Narrow your search
Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Leren op de werkplek
Authors: ---
ISBN: 9059012933 Year: 2004 Publisher: 's-Gravenhage Reed Business Information

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leren op de werkplek biedt een inspirerend, veelzijdig en breed toegankelijk overzicht van de kennis die het onderzoek naar werkplekleren in het afgelopen decennium heeft opgeleverd, alsmede praktijkadviezen voor iedereen die in zijn werk of studie te maken heeft met het ontwerpen van leerwegen waarbij leren en werken geïntegreerd zijn.


Book
De dans der verandering : nieuwe uitdagingen voor de lerende organisatie
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9052612897 9789052612898 Year: 2000 Publisher: Schoonhoven Academic Service


Book
Rendement van leeractiviteiten : effect- en ROI-meting van opleidingen
Authors: ---
ISBN: 9033456672 Year: 2004 Publisher: Leuven : Acco,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In een bedrijf gaat men van elke investering het rendement na. Ook in de opleidingswereld groeit de behoefte om de effectiviteit en het rendement van leeractiviteiten te kunnen bepalen en optimaliseren. Hebben al die opleidingen wel effect? Dragen ze bij tot de organisatieresultaten? Leveren de leeractiviteiten financieel iets op? Dit boek helpt om deze vragen te beantwoorden. Het gaat over leren in bedrijven en organisaties, en hoe we de effecten daarvan kunnen meten. Die drang naar meten past in de moderne bedrijfsvoering, de zorg voor kwaliteit en voor toegevoegde waarde. In dit boek staan een aantal denkpisten en technieken beschreven die bruikbaar zijn om de effectiviteit van leerprocessen te beoordelen. Er wordt daarbij gekeken naar de kwaliteit van leerprocessen en vooral naar het resultaat ervan. De harde economische aanpak wordt niet geschuwd: hoeveel euro kost het leren, en hoeveel euro brengt het op? De kracht van dit boek zit in de vele praktijkvoorbeelden. Via de vele handige tips en tools wil het boek HR- of opleidingsverantwoordelijken ondersteunen bij het beoordelen van de effecten van leeractiviteiten en het becijferen van het opleidingsrendement.Met een woord vooraf door Luc Sels (K.U. Leuven).

Listing 1 - 3 of 3
Sort by