Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Philosophy and psychology of culture --- Netherlands --- Belgium --- België --- Nederland --- #gsdb8 --- 282 Landbeschrijvingen (sociaal-economisch-cultureel) --- 651.1 Vlaamse maatschappij en identiteit --- Culturele identiteit --- cultuurgeschiedenis --- cultuurgeschiedenis. --- België. --- Nederland. --- Cultuurgeschiedenis. --- #SBIB:316.7C140 --- #SBIB:316.7C160 --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- Cultuursociologie: contact tussen culturen --- Social life and customs
Choose an application
Business policy --- Business planning. --- Organizational effectiveness. --- Strategic planning. --- 658.112 --- 658.112 Site, location, place of business --- Site, location, place of business --- Business planning --- Organizational effectiveness --- Strategic planning --- cultuur, gedrag, management, organisatie, strategie, succes, verandering, wendbaarheid --- Goal setting (Strategic planning) --- Planning, Strategic --- Strategic intent (Strategic planning) --- Strategic management --- Planning --- Management --- Organization --- Business enterprises --- Business plans --- Corporate planning --- Corporate strategy --- Corporations --- Strategy, Corporate --- Planification stratégique --- Projet d'entreprise --- Efficacité de l'organisation --- Planification stratégique --- Efficacité de l'organisation
Choose an application
Deel 1: Verkopen is een werkwoord: zeker te weten alvorens te ageren Deel 2: De fundamentele kennisaspecten van communicatie Deel 3: Communicatie in een notendop! Deel 4: Communicatie en cultuur Deel 5: Communiceren met emoties Deel 6: Communiceren en emotionele intelligentie Deel 7: Spiegelen Deel 8: Typisch vrouwen en typisch mannen... Deel 9: Zitten of staan? Deel 10: Liegen... Deel 11: Verbaal communiceren Deel 12: Non-verbaal communiceren Deel 13: Communiceren met moeilijke en/of agressieve mensen Deel 14: Salestips vanuit communicatieoogpunt Deel 15: Dit stemt tot nadenken en werkt inspirerend
800.95 --- #KVHB:Non-verbale communicatie --- #KVHB:Verkoopspsychologie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Communicatie --- 367.1 --- bedrijfspsychologie --- non-verbale communicatie --- verkoopkunde --- communicatie --- communicatietechnieken --- 81'221 --- 800.95 Non-verbale communicatie --- Non-verbale communicatie --- bedrijfspsychologie - sociologie --- niet-verbale communicatie --- Lichaamstaal. --- Non-verbale communicatie. --- verkooptechniek --- Mass communications --- #SBIB:309H53 --- Communication gestuelle Communicatie via gebaren --- Communication non verbale Non-verbale communicatie --- Intelligence émotionnelle Emotionele intelligentie --- 316.772 --- cases --- cultuur --- emoties --- emotionele intelligentie --- liegen --- marketing --- verkooppsychologie --- Lichaamstaal --- E090699.jpg --- lichaamstaal --- Vaardigheden talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken --- Niet-verbale communicatie --- communicatievormen --- Leer van de organisatie --- 007 --- Massacommunicatie --- Intelligence émotionnelle Emotionele intelligentie --- Communicatie --- Verkooptechnieken --- Emotionele intelligentie --- Verkoop --- Verkooptechniek --- Educational sciences
Choose an application
Deskundigen raken maar niet uitgeschreven over leidinggeven. Toch weet dit boek van Filip Vandendriessche en Jef Clement zich meteen te onderscheiden van de onophoudelijke stroom managementboeken: de auteurs spitsen zich vanuit hun eigen ervaringen voornamelijk toe op de praktijk. Het uitgangspunt is dat een leider vooral zijn medewerkers moet kunnen motiveren. Daarvoor zijn een duidelijke visie en goed afgelijnde doelen nodig. Vaak wringt daar het schoentje: managers focussen vaak te sterk op de input en nauwelijks op de output. Dat onderscheid komt grondig aan bod in het eerste hoofdstuk. Zodra ze het belang van output-denken er bij de lezer ingehamerd hebben laten de auteurs de verschillende doelniveaus waarmee managers moeten kunnen werken de revue passeren. Het belangrijkste deel van het boek hebben Vandendriessche en Clement echter gereserveerd voor het creëren van en het werken vanuit één welbepaalde visie. Tot slot komt ook de weerstand aan bod: het spreekt namelijk niet vanzelf dat alle medewerkers van een organisatie zo blij zijn met vernieuwing. Dankzij de vele voorbeelden en bijlagen is dit boek erg praktijkgericht. Het is geschreven in een heldere taal; bovendien ondersteunt de mooie lay-out de leesbaarheid. Het verdient de aandacht van zowel trainers als managers en kan ook dienst doen in het hoger onderwijs. (bron: De leeswolf)
management --- leidinggeven --- Organization theory --- Social psychology --- Manufacturers. Managers --- organisatiepsychologie --- AA / International- internationaal --- 650 --- 65.012.4 --- 098 Bedrijfskunde --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Délégation Delegeren --- Leadership Leadership --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Leidinggeven --- 005.57 --- 316.77 --- 366.41 --- 658.3 --- coaching --- communicatie --- conflicthantering --- delegeren --- leiding geven --- managers --- visie --- 65.012 --- Leidinggeven --- leiderschap --- 366.4 --- Management leidinggeven leiderschap coachen cultuur gedrag samenwerken --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Communicatie --- communicatieleer --- Menselijke betrekkingen in de onderneming --- Management --- Sociale psychologie --- Organisatieleer --- Industriëlen. Bedrijfsleiders --- Leiding geven --- bedrijfsleiding, management --- Personeelsmanagement --- Motivatie --- Verandering --- Delegeren --- Managementvaardigheden --- Veranderingsproces --- 005.58 --- Leiderschap --- Bedrijfseconomie
Choose an application
Management --- 65.01 --- Bedrijfsorganisatie --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Chaos Chaos --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Veranderingsmanagement --- informatietijdperk --- bedrijfsreorganisatie --- organisaties, gedrag --- psychologie, bedrijven --- Management ; algemeen --- managementorganisatie --- 658 --- 65.012.4 --- #A9907A --- Cerveau Hersenen --- Changement Verandering --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Management Management --- 366.4 --- Organisatieleer --- 005.7 --- human resources management --- leiding geven --- organisatieleer --- organisaties, verandering --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- management --- bedrijfsleer --- Organization theory --- Management. --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- INFORMATION --- Brain. --- Learning. --- Change management --- ORGANISATIONS --- Competences --- Competences management --- Administration --- Industrial relations --- Organization --- Learning process --- Comprehension --- Education --- Cerebrum --- Mind --- Central nervous system --- Head --- Monograph
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|