Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
SPIN verkooptechniek : hoe haal je grote orders binnen?
Author:
ISBN: 9789059440319 Year: 2008 Publisher: Velp TFC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Business market management : understanding, creating and delivering value.
Authors: ---
ISBN: 0131230093 9780131230095 Year: 2004 Publisher: Upper Saddle River Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The health care value chain : producers, purchasers, and providers.
Author:
ISBN: 0787960217 Year: 2002 Publisher: San Francisco (Calif.) Jossey-Bass

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Les marques, capital de l'entreprise : créer et développer des marques fortes
Author:
ISBN: 2708121456 9782708121454 Year: 1998 Publisher: Paris : Editions d'Organisation,


Book
Waardecreatie en innovatie in de industrie : nieuwe denkkaders versus oude gewoonten
Authors: --- ---
ISBN: 9033455315 Year: 2005 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek van de Stichting Techniek en Marketing wil inzicht verschaffen in de wijze waarop de marketingfunctie kan bijdragen in de groei van de onderneming. Waardecreatie en meer specifiek de creatie van klantenwaarde is niet meer weg te denken uit het jargon van de industriële marketeer. Dit boek heeft de ambitie om de problematiek van waardecreatie voor klanten grondig te bespreken en een roadmap aan te reiken voor de industriële onderneming die op zoek is naar de creatie van meerwaarde voor klanten. Het biedt geen nieuwe marketingtools aan maar wil een perspectief bieden op de creatie van meerwaarde voor klanten. Dit impliceert dat ondernemingen niet zozeer andere marketingtechnieken moeten toepassen maar wel dat de technieken die voorhanden zijn, moeten worden toegepast vanuit een ander perspectief, wat het 'gedrag' van de onderneming op een duurzame manier zal veranderen. Het boek richt zich tot managers van industriële bedrijven die zich willen onderscheiden of hun comfortabele positie in de markt wensen te versterken. Het is een strategisch marketingboek maar richt zich niet enkel tot marketingmanagers maar tot iedereen in de organisatie die de waardecreatie voor zijn klanten wenst te vergroten. Het boek is specifiek geënt op de context van business-to-business-markten, vooral van de industriële bedrijven.


Book
De ridders van de West-Vlaamse tafel : kroniek van succesvol ondernemen
Author:
ISBN: 905617293X 9789056172930 Year: 2002 Publisher: Leuven : Van Halewyck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The invisible computer : why good products can fail, the personal computer is so complex, and information appliances are the solution.
Author:
ISBN: 0262140659 9780262140652 Year: 1998 Publisher: Cambridge (Mass.) MIT press


Book
Let's connect : a practical guide for networking at events and on the web for every professional whether in sales or not
Author:
ISBN: 9054668865 9789054668862 Year: 2006 Publisher: Z.p. Step by Step Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Foreword: Networking: old wine in new bags? FANQ (Frequently Asked Networking Questions) Chapter 1: The foundation of your network Chapter 2: Insights in networking Chapter 3: Networking attitude in practice Chapter 4: Your networking profile Chapter 5: Networking on events Chapter 6: Online networking and tools Chapter 7: Follow up and stay in touch with your network Afterword Exercises Your own networking plan


Periodical
The International journal of life cycle assessment
ISSN: 09483349 16147502

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Environmental protection. Environmental technology --- Environmental economics --- Product life cycle --- Green products --- Environmental policy --- Eco-labeling --- Economie de l'environnement --- Produits commerciaux --- Produits écologiques --- Environnement --- Etiquetage écologique --- Periodicals --- Periodicals. --- Périodiques --- Cycle de vie --- Politique gouvernementale --- Étiquetage écologique --- UE/CE Etats membres. --- Publications périodiques. --- Politique de l'environnement. --- Eco-labeling. --- Environmental policy. --- Green products. --- Product life cycle. --- Levenscyclus (techniek) --- Milieuonderzoek. --- Europe --- E-journals --- #TS:WBIB --- Business, Economy and Management --- Environmental Sciences --- Trade and Commerce --- Environmental laws --- Life cycle, Product --- Manufactures --- Earth-friendly products --- Environmentally safe products --- Environment and state --- Environmental control --- Environmental management --- Environmental protection --- Environmental quality --- State and environment --- Eco-labelling --- Ecolabeling --- Ecological labeling --- Environmental labeling of consumer products --- Environmental marketing labels --- Environmentally-friendly product labeling --- Life cycle --- Political aspects --- Government policy --- EU countries --- Euroland --- Marketing --- Product management --- Commercial products --- Green marketing --- Recycled products --- Environmental auditing --- Labels --- Life cycle analysis. --- Environmental research. --- European Union countries. --- Law and legislation

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by