Narrow your search

Library

Hogeschool West-Vlaanderen (6)

Hogeschool Gent (3)

KU Leuven (2)

Thomas More Kempen (2)

UAntwerpen (2)

UGent (2)

VIVES (2)

Arteveldehogeschool (1)

CaGeWeB (1)

KBR (1)

More...

Resource type

book (6)

digital (1)


Language

Dutch (5)

English (1)


Year
From To Submit

2017 (2)

2010 (1)

2002 (2)

1999 (1)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Succesvolle offertes schrijven
Author:
ISBN: 901409549X Year: 2002 Publisher: Alphen aan den Rijn : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De serie 'Hoe formuleer ik het?' richt zich op communicatie in bedrijven. Dit deel gaat in op offertes. Een offerte is een 'brief' naar een klant die de prijs van een aanbod geeft, maar tevens de argumenten benoemt en onderbouwt waarom die specifieke klant juist bij een bepaald bedrijf moet kopen. Elk hoofdstuk bestaat uit een vier componenten: de situatie, de reactie, het effect, de aanpak. Zo gaat het boek in op aankoopmotieven, verkoopmotieven, de offerte-indeling en formuleringen. Speciale aandacht is er voor de langere offerte, aangezien die aan indeling extra eisen stelt. De auteur is directeur van een bureau dat zich richt op verbale en non-verbale communicatie. Een boekje dat de onervaren verkoper tips aanreikt om de offertes beter te formuleren en vorm te geven.


Book
Praktisch accountmanagement : offerteopvolging voor binnen- en buitendienst
Authors: ---
ISBN: 9789045531489 Year: 2010 Volume: 2 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze module ligt de nadruk op de principes van een geslaagde offerteopvolging. Het omzetten van offertes in orders blijkt immers een echt struikelblok voor heel wat verkopers. Daarom komen o.a. volgende onderwerpen aan bod : hoe moet ik offerteopvolging aanpakken? hoe moet ik omgaan met bezwaren van de klant? hoe zorg ik ervoor dat de klant niet het gevoel krijgt dat ik me opdring? wanneer stel ik voor om de offerte te bespreken?


Multi
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789058757890 9789058757906 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak


Book
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789058757890 9789058757906 Year: 2017 Publisher: Amsterdam : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak


Book
Het anti-offerteboek
Author:
ISBN: 9026730470 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deel 1. Een commerciële brief als onderdeel van het totale verkoopproces 1. Het formuleren van doelen 2. Het realiseren van doelstellingen 3. De noodzaak van een structuur 4. Maatwerk of confectie 5. De fasen van het verkoopproces 6. De e-mail# Deel 2. De verschillende commerciële brieven 7. Commercieële brieven naar aard en doelstelling 8. Uitwerking van de verschillende commerciële brieven Deel 3. Toelichting op verschillende begrippen Bijlagen Literatuurlijst


Book
Handboek voor het opzetten van een ontwerppraktijk
Author:
ISBN: 9063690312 Year: 2002 Publisher: Amsterdam BIS / Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Alweer de vierde, vernieuwde editie van de zeer succesvolle startersgids voor zelfstandig ontwerpers. Veel ontwerpers beginnen na hun opleiding voor zichzelf, of zetten na een periode in loondienst de stap naar zelfstandigheid. Voor hen én voor iedereen die al zelfstandig werkt en de zaak wil professionaliseren is dit nieuwe handboek geschreven. Deze nieuwe editie is gebaseerd op de vele vragen over het opzetten van een eigen bedrijf die dagelijks binnenkomen bij de ontwerpersorganisatie BNO. Het 'Handboek voor het opzetten van een ontwerppraktijk' is geschreven door de BNO adviseurs Vincent van den Eijnde en Monica van Leest en voorziet in de grote behoefte aan praktische en speciaal op de ontwerppraktijk toegespitste informatie. Een zeer handzame gids waarin alle informatie staat die een startende ondernemer nodig heeft. In het boek is ook een aantal handige modelcontracten, waaronder voorbeeldoffertes en algemene voorwaarden, opgenomen.

Listing 1 - 6 of 6
Sort by