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Le Droit de l’après-vente expose l’ensemble des règles européennes et françaises applicables à la matière : conformité des produits, garantie des vices cachés, responsabilité du fait des produits défectueux. À partir des sources jurisprudentielles, législatives et réglementaires, l’ouvrage permet au lecteur de comprendre des règles disparates et complexes et de prévoir leur évolution et leurs interactions. Le livre s’adresse tant aux professionnels du droit qu’aux universitaires et aux étudiants.
Garantie --- Vente --- Responsabilité du fait des produits --- Produits commerciaux --- Droit --- Droit européen --- Sécurité --- Products liability --- Sales --- Customer services --- France --- Service à la clientèle --- Redhibition --- Vices cachés --- Droit européen. --- E-books --- Sécurité
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Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelfVersterk je klantgerichte VaardighedenKlanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'.De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.Bron : http://www.lannoo.be
Klanten ; moeilijke klanten. --- Consumer behavior --- e-mail --- telefoneren --- klantentevredenheid --- agressie --- sociale media --- Psychological aspects --- Customer relations --- Management --- Legislation --- Handbooks, manuals, etc. --- Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Sociale vaardigheden --- Sales management --- Communicatieve vaardigheden --- advies, coachen, communicatie, empowerment, klant, klantgericht, talenten, succes, vaardigheden, wendbaarheid, zelfontwikkeling --- Verkooptechnieken --- Klantvriendelijkheid --- communicatie --- psychologie --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Relations humaines Menselijke relaties --- communication --- Salesmanagement
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Marketing --- Competition. --- Market segmentation. --- Quality of products. --- Customer services. --- Competition --- Market segmentation --- Quality of products --- Customer services --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #ECO:03.03:industrie en onderneming competitiviteit concurrentie --- 658.8 --- 338.516 --- Qualité Kwaliteitszorg --- Service à la clientèle Klantendienst --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- Valeurs (marketing) Waarde (marketing) --- Concurrentie --- E090112.jpg --- Customer service --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Customer relations --- Product quality --- Consumer protection --- Quality control --- Workmanship --- Niche marketing --- Segmented market --- Competition (Economics) --- Competitiveness (Economics) --- Economic competition --- Commerce --- Conglomerate corporations --- Covenants not to compete --- Industrial concentration --- Monopolies --- Open price system --- Supply and demand --- Trusts, Industrial --- Economic aspects --- beleid, cultuur, succes, gedrag, management, organisatie, strategie
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