Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Marketing --- verkooptechniek --- marketing
Choose an application
Choose an application
Marketing channels --- Medical care --- Medical care --- Organizational effectiveness --- Physical distribution of goods --- Management --- Economic aspects --- Management
Choose an application
Trademarks --- Corporate image --- Marques de commerce --- Entreprises --- Evaluation --- Image --- 658.8 --- 659.126 --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Trade marks. Logos. House colours etc --- Brand name products --- Economie --- Image de marque --- Marketing
Choose an application
Dit boek van de Stichting Techniek en Marketing wil inzicht verschaffen in de wijze waarop de marketingfunctie kan bijdragen in de groei van de onderneming. Waardecreatie en meer specifiek de creatie van klantenwaarde is niet meer weg te denken uit het jargon van de industriële marketeer. Dit boek heeft de ambitie om de problematiek van waardecreatie voor klanten grondig te bespreken en een roadmap aan te reiken voor de industriële onderneming die op zoek is naar de creatie van meerwaarde voor klanten. Het biedt geen nieuwe marketingtools aan maar wil een perspectief bieden op de creatie van meerwaarde voor klanten. Dit impliceert dat ondernemingen niet zozeer andere marketingtechnieken moeten toepassen maar wel dat de technieken die voorhanden zijn, moeten worden toegepast vanuit een ander perspectief, wat het 'gedrag' van de onderneming op een duurzame manier zal veranderen. Het boek richt zich tot managers van industriële bedrijven die zich willen onderscheiden of hun comfortabele positie in de markt wensen te versterken. Het is een strategisch marketingboek maar richt zich niet enkel tot marketingmanagers maar tot iedereen in de organisatie die de waardecreatie voor zijn klanten wenst te vergroten. Het boek is specifiek geënt op de context van business-to-business-markten, vooral van de industriële bedrijven.
Marketing. --- Marktonderzoek. --- 658.8 --- 334.7 --- 338.516 --- 338.45 --- 658.012 --- management --- marketing --- marketingmanagement --- 658.82 --- Concurrentiestrategie --- Strategische marketing --- 334.7 Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 338.516 Markt als prijsmechanisme. Marktmechanisme. Marktprijs. Vrije concurrentie. Monopolistische concurrentie. Oligipolie. Duopolie. Marginale prijsvorming --groothandel-kleinhandelprijs zie {339.3} --- Markt als prijsmechanisme. Marktmechanisme. Marktprijs. Vrije concurrentie. Monopolistische concurrentie. Oligipolie. Duopolie. Marginale prijsvorming --groothandel-kleinhandelprijs zie {339.3} --- Industriële economie --- Planning in het bedrijf --- marketing, verkoop, distributie --- Management --- Waardecreatie --- Innovatie --- Industriële marketing --- Strategisch management --- Kostenbeheersing
Choose an application
Planning (firm) --- anno 1900-1999 --- West-Flanders --- Entreprises --- Flandre occidentale ; économie --- Ondernemingen --- West-Vlaanderen ; economie --- 338 --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- #ECO:05.01:landen België --- 338 <493> --- 338 <493.15> --- #A0204A --- 462 Economisch beleid --- 465 Economische conjunctuur --- 461 Bedrijfsleven --- bedrijven --- vlaanderen --- belgie --- VL / Flanders - Vlaams Gewest - Région Flamande --- BE / Belgium - België - Belgique --- 37 --- 338.43 --- Economische situatie. Economische structuur van bepaalde landen en gebieden. Economische geografie. Economische produktie.economische produkten. Economische diensten --- entreprises --- flandre --- belgique --- Geografische economie. Monografieën van streken en landen. --- Regionaal beleid. Industriële ontwikkeling en omschakeling van bepaalde regio's. Nieuwe industrieën. --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General) --- Marketing (General). --- 338 Economische situatie. Economische structuur van bepaalde landen en gebieden. Economische geografie. Economische produktie.economische produkten. Economische diensten --- Social Sciences and Humanities Marketing --- Geografische economie. Monografieën van streken en landen --- Regionaal beleid. Industriële ontwikkeling en omschakeling van bepaalde regio's. Nieuwe industrieën
Choose an application
High technology industries --- Human-computer interaction --- Industrial design --- Human engineering --- Industries de pointe --- Interaction homme-machine (Informatique) --- Design --- Ergonomie --- Marketing --- Design, Industrial --- Mechanical drawing --- New products --- Ergonomics --- Human factors in engineering design --- Bioengineering --- Environmental engineering --- Industrial engineering --- Human comfort --- Human-robot interaction --- Computer-human interaction --- Human factors in computing systems --- Interaction, Human-computer --- User-centered system design --- User interfaces (Computer systems) --- Industries --- High technology industries - Marketing
Choose an application
Foreword: Networking: old wine in new bags? FANQ (Frequently Asked Networking Questions) Chapter 1: The foundation of your network Chapter 2: Insights in networking Chapter 3: Networking attitude in practice Chapter 4: Your networking profile Chapter 5: Networking on events Chapter 6: Online networking and tools Chapter 7: Follow up and stay in touch with your network Afterword Exercises Your own networking plan
Sociale netwerken. --- Sociale vaardigheden. --- taalgebruik --- gedrag (mensen) --- mondelinge communicatie --- sociale netwerken --- zakentaal --- non-verbale communicatie --- Mass communications --- Netwerkmarketing --- Marketing --- Netwerken (werkwoord) --- Sociale vaardigheden --- coachen, learning, netwerken, samenwerken, succes, zelfontwikkeling --- Netwerken --- welzijnswerk, methoden --- communicatie in organisaties --- networking --- sponsoring --- 695 Communicatie --- Réseaux Netwerken --- Relations publiques Public relations --- 65.01 --- Organisatieleer --- Organisaties : netwerken --- Sociale netwerken --- 361.1 --- 65.012 --- Management --- Netwerkvorming --- Carrièremanagement --- Managementvaardigheden --- Relaties --- 005.57 --- Netwerk (ict) --- Netwerk (relationeel) --- Relatie --- netwerken --- evenementen marketing
Choose an application
Business logistics. --- Customer services --- Delivery of goods --- Industrial procurement. --- Marketing channels --- Materials management. --- Physical distribution of goods --- Management. --- Business logistics --- Ketenmanagement --- Logistiek --- 658.5 --- MA SBM 2017-2018 --- Supply chain management --- Productiebeleid --- Supply Chain Management --- Industrial management --- Logistics --- Industrial procurement --- Materials management --- Management --- MA Global logistics and port management 2019-2020 --- OO Supply Chain Management --- Marketing channels - Management --- Delivery of goods - Management --- Physical distribution of goods - Management --- Customer services - Management
Choose an application
Environmental protection. Environmental technology --- Environmental economics --- Product life cycle --- Green products --- Environmental policy --- Eco-labeling --- Economie de l'environnement --- Produits commerciaux --- Produits écologiques --- Environnement --- Etiquetage écologique --- Periodicals --- Periodicals. --- Périodiques --- Cycle de vie --- Politique gouvernementale --- Étiquetage écologique --- UE/CE Etats membres. --- Publications périodiques. --- Politique de l'environnement. --- Eco-labeling. --- Environmental policy. --- Green products. --- Product life cycle. --- Levenscyclus (techniek) --- Milieuonderzoek. --- Europe --- E-journals --- #TS:WBIB --- Business, Economy and Management --- Environmental Sciences --- Trade and Commerce --- Environmental laws --- Life cycle, Product --- Manufactures --- Earth-friendly products --- Environmentally safe products --- Environment and state --- Environmental control --- Environmental management --- Environmental protection --- Environmental quality --- State and environment --- Eco-labelling --- Ecolabeling --- Ecological labeling --- Environmental labeling of consumer products --- Environmental marketing labels --- Environmentally-friendly product labeling --- Life cycle --- Political aspects --- Government policy --- EU countries --- Euroland --- Marketing --- Product management --- Commercial products --- Green marketing --- Recycled products --- Environmental auditing --- Labels --- Life cycle analysis. --- Environmental research. --- European Union countries. --- Law and legislation
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|