Listing 1 - 10 of 79 << page
of 8
>>
Sort by

Book
The total marketing and sales plan : the most comprehensive up-to-date guide to creating a winning marketing and sales plan
Author:
ISBN: 0471571148 Year: 1992 Publisher: Chichester ; New York ; Singapore John Wiley & Sons

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Sales promotion


Book
Stoeien met verkoop- en kostencijfers
Authors: ---
ISBN: 9026718292 Year: 1993 Publisher: Deventer Zaventem Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Sales promotion


Book
Promotion des ventes et action commerciale
Author:
ISBN: 2711776808 Year: 1995 Volume: *6 Publisher: Paris Vuibert

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Promotie maken : over promoties en commoties
Authors: --- ---
ISBN: 9014035195 Year: 1985 Publisher: Brussel Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De hybride verkoper : hoe word je een high performing verkoper in een omnichannel verkoopproces?
Author:
ISBN: 9789401482691 Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een globale pandemie heeft voor salesprofessionals van de ene op de andere dag hun vertrouwde salesbenadering overhoop gehaald. Verkopen op afstand was de enige reddingsboei, maar deze virtuele manier van verkopen eiste een upgrade van mindset en vaardigheden. De nieuwste categorie topverkopers werkt hybride en benadert klanten via diverse kanalen. Videocalls, telefoon en sociale media zijn een evenwaardige aanvulling op face-to-face gesprekken. Bovendien is de hybride verkoper een veranderingsarchitect: hij daagt klanten uit om bestaand gedrag, tools en processen anders te bekijken. Dit alles vanuit het creëren van verbinding, letterlijk en figuurlijk.In De hybride verkoper krijg je een complete handleiding om jezelf als salesprofessional te upgraden naar of aan te scherpen in je rol als hybride verkoper.Bron: www.acco.be

Beyond MaxiMarketing: the new power of caring and daring
Authors: ---
ISBN: 0070513430 Year: 1994 Publisher: New York McGraw-Hill


Book
Effectieve verkooppresentaties
Author:
ISBN: 9026718306 Year: 1993 Volume: 17 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
The journal of personal selling & sales management.
Authors: ---
ISSN: 15577813 08853134 Year: 1980 Publisher: New York : Hartland, WI : Oak Creek, WI : Milwaukee, WI : Armonk, NY : Pi Sigma Epsilon, Pi Sigma Epsilon Pi Sigma Epsilon Pi Sigma Epsilon M.E. Sharpe

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

As the only scholarly research-based journal in its field, JPSSM seeks to advance both the theory and practice of personal selling and sales management. It provides a forum for the exchange of the latest ideas and findings among educators, researchers, sales executives, trainers, and students. For more than 30 years JPSSM has offered its readers high-quality research and innovative conceptual work that spans an impressive array of topics-motivation, performance, evaluation, team selling, national account management, and more. In addition to feature articles by leaders in the field, the journal offers a widely used selling and sales management abstracts section, drawn from other top marketing journals. Emerging topics are addressed through periodic special issues devoted to such cutting-edge issues as CRM and sales force ethics.


Book
Why now? Omdat je prospects gisteren eigenlijk al klant hadden moeten zijn
Author:
ISBN: 9789401487566 Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De telefoon gaat: "Michael, mensen zijn geïnteresseerd in ons product, we maken massa's offertes. En dan... niks. Radiostilte." Ik antwoord met één vraag: "Waarom moet een klant vandaag van jou kopen? Waarom nu?" Als er dan ook radiostilte volgt, wijst dat erop dat het verkoopverhaal niet goed zit, een probleem dat Humblet ziet terugkomen bij 90% van de bedrijven die hij helpt schalen.Steeds kreeg hij dezelfde vraag: 'Wat doe je nadat je je leadmachine hebt gebouwd? Welk verhaal vertel je aan een lead die binnenkomt? Hoe versnel je je verkoopproces en krijg je een handtekening onder die deals?' Wel: zo.Na meer dan 500 salespitches te hebben rechtgetrokken, deelt Humblet de vijf elementen die nodig zijn om van prospects klanten te maken. Why Now geeft use cases en legio voor- en na-voorbeelden. Dit boek is een blauwdruk om je eigen website, pitch, brochure of salestalk on point te krijgen. Het is een salesflow waar je geen speld tussen krijgt, it's closing time!Bron: www.lannoo.be


Book
Verkoop voor vrije beroepen
Author:
ISBN: 9789048618200 Year: 2014 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is er een commerciële toekomst voor vrije beroepen? Jazeker. Of je nu advocaat, boekhouder, psycholoog, architect of dierenarts bent: in dit boek vertelt Kurt De Blick je op een heldere manier hoe je je vrij beroep optimaal commercialiseert. -Hoe werf ik nieuwe klanten en hoe behoud ik ze? -Wat is de beste manier om met (potentiële) klanten te communiceren? -Hoe verloopt het verkoopgesprek? -Wat is de beste verkoopstrategie voor die bepaalde klant? -Welke prijs kan ik vragen? Dit boek beantwoordt deze en andere vragen, ondersteund met praktische voorbeelden en bruikbare theoretische modellen. Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be/nl-be/catalogus/

Listing 1 - 10 of 79 << page
of 8
>>
Sort by