen. --- Verkooptechnieken. --- Verkooptechniek --- Pitch --- Sales promotion --- Salesmanagement --- Merkbeleid --- Merkstrategie --- Branding --- Marketing --- Productperceptie --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- Mass communications --- verkooptechniek --- onderhandelen --- verkoop --- klantentevredenheid
Choose an application
Is er een commerciële toekomst voor vrije beroepen? Jazeker. Of je nu advocaat, boekhouder, psycholoog, architect of dierenarts bent: in dit boek vertelt Kurt De Blick je op een heldere manier hoe je je vrij beroep optimaal commercialiseert. -Hoe werf ik nieuwe klanten en hoe behoud ik ze? -Wat is de beste manier om met (potentiële) klanten te communiceren? -Hoe verloopt het verkoopgesprek? -Wat is de beste verkoopstrategie voor die bepaalde klant? -Welke prijs kan ik vragen? Dit boek beantwoordt deze en andere vragen, ondersteund met praktische voorbeelden en bruikbare theoretische modellen. Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be/nl-be/catalogus/
Sociology of occupations --- Labour market --- Economic law --- 658.8 <493> --- Marketing. Sales. Selling. Distribution--België --- Vrije beroepen --- Sales management --- Klantenmanagement --- Sales promotion --- 658.8 <493> Marketing. Sales. Selling. Distribution--België --- Vrij beroep --- Salesmanagement
Listing 1 - 10 of 79 | << page >> |
Sort by
|