Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren: - het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten- warmte en egostreling Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen. De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus!Bron : http://www.kluwershop.nl
Choose an application
De wereld bevindt zich in een enorme fase van digitalisering. Klantenrelaties moeten mee evolueren in deze trend.Een digitale klantenrelatie is noodzakelijk om als bedrijf te overleven, maar het is niet genoeg: Digitalisering zal op termijn een commodity zijn. Het verschil zal op dat moment opnieuw gemaakt worden door de menselijke toets.Vandaar de noodzaak om bij het bepalen van een digitale strategie de menselijke factor niet uit het oog te verliezen en zelfs prominent mee te nemen.When digital becomes human doet precies dit. Het is een boek over een extreme digitalisering van het klantencontact, maar maakt van het menselijke de differentiërende factor in een digitalecommodity.Bron : http://www.lannooshop.be
Organisaties --- Communicatie --- Klanten. --- Applied marketing --- klantendienst --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- e-commerce --- Management ; klantenservice --- Klantvriendelijkheid --- Marketing en technologie --- Customer relations --- Business communication --- Electronic commerce --- Economics --- Management --- Internet marketing --- Consumentengedrag --- Toegepaste marketing --- Consumer behavior --- Marketing --- Klantenrelaties --- Digitalisering --- 65.012.4 --- 658.8 --- marketing --- digitalisering --- Management strategie organisatie klant klantgerichtheid klantentevredenheid --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Central Office 2014 --- marketingcommunicatie --- klantenmanagement --- digitale communicatie --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- Internet --- Trends --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Klanten --- Digitaliseren. --- Klantgerichtheid. --- Mediagebruik. --- Trend --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Klant
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|