Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Niemand twijfelt eraan dat opleiding, training en ontwikkeling een goede strategie is om de maatschappelijke ontwikkeling te versterken in de vorm van menselijk kapitaal. Als gevolg hiervan wordt steeds meer nadruk gelegd op de eis van zelfstandigheid, engagement, een kritische houding, reflectievaardigheid en probleemoplossend te werk gaan. De opleidingsagenda in Nederland en Vlaanderen wordt bovendien sterk bepaald door de drang naar verhoogde inzetbaarheid en flexibiliteit. Maar dit doel leek de voorbije decennia te ambitieus. In Bouwstenen voor High Impact Learning wordt een nieuw model geschetst voor toekomstig leren en opleiden, uitgaande van de huidige knowhow over wat impact heeft als we écht willen leren. Naast de zeven bouwstenen van het High Impact Learning-model worden noodzakelijke contextfactoren zoals een ander toezicht, minder controle en de professionaliteit van trainers en docenten en de organisatie toegelicht.
Onderwijsleerprocessen - Competentiegericht onderwijs - Hoger onderwijs ; didactiek - Bedrijfsopleidingen ; didactiek. --- Teaching --- didactiek --- onderwijspraktijk --- onderwijsvernieuwing --- onderwijsstrategieën --- 004.85 --- organisatie --- onderwijs --- 489.4 --- Stratégies (formation) Opleidingsstrategieën --- Didactique Didactiek --- Innovation Innovatie --- Blended leren --- Hybride leren --- 451.3 --- leren --- Onderwijsinnovatie --- 37.02 --- Didactiek --- Onderwijsvernieuwing --- 371.39/5 --- 371 --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Onderwijskunde --- PXL-Central Office 2016 --- leren en opleiden --- onderwijsstrategie --- Onderwijsleerprocessen --- Competentiegericht onderwijs --- Hoger onderwijs ; didactiek --- High impact learning --- Bedrijfsopleidingen --- Onderwijsstrategieën --- Levenslang leren --- Leren --- School management --- Didactic strategies --- HRM : Personeelsformatie --- GRH : Formation du personnel --- Bedrijfsopleiding --- Onderwijsstrategie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|