Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Wil je verandering in je leven en liefst vandaag nog? Wil je meer tijd voor jezelf? Wil je een betere gezondheid, minder stress en een betere balans in je leven? Dit boek helpt je op een heel toegankelijke manier op weg en zet de gouden stelregels om beter voor jezelf te zorgen heel helder uiteen: ken jezelf, waardeer jezelf, kies en bemin je keuze, verander je kijk op de wereld en verwen jezelf. Het is een uitnodiging om even stil te staan bij je leven en er de motivatie uit te halen om enkele dingen te verbeteren.bron: https://www.standaardboekhandel.be/p/beter-zorgen-voor-jezelf-9789401461740
Personality development --- Psychologie --- Zelfbeeld --- Zelfwaardering --- Zelfzorg --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Man --- Volwassene
Choose an application
Het is opvallend hoe vanzelfsprekend veel mensen het vinden om voor anderen te zorgen. Maar zorgen ze ook voldoende voor zichzelf? Behoor ook jij tot de grote groep zelfverwaarlozers, en snak je naar meer tijd voor jezelf, een betere gezondheid, minder stress en een betere balans in je leven? Dit boek zet de gouden stelregels om beter voor jezelf te zorgen heel helder uiteen: ken jezelf, waardeer jezelf, kies en bemin je keuze, verander je kijk op de wereld en verwen jezelf. Het is een uitnodiging om even stil te staan bij je leven, en er de motivatie uit te halen om stap voor stap probleempunten aan te pakken. Met dit boek willen Marc Buelens, docent management aan de Vlerick Management School, en Ann Vermeiren, stressconsulente, de lezer helpen om beter voor zichzelf te zorgen. Vooraf schetsen de auteurs de vruchtbare bodem die mensen nodig hebben om te kunnen groeien. In een eerste deel wordt ingegaan op zelfkennis en op de patronen die helpen of blokkeren. Daarna wordt de zelfwaardering bekeken, met onder andere aandacht voor de loyaliteit aan jezelf en anderen, en voor de zelfzorg in relaties. Het derde deel bespreekt het maken van verstandige en bewuste keuzes. Hier wordt er onder meer op gewezen dat je zelf verantwoordelijk bent voor je toekomst. Tot slot wordt ingegaan op het daadwerkelijk veranderen van principes en op het hoe en waarom van zichzelf verwennen. Door de vele voorbeelden, casussen, tips en oefeningen is dit een uiterst praktisch boek om echt tot actie over te gaan. De eenvoudige en heldere taal maakt het geschikt voor een breed publiek. Functionele lay-out met trefwoorden in de marges. Een herziene editie met lichte aanpassingen en een vernieuwde bibliografie. (Redactie Vlabin-VBC)
Persoonlijkheidsvorming. --- psychologie --- Psychology --- 417 --- eigenwaarde --- levenskunst --- relaties --- waardering --- zelfkennis --- zelfwaardering --- zelfzorg --- 159.9 --- Eigenwaarde --- Zelfkennis --- Zelfzorg --- Persoonlijkheidsleer --- Relaties --- Emoties --- Zingeving --- Cursus bachelor in de Verpleegkunde --- Relatie --- Emotie
Choose an application
Het ondersteunen van gezondheid gedurende de levensloopHoe kunnen gezondheidsprofessionals gedrag bevorderen dat bijdraagt aan gezond ouder worden? De nodige modellen en theorieën en veel aandacht voor de invloed van voeding, bewegen, slaap, stress en sociale interactie.Gezond ouder worden, hoe doen mensen dat? Bij Healthy ageing staat het gedrag dat bijdraagt aan een zo gezond mogelijk leven centraal. Het gaat hierbij vooral om het bevorderen van zelfredzaamheid en versterken van gezond gedrag.Bij professionals is er een groeiende behoefte aan inzichten over gezond ouder worden en aan interventies die dat ondersteunen. Healthy ageing gaat over de vraag hoe gezondheidsprofessionals gedrag kunnen bevorderen dat bijdraagt aan gezond ouder worden. Een belangrijk uitgangspunt is dat wat mensen nodig hebben om gezond te blijven of te worden, verandert gedurende de levensloop.Het boek bestaat uit twee delen. Het eerste deel gaat in op de inhoud en achtergronden van healthy ageing gedurende de levensloop. Er worden modellen en theorieën besproken die professionals kunnen inzetten bij de ondersteuning van gedragsverandering. Daarnaast is er aandacht voor e-health, interdisciplinair samenwerken en ethisch handelen. Het tweede deel behandelt de "Big Five for a Healthy Life"de invloed van voeding, bewegen, slaap, stress en sociale interactie op gezond ouder worden. De nadruk ligt hierbij op de mogelijkheden om in de praktijk ondersteuning te bieden.(https://www.epo.be/nl/ouder-worden/3985-healthy-ageing-9789046906170.html)
Age group sociology --- Geriatrics --- zelfwaardering --- gezondheid --- gezondheidspromotie --- ergotherapie --- zelfzorg --- levensloop --- gerontologie --- levenskunst --- Ouder worden --- Gezondheid --- Voeding --- E-health --- Beweging --- Interdisciplinaire samenwerking --- Slapen --- Stress --- Sociaal leven --- Gerontologie --- Gezondheidsvoorlichting --- gezond ouder worden --- gezondheidsbevordering --- 613.73 --- beweging --- e-health --- voeding --- Gezondheidsbevordering --- ouder worden
Choose an application
'Wanneer is het gedrag van een jongere te beschouwen als een probleem?' Met deze vraag begint prof. dr. J.D. van der Ploeg zijn Ortho-klassieker Gedragsproblemen, waarvan nu een nieuwe editie verschijnt. Ouders, leerkrachten en andere opvoeders bepalen allen vanuit de voor hen geldende normen wanneer er sprake is van probleemgedrag. In die zin is probleemgedrag een subjectief en normatief begrip. Waar de een zich ernstig zorgen maakt over het agressieve gedrag van de jeugdige, zal de ander spreken van een gezonde opstandigheid. Bescheidenheid kan ook worden ervaren als sterk teruggetrokken gedrag. De auteur onderscheidt vier typen kinderen met gedragsproblemen: het sociaal angstige kind, het depressieve kind, het hyperactieve kind en het agressieve kind. Het meervoudig risicomodel staat daarbij centraal. Vanuit dit model wordt begrijpelijk gemaakt hoe gedragsproblemen ontstaan en welke factoren daarbij een rol spelen. Behalve een definiëring van het begrip probleemgedrag komen in dit verband ook omgeving en persoonlijkheidsaspecten aan de orde. Gedragsproblemen is het eerste boek in het Nederlands dat op grondige wijze, zowel wetenschappelijk als praktijkgericht, dit onderwerp behandelt. Voor deze nieuwe, uitgebreide en volledig herziene editie is intensief gewerkt aan het up-to-date maken van de tekst. De laatste wetenschappelijke ontwikkelingen zijn in ogenschouw genomen, met als resultaat dat deze editie aansluit bij de huidige stand van zaken in de verschillende disciplines. Inhoudsopgave Deel 1 PROBLEEMGEDRAG 1 Wat is probleemgedrag? 2 Eerste typeringen uit de psychiatrie 3 Classificaties van probleemgedrag 4 Modellen en interventies Deel 2 DE OMGEVING 5 Het gezin 6 De school 7 Vrije tijd 8 Traumatische gebeurtenissen 9 Sociale steun Deel 3 PERSOONLIJKHEIDSFACTOREN : DE VIER Z-CONCEPTEN 10 Zelfbeeld 11 Zelfbeschikking 12 Zelfhandhaving 13 Zelfcontrole Deel 4 CONCREET PROBLEEMGEDRAG 14 Het agressieve kind 15 Het hyperactieve kind 16 Het sociaal angstige kind 17 Het depressieve kind 18 Het meervoudig risico-model in de praktijk
Gedragsstoornissen --- Kinderen. --- Orthopedagogie --- #KVHB:Orthopedagogie --- #KVHB:Gedragsstoornis --- kinderen --- gedragsproblemen --- probleemgedrag --- zelfbeeld --- Gedragsstoornissen (gedragsproblemen) --- Zelfbeeld (zelfontplooiing, zelfvertrouwen, zelfwaardering) --- Agressie (geweld, woede) --- Personen met ADHD (ADHD, hyperkinetische kinderen, MBD, minimal brain dysfunction) --- Angst --- Depressie bij kinderen/jongeren --- Probleemgedrag --- 376.4 --- ADHD --- Agressie --- Classificatie --- Depressies --- Gezin --- Omgevingsfactoren --- Psychiatrie --- Sociale voorzieningen --- Zelfbeeld --- Gedragsproblemen --- Kinderen --- Angsten --- Depressie --- Hyperkinetische kinderen --- Gedragsprobleem --- Kind --- Hyperkinesie --- ouder --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
De tandwielmethodiek is voortgevloeid uit jarenlange praktijkervaring, eigen studie, analyse en opgebouwde expertise en know how op het vlak van armoede en sociale uitsluiting. De methodiek richt zich op specifieke kwetsbaarheden en de maatschappelijke positie van de etnische Romaminderheid. In elk boekdeel worden aan de lezer inzichten verschaft in de moeilijkheden die Roma dagelijks ervaren en die vaak onbekend blijven voor de omgeving. De analyses die in boekdeel twee aan bod komen, nemen de lezer mee doorheen de leefwereld van binnenuit en verschaffen zo het inzicht in de gekwetste identiteit van Roma. Daardoor wordt de sluier van de vaak onzichtbare leefwereld van Roma gelicht. Het boek blijft vervolgens niet stilstaan en doet een poging om met de unieke methodiek, Het tandwiel, enige handvatten te verschaffen aan iedereen die de Romagemeenschap wil begrijpen en helpen. De methodiek vertrekt vanuit een herstel- en krachtgerichte visie, met ruimte voor de verhalende mens en zijn ervaring. "De mens is immers niet het probleem, maar het probleem is het probleem." Onder dit krachtige motto en gewapend met een narratieve en contextuele mensvisie hoopt dit boek de lezer een inkijk te geven in een wereld waarvan men anders enkel de armoedige veruitwendiging ziet. Janette Danyiova is van Roma-afkomst en heeft vijftien jaar ervaring als expert in armoede en sociale uitsluiting binnen verschillende sectoren van de hulpverlening. Tijdens haar loopbaan heeft ze praktische ervaring en expertise opgedaan in Bijzondere Jeugdzorg, POD Maatschappelijke Integratie, Justitie, Geestelijke Gezondheidszorg en Onderwijs. Haar theoretische bagage heeft ze via de studies Gezinswetenschappen en Psychologie aan de Open Universiteit, waar ze nog steeds les loopt.Bron: https://expoo.be/de-tandwielmethodiek
zigeuners --- welzijnswerk, methoden --- 362.9 --- 361.1 --- Methoden van het maatschappelijk werk --- Sociaal beleid inzake bijzondere groepen --- methoden van het sociaal werk --- Social welfare methods --- Social policy and particular groups --- Sociology of minorities --- Armoede --- Sociale uitsluiting --- Maatschappelijke kwetsbaarheid --- Kansarmoede --- Roma --- Zigeuners --- Herstelgericht werken --- Discriminatie --- Narratieve therapie --- Zelfwaardering --- Empowerment --- Methodiek --- Welzijnswerk --- Discrimination --- Poverty --- Sociale welzijnszorg --- Vlaanderen --- Minderhedenbescherming --- Woonwagenbewoners --- Racisme --- Uitsluiting --- Onderwijs --- Gezondheidszorg --- Jeugdzorg --- Internationaal --- België --- Migratie --- Tandwielen --- Ondersteuning --- Levensverhalen --- Waarden --- Culturele achtergronden --- Generatiearmen --- Roma (volk) --- Woonwagenbewoner --- Internationale vergelijking --- Tandwiel --- Levensverhaal --- Waarde (ethiek) --- Culturele achtergrond --- Generatiearmoede --- Internationale samenwerking --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie
Choose an application
Wat bezielt jongeren? Wat houdt hen bezig? Wat is hun leefwereld? In het boek Jongeren binnenstebuiten worden belangrijke thema's uit de leefwereld van jongeren beschreven en uitgediept. Zo wordt ingezoomd op hun gevoel van zelfwaarde, hun schoolwelbevinden, hun onveiligheidsgevoelens, de mate waarin ze (zich voornemen om te) participeren in de democratie, hun ICT-gebruik en hun levensloopperspectieven. Deze thema's worden aan de hand van (inter)nationale bronnen en eigen analyses grondig onderzocht en besproken. Het boek richt zich tot beleidsmakers, onderzoekers, jeugdwerkers en iedereen die in de leefwereld van jongeren geïnteresseerd is. Dankzij de diversiteit aan thema's en het gebruik van recent empirisch materiaal gekoppeld aan de inbreng van internationale inzichten, zal ieder in het boek zijn gading vinden.
Jeugd --- Sociale agogiek --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek. --- Jeugdwerk- en beleid. --- jongerencultuur --- jeugd --- Age group sociology --- gender --- #SBIB:303H34 --- #SBIB:314H330 --- #SBIB:316.7C131 --- Academic collection --- 362.8 : 008 --- 362.8 : 301.03 --- 362.8 --- 663 Jeugd --- 187.2 Kinderrechten en Sport --- 308.4 --- Lerarenopleiding : CVO --- Jongeren : leefwereld --- Jeugdcultuur --- 316.35 --- Kwalitatieve methoden: grondige gevallenstudie, casework, social work --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen --- Cultuursociologie: jeugdcultuur --- jeugdcultuur --- jeugdsociologie --- jeugdproblematiek - jeugdwerk - (zie ook 331.626-053.7, 369.4, 374.3) --- sociale groepen - jeugd --- Sociologie van de jeugd --- criminologie --- Jeugdonderzoeken --- Sociologisch onderzoek --- Vlaanderen --- Relaties --- Zelfwaardering --- Welbevinden --- Onderwijs --- Onveiligheidsgevoel --- Gender --- Burgerschap --- Democratie --- ICT-vaardigheden --- Levensverwachting --- jongeren --- zelfwaarde --- ICT --- onderwijs --- 091761.jpg --- Jeugdonderzoek --- Relatie --- Media --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie --- Patiënt --- Jongere
Choose an application
In Jongeren in cijfers en letters. Bevindingen uit de JOP-monitor 3 en de JOP-schoolmonitor 2013 wordt de leefwereld van jongeren in Vlaanderen in kaart gebracht. Dit gebeurt op basis van de derde afname van de JOP-monitor en de eerste afname van de JOP-schoolmonitor bij een representatieve groep van respectievelijk 3675 en 6688 jongeren. In het boek worden verschillende thema's behandeld: schoolbeleving, criminaliteit en onveiligheidsgevoelens, hulpbronnen en hulpverlening, slachtoffers van pestgedrag, jongeren en politiek, segregatie en concentratie in scholen, vrijetijdsbesteding en de religieuze beleving van jongeren. Waar mogelijk wordt hierbij de verbinding gemaakt met de resultaten uit de JOP-monitor 1 en 2. Kortom, dit boek biedt een schat aan recent cijfermateriaal over het leven van jongeren en vormt een inspiratiebron voor al wie bij jongeren betrokken is. (Bron: covertekst)
Age group sociology --- statistieken --- jeugdsociologie --- statistisch onderzoek --- jongerencultuur --- jeugdproblematiek --- jeugd --- leefwereld --- Flanders --- MOBILITEIT -- 311.3 --- RELATIES -- 311.3 --- WERK -- 311.3 --- 308.4 --- Jeugd ; sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- 304.3 --- 181 Kindbeeld en positie van kinderen in de samenleving --- Jongeren --- Cijfers --- Leefwereld --- Sociologie van de jeugd --- 362.8 --- Jeugd --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Vlaanderen --- Jeugdonderzoeken --- Sociologisch onderzoek --- JOP-monitor --- Onderwijs --- Welbevinden --- Criminaliteit --- Onveiligheidsgevoel --- Zelfwaardering --- Pesten --- Cyberpesten --- Politiek --- Vrijetijdsbesteding --- Godsdienst --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Vlaanderen. --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Belgium --- jongeren --- socialisatie --- jeugdonderzoek --- PXL-Social Work 2015 --- #gsdbP --- Emigratie --- Jeugdonderzoek --- Recreatie --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Maatschappij --- Film --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Sport --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Patiënt --- Jongere --- Race --- Family --- Identity --- Youth --- Education --- Politics --- Psychological violence --- Relationships --- Religion --- Secondary education --- Leisure --- Book --- Chiffres --- Criminality
Choose an application
Educational psychology --- Personality development --- Affective and dynamic functions --- leerproblemen --- emotionele problemen --- Lerarenopleiding --- Algemeen. --- #KVHB:Emotionele stoornissen --- #KVHB:Leerstoornissen --- #KVHB:Orthopedagogie --- faalangst --- psychologie --- zelfwaardering --- 464 --- 467 --- Basisonderwijs --- Emotionele problemen(Kinderen met emotionele problemen) --- Leerproblemen (Kinderen met leerproblemen, Leerstoornissen) --- leermoeilijkheden --- Emotionele stoornissen ; kinderen --- Kinderen met gevoelsproblemen --- Kinderen met leerproblemen --- Kinderen met psychosociale problemen --- Leerstoornissen ; kinderen --- Emotionele problemen --- Leerproblemen --- Welbevinden --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- 467 ) Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- kinderen met emotionele problemen --- kinderen met gedrags- en gevoelsproblemen --- kinderen met leerproblemen --- 376.5 --- Emotionele stoornissen --- Faalangst --- Gedragsstoornissen --- Leerstoornissen --- Motivatie --- orthopedagogiek --- leerlingen : problemen (ler) --- kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Orthopedagogiek --- Kinderen --- Onderwijs. --- Leermoeilijkheden. --- leerlinggedrag --- leerkrachten-leerlingen --- #gsdbP --- 371.21 --- 159.94 --- 371.22 --- 376
Choose an application
1. Introductie 2. Onderzoeksmethoden 3. Het sociale zelf 4. Persoonsperceptie 5. Stereotypen, vooroordelen en discriminatie 6. Attitudes 7. Conformiteit 8. Groepsprocessen 9. Aantrekking en hechte relaties 10. anderen helpen 11. Agressie 12. Recht 13. Economie 14. Gezondheid
Sociale psychologie --- Sociale psychologie. --- Handboeken en inleidingen. --- integratie --- ethiek --- zelfwaardering --- zelfconcept --- prestaties --- waarneming --- stress --- Social psychology --- racisme --- aanwerving en selectie --- sociale relaties --- sociale psychologie --- onderzoeksmethoden --- agressie --- attitude --- groepsprocessen --- departement Gezondheidszorg 07 --- toegepaste psychologie --- groepspsychologie --- sociaal gedrag --- psychologie --- S2006802.JPG --- 316.6 --- #SBIB:15G --- 070 Psychologie --- 650 Sociale wetenschappen --- #KVHB:Sociale psychologie --- 305 --- Agressie --- Groepsdynamica --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Leidinggeven --- Persoonlijkheidsleer --- Relaties --- Stress --- Toegepaste psychologie --- Agressie (geweld, woede) --- Relatie / relatievorming --- Sociaal gedrag (antisociaal gedrag) --- 159.922.2 --- 316.6 Gedragstheorie. Sociaal gedrag. Sociale psychologie --(gedrag en zelfconcept van het individu in de groep z.o. {159.923.33}) --- Gedragstheorie. Sociaal gedrag. Sociale psychologie --(gedrag en zelfconcept van het individu in de groep z.o. {159.923.33}) --- 301.15 --- 159.9 --- Psychologie --- Groepsdynamiek --- Zelfbeeld --- Sociale relaties --- Recht --- Ondernemingen --- Gezondheidsrecht --- Agressiviteit --- Geweld --- Attitudes --- Diagnose --- sociale psychologie (gez) --- Sociale relatie --- Onderneming --- Overheidsbeleid --- Relatie --- Attitude --- Diagnostiek
Choose an application
Deze ringband behoort bij het Kwaliteitenspel en bevat 20 spelvormen die met het spel kunnen worden gespeeld. Voorbeelden toepassingsmogelijkheden: het geven van feedback - samenwerking - kennismaking - coaching - functioneringsgesprekken.Tevens zijn bij de meeste spelvormen vervolgopdrachten opgenomen, vaak gekoppeld aan het boek "Kwaliteiten" (Gerrickens P, 1997). Dit boek is een heel geschikt hulpmiddel om u verder te verdiepen in de theorie over kwaliteiten
65.012.4 --- 159.9 --- communicatie --- #PBIB:+101.10 --- #PBIB:+108.41 --- Communicatie --- Kwaliteiten --- Spel --- #KVHB:Management --- #KVHB:Sociale psychologie --- #KVHB:Persoonlijkheidspsychologie --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Spellen --- kwaliteiten --- persoonlijkheid --- secundair onderwijs --- spelmateriaal --- volwassenen --- Sociale psychologie --- 005.962.13 --- 417 --- 417.1 --- 621.4 --- 622.9 --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Spelen(Kinderspelen) --- Typologie --- Typologieën --- kwaliteitenspel --- management --- gezelschapsspelen --- Games --- zelfbeeld --- zelfkennis --- 622.1 --- Binnenhuisspelen --- Feedback --- Persoonlijkheidskenmerken --- Teamvorming --- Zelfbeeld (zelfontplooiing, zelfvertrouwen, zelfwaardering) --- Zelfbeeld --- 316.8 ) Agogie --- Didactisch materiaal --- Documentatiemap --- arbeidssociologie (gez) --- psychologie --- spel (gez) --- spelvormen --- trainingsspel --- zelfmanagement --- 159.923 --- Groepen --- Kwaliteit --- Persoonlijkheid --- Samenwerking --- Spelvormen --- 305 --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Spel; opvoeding --- 983138.jpg --- D50049.jpg --- Ontwikkelingsmateriaal --- Persoonlijkheidstrekken --- Relatiespelen --- kwartetspel --- persoonlijkheidsvorming --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag zelfontplooiing --- spel --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Buiten het onderwijs : Opvoeding : Algemeen --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Secundair onderwijs : Algemeen --- gedrags- en prestatiemanagement --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Kaartspelen --- algemene psychologie, persoonlijkheidsleer --- kinder- en gezelschapsspelen --- 37.03 --- jeu --- Kwaliteiten. --- Didactics of social education --- Organization theory --- Personnel management --- Social welfare methods --- organisatiepsychologie --- HRM (human resource management) --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Psychology --- Primary groups --- persoonlijkheidsleer --- karakterkunde --- sociale vaardigheden --- Persoonlijkheidsvorming --- Typologie ; psychologie --- #PBIB:+108.31 --- Relaties --- coöperatief --- educatief --- improviseren --- kaarten --- sociaal --- sociale pedagogie --- sociologie --- taal --- waarnemen --- zintuigen --- Karakterkunde --- Sociale vaardigheden --- 980188.jpg --- Kaartspel: relaties --- S2006661.JPG --- interculturele communicatie --- kaartspel --- 484.6 --- multiculturaliteit --- spellen --- relatiespel --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- 007 --- Primaire groepen --- Methoden van het maatschappelijk werk --- Didactiek van de maatschappelijke vorming --- PXL-Education 2014 --- didactische werkvormen --- zelfevaluatie --- Zelfontplooiing --- Educatieve spelen --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Begeleiding --- Supervisie --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Organisatiecultuur --- Coaching --- Functioneringsgesprekken --- Kwaliteitsbeleid --- Studiebegeleiding --- Arbeidsvreugde --- Zelfmanagement --- Organisatieculturen --- Talenten --- Functioneringsproblemen --- graduaat orthopedagogie --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- Man --- Volwassene --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Kennismakingsspel --- Functioneringsgesprek --- Zelfzorg --- Talent --- Functioneringsprobleem (gezondheidszorg) --- gezelschapsspellen --- Functioneringsprobleem (werkcontext)
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|