Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Education, Higher --- Enseignement supérieur --- Periodicals --- Périodiques --- Education, Higher. --- Hoger onderwijs. --- Enseignement supérieur. --- HIGHER EDUCATION. --- EUROPE. --- Europe. --- 378 <4> --- 378 <05> --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Europa --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Tijdschriften --- Arts and Humanities --- Education & Careers --- Arts and Humanities. --- Education & Careers. --- 378 <05> Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Tijdschriften --- 378 <4> Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Europa --- Enseignement supérieur --- Périodiques --- EBSCOASP-E EJEDUCA EPUB-ALPHA-H EPUB-PER-FT --- Periodicals. --- Educational sciences --- Higher education --- Europe --- College students --- Postsecondary education --- Universities and colleges --- Education --- Council of Europe countries --- Eastern Hemisphere --- Eurasia
Choose an application
Mechanical engineering --- Study and teaching --- Génie mécanique. --- Study and teaching. --- Engineering, Mechanical --- Engineering --- Machinery --- Steam engineering --- Arts and Humanities --- Education & Careers --- General and Others --- Mechanical Engineering --- Applied physical engineering --- Higher education institutions --- Curriculum subjects --- Teaching --- Periodicals --- Engineering (General) --- Education (General) --- Techniek (algemeen) --- Onderwijs (algemeen) --- Mechanical engineering. --- Génie mécanique --- mechanical engineering. --- Étude et enseignement
Choose an application
In december 2000 werd het rapport 'Kwantitatieve analyse van het doctoreren aan de Katholieke Universiteit Leuven en de Universiteit Gent' gepubliceerd dat de resultaten samenvat van de gelijknamige PBO-studie, even later gevolgd door het samenvattende verslag 'Kernelementen Doctoreren in Vlaanderen'. In 2003 nam de Vlaamse Raad voor Wetenschapsbeleid het voortouw in een initiatief om voornoemd onderzoeksproject te hernemen en wel onder de vorm van een verlenging van de observatietijd en een uitbreiding van de onderzochte populatie (K.U.Leuven, UHasselt, Universiteit Antwerpen, UGent en de Vrije Universiteit Brussel). In het kader van dit nieuwe project werd ervoor gekozen de academiejaren in de periode 1991-2002 te bestuderen, waardoor het doctorale traject van meer dan 18 000 aan de Vlaamse universiteiten in die periode ingestroomde onderzoekers in beeld kwam. Het VRWB-onderzoeksproject resulteerde in het rapport 'Doctoreren aan Vlaamse universiteiten (1991-2002)' dat verschijnt als nr. 15 in de VRWB-studiereeks.
Science policy --- Research on teaching --- Flanders --- 378.4 <493-17> --- 378 <493-17> --- 001.891 <493-17> --- #SBIB:316.334.1O145 --- #SBIB:316.334.1O410 --- Academic collection --- P493VL --- 378.4 --- 781 Universitair onderwijs --- 378.22 --- doctoraatsopleidingen --- doctoraten --- universiteiten --- wetenschappelijk onderzoek --- wetenschapsbeleid --- Universiteiten--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Onderwijsstatistieken: universitair onderwijs --- Leergedrag: cognitief gedrag, studieresultaten: algemeen --- Vlaanderen --- universiteiten - universitair onderwijs --- kwantitatieve analyse --- 373.6 --- Hoger onderwijs --- Universitair onderwijs --- Vlaamse Gemeenschap / Gewest --- financiën, overheid --- onderwijs, universitair en voortgezet --- research & development --- 378 <493-17> Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- 378.4 <493-17> Universiteiten--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Shipping --- scheepvaart
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|