Narrow your search

Library

Hogeschool West-Vlaanderen (8)

KBR (6)

Belgian Parliament (5)

EHC (5)

UCLL (5)

Vlaams Parlement (5)

Arteveldehogeschool (4)

UGent (4)

VIVES (4)

AP (3)

More...

Resource type

book (8)


Language

Dutch (8)


Year
From To Submit

2021 (1)

2020 (1)

2018 (2)

2015 (1)

2012 (1)

More...
Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
Sociale media en werkgeverscontrole
Author:
ISBN: 9789046543498 Year: 2012 Volume: 2012/03 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek bestaat uit twee delen. In het eerste deel geeft de auteur een algemene juridische analyse van (het gebruik van) sociale media. Daarin staan de toepassing van de strafwet, het grondrecht op eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer en de verwerking van persoonsgegevens centraal. In het tweede deel past hij de inzichten verworven in het het eerste deel toe op de arbeidsrelatie. Hierbij doorloopt hij de drie stadia van een arbeidsverhouding aanwerven, tewerkstellen, ontslaan met aandacht voor procedureaspecten


Book
Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten.
Authors: --- ---
ISBN: 9789400006706 9400006705 Year: 2015 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ook anno 2015 blijven sociale media alomtegenwoordig, zowel in onze persoonlijke levenssfeer, op het werk als in onze hoedanigheid van consument. Door de laagdrempelige toegang zijn sociale media uitgegroeid tot communicatieplatformen die alsmaar dieper ingebed zijn in de samenleving, de bedrijfscultuur en het dagelijkse leven van heel veel individuen. Hoewel deze sociale media vele voordelen en opportuniteiten bieden, blijven ook misbruiken niet uit. Steeds meer en nieuwe juridische vragen duiken op, zowel vanuit gebruikers-, aanbieders- als overheidsperspectief.In dit tweede boek analyseren de auteurs, academici en advocaten de impact en het gebruik van de sociale media in een aantal rechtsdomeinen, zoals mensenrechten, gegevensbeschermingsrecht, mededingingsrecht, contractenrecht, consumentenrecht, intellectuele rechten, erfrecht, internationaal privaatrecht en bewijs- en strafprocesrecht.Het boek bevat de volgende bijdragen:- Marketing, intellectuele rechten en sociale media – Tom Heremans en Lisbeth Depypere- Socialenetwerksites als advertentienetwerk: uitdagingen en mogelijkheden voor het verkrijgen van geïnformeerde toestemming – Nathalie Bertels- Reclamewijsheid 2.0. Hoe kinderen en jongeren omgaan met marketing op sociale media – Michel Walrave, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet en Karolien Poels- Sociale media en het recht op afbeelding – Linde Dierickx- “Ik ga akkoord”. Maar waarmee? Socialenetwerksites en hun algemene voorwaarden – Ellen Wauters, Eva Lievens en Peggy Valcke- De aansprakelijkheid voor onrechtmatige reviews over hotels op Facebook en op booking- en reviewsites – Sofie De Pourcq- Sociale media en mededinging. Is het Europese concurrentietoezicht opgewassen tegen Facebook en consorten? – Inge Graef- Bewijs en sociale media in burgerlijke geschillen – Kurt Willems en Pieter-Jan Valgaeren- Statusupdate: Belgische opsporing. voelt zich #verward bij het speuren in sociale media – Charlotte Conings- Sociale media en internationaal privaatrecht – Cedric Vanleenhove- De erfrechtelijke nalatenschap 2.0: digitaal en sociaal – Elisabeth Adriaens


Book
Frames, formats en selfies : wat moordenaars, hoofddoeken en bewakingscamera's vertellen over onze identiteit
Author:
ISBN: 9789462671461 Year: 2018 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html

Keywords

Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité


Book
Haal meer uit social media.
Author:
ISBN: 9789460580550 Year: 2010 Volume: *27 Publisher: Antwerpen : Luster,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen heeft vandaag de mond vol van sociale media zoals Facebook, Netlog, Twitter, Youtube, Wikipedia of LinkedIn. Maar wat zijn nu juist sociale media? Waar komen ze vandaan en waarom zijn ze zo belangrijk? Jo Caudron staat stil bij de digitalisering van de media en hij bespreekt sociale media als blogs, Twitter, Facebook enzovoort. Hierbij worden ook cijfers gegeven die duidelijk laten zien welke evolutie deze media de afgelopen jaren hebben doorgemaakt. Vervolgens gaat de auteur concreet in op de vraag hoe je als consument en als bedrijf sociale media kunt gebruiken om het leven gemakkelijker, prettiger en/of winstgevender te maken.

Keywords

Applied marketing --- sociale media --- Computer architecture. Operating systems --- Médias sociaux --- Social media --- Sociale media --- BPB1011 --- Internet --- Média privé --- Numérisation --- 316.772.5 --- internet --- Privé-media --- Digitalisering --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Sociale netwerken --- Sociale media. --- internet. --- Internet. --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Toegepaste marketing --- Computerarchitectuur. Operating systems --- digitalização --- digitiú --- digitalisointi --- дигитализација --- digitalisering --- skaitmeninimas --- digitaliziranje --- ciparošana --- digitalizácia --- digitalizace dokumentů --- digitalizacja --- diġitalizzazzjoni --- дигитализация --- numerizzazione --- digitalizare --- digitisation --- ψηφιοποίηση --- digjitalizim --- Digitalisierung --- digitalización --- digitalizálás --- digiteerimine --- digitalizacija --- skaitmeninis keitimas --- digitalisation --- numerizzazzjoni --- digitalizzazione --- transformace dat --- digitalizace dat --- private media --- privatmedier --- companie media privată --- meios de comunicação privados --- media private --- privates Massenmedium --- частна медия --- приватни медиуми --- privat medie --- privé-media --- приватни медији --- privatni mediji --- privāti saziņas līdzekļi --- yksityiset joukkoviestimet --- medio de comunicación privado --- media privata --- magánmédia --- ιδιωτικό μέσο μαζικής επικοινωνίας --- zasebni mediji --- mass media privati --- privačios žiniasklaidos priemonės --- súkromné médiá --- erameedia --- media prywatne --- soukromé médium --- televisão privada --- post de radio privat --- privātā televīzija --- ιδιωτική ραδιοφωνία --- privé-omroep --- yksityinen televisio --- ελεύθερος ραδιοφωνικός σταθμός --- privé-televisie --- private television --- radio privada --- soukromá televizní stanice --- privater Hörfunk --- radio privata --- télévision privée --- eratelevisioon --- televisione privata --- privater Rundfunk --- eraraadio --- приватен весник --- ιδιωτικός ραδιοσταθμός --- magántelevízió --- soukromá rozhlasová stanice --- privatni radio --- soukromá televize --- magánmédiumok --- privati televizija --- yksityinen radio --- rádio privada --- приватно радио --- privātais radio --- privates Fernsehen --- súkromná televízia --- súkromný rozhlas --- privat radio --- privatus radijas --- ιδιωτικό μέσο μαζικής ενημέρωσης --- radio private --- magánrádió --- приватно радиодифузно друштво --- soukromé rádio --- ιδιωτική τηλεόραση --- приватна телевизија --- privat televison --- privatna televizija --- televisión privada --- televiziune privată --- radio privée --- private radio --- televizion privat --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- meáin phríobháideacha --- Idirlíon --- Numérisation --- Média privé


Book
Succesvol met sociale media : efficiënt zakendoen met Facebook, Twitter, LinkedIn...
Author:
ISBN: 9789048612253 Year: 2011 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Evolutie of revolutie ? Technologieën veranderen ons leven drastisch en maken het boeiend, maar soms ook wel lastig. Want bijblijven is vandaag de dag geen evidentie meer. Het gaat verbazend snel vooruit.Met dit boek begeleidt Stefaan Lammertyn jou in de fascinerende en snel veranderende wereld van sociale media. Hij reikt je praktische tips aan en leert je op een efficiënte manier werken met sociale media.Stefaan Lammertyn is zaakvoerder van Pixular, een online communicatiebureau. Voor zijn eigen bedrijf zet hij dagelijks sociale media in, waarmee hij effectief contacten en contracten genereert.Pixular begeleidt verschillende KMO's en institutionelen bij het opzetten en het inzetten van LinkedIn, Twitter, Facebook ...bron : http://www.diekeure.be

Keywords

Management. --- Sociale media. --- Sociale netwerken --- Web 2.0. --- Internet. --- Applied marketing --- sociale netwerken --- sociale media --- e-business --- Computer architecture. Operating systems --- Toegepaste marketing --- Computerarchitectuur. Operating systems --- BPB1205 --- Guide --- Médias sociaux --- 695 Communicatie --- Communicatie 656:621.39 --- Media 316.774 --- LinkedIn --- Twitter --- facebook --- public relations --- Facebook --- PR --- 380.53 --- 381.0 --- AA / International- internationaal --- 316.772.5 --- marketing --- twitter --- communicatie --- internet --- verkoopbeleid --- Handboek --- Sociale media --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Binnenlandse handel: algemeenheden. --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Binnenlandse handel: algemeenheden --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Zakelijke communicatie --- Netwerken --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- ghid --- наръчник --- vejledning --- vodič --- gwida --- juhend --- handbok --- priročnik --- водич --- příručka --- handboek --- guia de informação --- príručka --- udhërrëfyes --- guía --- οδηγός --- Handbuch --- kézikönyv --- poradnik --- vadovas --- guide --- guida --- metodisks līdzeklis --- opas --- priručnik --- kasutusjuhend --- instruktážní příručka --- rokasgrāmata --- прирачник --- упатство за употреба --- håndbog --- užívateľská príručka --- guide d'information --- informationsfolder --- vade-mecum --- manual de utilizare --- návod --- lietošanas noteikumi --- guida di informazione --- průvodce uživatele --- manual --- manuel d'information --- příručka uživatele --- brugsanvisning --- kasutamisjuhend --- průvodce --- käyttäjän käsikirja --- udhëzues për përdoruesin --- käsiraamat --- Leitfaden --- informační příručka --- guía del usuario --- εγχειρίδιο του χρήστη --- guía de información --- manual de instrucciones --- Gebrauchsanweisung --- Manual do utilizador --- användarhandbok --- vartotojo žinynas --- sprievodca užívateľa --- user's guide --- manual del usuario --- handleiding --- käyttöopas --- handleiding voor de gebruiker --- käyttäjän opas --- útmutató --- instruction manual --- vademecum --- atmintinė --- lietotāja rokasgrāmata --- udhëzues --- vartotojo vadovas --- használati utasítás --- εγχειρίδιο πληροφοριών --- manual de uso --- manuale di informazione --- manual de información --- οδηγός πληροφοριών --- manuale d'uso --- Vademekum --- manuel utilisateur --- Manual de informação --- manual për përdoruesin --- user manual --- instrukcijų knyga --- felhasználói kézikönyv --- vägledning --- Benutzerhandbuch --- uživatelská příručka --- príručka pre používateľov --- guia do utilizador --- ръководство за потребителя --- user guide --- manuale dell'utente --- naudotojo vadovas --- οδηγός χρήσης --- uporabniški priročnik --- ghid al utilizatorului --- brugervejledning --- poradnik użytkownika --- указания за употреба --- εγχειρίδιο --- käsikirja --- manuel --- gebruiksaanwijzing --- gwida għall-utent --- gebruikershandleiding --- manwal --- handbook --- podręcznik --- manuale --- praktinis vadovas --- manuál --- priročnik za uporabo --- Netwerk (ict) --- KMO --- Schrijven --- Tekst --- treoir d'úsáideoirí --- Onlinemarketing --- Netwerk (relationeel)


Book
Scoren met creatieve content op social media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
Authors: ---
ISBN: 9782509037787 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel. Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities. Dankzij een heldere uitleg, tips en good practices tover jij straks alle inspiratie om tot bruikbaar materiaal. Stapsgewijs werk je aan je eigen strategie. Van idee tot uitgewerkte post mét resultaat.

Keywords

Marketing --- Mass communications --- creativity --- social media --- Sociale media --- Onlinemarketing --- Creativiteit --- Storytelling --- Contentmarketing --- Contentstrategie. --- Creativiteit. --- Digitale communicatie ; Internet. --- Marketing ; Content marketing. --- Marketing ; Cybermarketing. --- Sociale media. --- Storytelling. --- sociale media --- communicatiebeleid --- massacommunicatie --- uitwerking van reclame --- marketing --- tömegtájékoztatás --- hromadná komunikace --- ilchumarsáid --- comunicación de masas --- comunicare de masă --- masová komunikace --- massekommunikation --- množične komunikacije --- masové komunikácie --- масовне комуникације --- komunikim masiv --- komunikowanie masowe --- massikommunikatsioon --- масови комуникации --- plašsaziņa --- comunicação de massas --- масовни комуникации --- communication de masse --- mass communications --- masinė komunikacija --- Massenkommunikation --- μαζική επικοινωνία --- comunicazione di massa --- tömegkommunikáció --- joukkoviestintä --- komunikazzjoni tal-massa --- masskommunikation --- masovne komunikacije --- рекламно влијание --- utjecaj reklame --- virkning af reklamer --- effetto pubblicitario --- účinek reklamy --- reklamers gennemslagskraft --- dosah reklamy --- reklamemæssig virkning --- impact publicitaire --- reklámhatás --- učinek oglaševanja --- impatt tar-riklamar --- διαφημιστική απήχηση --- impact of advertising --- propagační účinek --- impacto publicitário --- impatto pubblicitario --- ndikim i publicitetit --- reklamos poveikis --- утицај рекламирања --- impacto publicitario --- въздействие на реклама --- reklāmas ietekme --- utjecaj oglašavanja --- reklaami mõju --- Werbewirksamkeit --- reklameffekt --- mainonnan vaikutus --- tionchar na fógraíochta --- wpływ reklamy --- влијание од огласување --- impact publicitar --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- politique de la communication --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- beartas cumarsáide --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- médias sociaux --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- közösségi média --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- Digitale communicatie --- Informatiemanagement


Book
Vijf minuten ambitie : pleidooien voor een beter werkend land
Authors: --- ---
ISBN: 9789464369045 9464369043 9789464369052 Year: 2021 Publisher: [Aalter] Ertsberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit land heeft geen nood aan vijf minuten politieke moed, wel aan vijf minuten ambitie. Tussen 2012 en 2021 schreef econoom Peter De Keyzer een tweewekelijkse column over de meest uiteenlopende onderwerpen voor zakenkrant De Tijd. Over migratie, onderwijs, internationale handel en ongelijkheid. Maar ook over subsidies, het beleid van de ECB, meritocratie en sociale media. Hij schreef de stukken eerst met de blik van hoofdeconoom van BNP Paribas Fortis en vervolgens als ondernemer en mede-oprichter van strategisch communicatiebureau Growth Inc. De stukken zijn vaak scherp, meestal kritisch, maar ze delen allemaal dezelfde rode draad. Stuk voor stuk zijn het pleidooien voor meer zelfredzaamheid, meer ondernemerschap, meer efficiëntie. Maar vooral: veel meer ambitie. Voor burgers, voor politiek, voor het land en voor Europa. Peter De Keyzer houdt dit land en zijn burgers een spiegel voor en voert hij een gepassioneerd pleidooi voor meer ambitie. Het beste uit die tweehonderd columns is nu samengebracht.

Keywords

041 Essays met verspreide inhoud --- politieke filosofie --- economisch beleid --- migratie --- mens en maatschappij --- sociale media --- médias sociaux --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Wanderung --- migração --- migrace --- migracija --- migration --- migracja --- migrācija --- migráció --- migrație --- migrazione --- imirce --- migración --- migratsioon --- migrazzjoni --- siirtolaisuus --- migrácia --- миграция --- μετανάστευση --- миграција --- migracion --- graad van migratie --- přesídlení --- migrationstakt --- Wanderungsbewegung --- ρυθμός μετανάστευσης --- migracijos ritmas --- rata migrației --- international migration --- míra migrace --- migratiebeweging --- migrationstal --- ritmi i migracionit --- διεθνής μετανάστευση --- nevratná migrace --- taux de migration --- fenomeno migratorio --- rythme de migration --- ποσοστό μετανάστευσης --- rate of migration --- tasso di migrazione --- vnější migrace --- siirtolaisuuden määrä --- vandring --- migrationsrate --- tasa de migración --- Abwanderung --- migrācijas intensitāte --- seljenje stanovništva --- migrációs ráta --- раселување --- ritmo di migrazione --- migratiecijfer --- miera migrácie --- rhythm of migration --- taxa migratória --- преселба --- migrazione internazionale --- migratsioonimäär --- rytmus migrace --- Wanderungsrhythmus --- mobilitási arány --- rytmus migrácie --- migracijos koeficientas --- Mobilitätsziffer --- ritmo migratório --- стапка на миграција --- Zuwanderung --- shkallë e migracionit --- kilnojimasis --- dočasná migrace --- politika ekonomike --- økonomisk politik --- majanduspoliitika --- hospodárska politika --- hospodářská politika --- política económica --- икономическа политика --- polityka gospodarcza --- ekonomikas politika --- ekonomisk politik --- Wirtschaftspolitik --- gazdaságpolitika --- talouspolitiikka --- οικονομική πολιτική --- beartas eacnamaíoch --- politică economică --- politica economica --- politika ekonomika --- economic policy --- ekonomska politika --- економска политика --- ekonominė politika --- politique économique --- wirtschaftspolitische Leitlinien --- ekonomisk inriktning --- hospodářské rozhodování --- escolha económica --- opzione economica --- gazdaságpolitikai elképzelések --- ekonomický prístup --- gestión económica --- gazdasági megközelítés --- orientamento economico --- taloudellinen lähestymistapa --- majanduslik lähenemisviis --- ekonomisk kurs --- gazdaságpolitikai döntés --- економски пристап --- ekonomiskt val --- obiettivo economico --- economische keuze --- opțiune economică --- Globalsteuerung der Wirtschaft --- qasje ekonomike --- wirtschaftspolitische Entscheidung --- gazdaságpolitikai iránymutatás --- choix économique --- orientation économique --- ekonominis pasirinkimas --- decisione economica --- orientação económica --- ekonomiskā izvēle --- økonomisk kurs --- ekonomický přístup --- стопанска политика --- økonomisk valg --- opción económica --- ekonomická volba --- ekonomiskā pieeja --- wirtschaftliche Zielvorstellungen --- οικονομική επιλογή --- obiectiv economic --- ekonomická politika --- economische koers --- metody řízení národního hospodářství --- ekonomická voľba --- ekonomski pristup --- taloudellinen valinta --- majanduslik valik --- zgjedhje ekonomike --- scelta economica --- economic approach --- οικονομικός προσανατολισμός --- ekonominis požiūris --- gospodarska politika --- economic choice --- l'homme et la société --- politikai filozófia --- political philosophy --- poliittinen filosofia --- politische Philosophie --- политическа философия --- politisk filosofi --- filosofia política --- politická filozofie --- politična filozofija --- politinė filosofija --- fealsúnacht pholaitiúil --- filosofía política --- politická filozofia --- poliitiline filosoofia --- philosophie politique --- politička filozofija --- filosofia politica --- filozofia polityczna --- политичка филозофија --- πολιτική φιλοσοφία --- politikas filozofija --- filosofija politika --- filozofi politike --- filozofie politică --- poliitiline teooria --- политичко начело --- teoría política --- parim politik --- politisk princip --- politischer Grundsatz --- political principle --- politický princíp --- politikai elmélet --- théorie politique --- politiskā teorija --- politička teorija --- politische Theorie --- politický princip --- teori politike --- principio político --- politisk teori --- politikos teorija --- politinis principas --- politieke theorie --- politiska principer --- Staatsphilosophie --- politiskais princips --- teorie politică --- политички принцип --- principiu politic --- political theory --- politická teória --- politikai elv --- politická teorie --- principio politico --- teoria política --- principe politique --- πολιτική αρχή --- poliittinen periaate --- poliittinen teoria --- teoria politica --- poliitiline põhimõte --- politikai alapelv --- politiek principe --- princípio político --- političko načelo --- politologie --- πολιτική πρακτική --- Samenleving. --- maatschappijkritiek. --- Political philosophy. Social philosophy --- Economic policy and planning (general) --- Belgium


Book
Digitalis : hoe we onze wereld kunnen heruitvinden
Author:
ISBN: 9789401450843 9401450846 Year: 2018 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Directeur Google België pleit voor meer digitale visie en goestingReis mee naar Digitalis, het land dat meer dan 4 miljard mensen met elkaar verbindt via het internet. Een land waar gezondheidszorg, onderwijs, mobiliteit, economie en andere maatschappelijke thema's worden aangepakt dankzij de mogelijkheden van de digitale revolutie.Dit uitdagende boek van Thierry Geerts is een krachtig pleidooi om in deze tijden van digitalisering de angst opzij te schuiven en de vooruitgang te omarmen. De digitale revolutie heeft immense maatschappelijke, culturele en economische implicaties en stelt ons voor grote uitdagingen: we moeten niet minder dan de hele wereld heruitvinden. Maar de boodschap is positief: de technologische vooruitgang biedt unieke kansen om onze samenleving te verbeteren.En waarom zou België, dat in het verleden aan de spits heeft gestaan van de industriële en computerrevolutie, niet de hoofdstad van Digitalis kunnen worden? Als ons land deze digitale trein niet wil missen, heeft het behoefte aan inspirerende en ambitieuze projecten. Dit boek zet alvast de bakens uit.Bron : http://www.lannoo.be

Keywords

Philosophy and psychology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- Société de l'information --- BPB1808 --- Informatique en nuage --- Médias sociaux --- digitalisering --- digitale revolutie --- digitale samenleving --- Informatiemaatschappij --- Cloudcomputing --- Sociale media --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- 520.7. --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatiemedia --- technologische verandering --- maatschappij --- Digitalisering --- Toekomstbeeldvorming --- Internet --- Trendwatching --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- информатичко општество --- informační společnost --- soċjetà tal-informazzjoni --- информатичко друштво --- informačná spoločnosť --- κοινωνία των πληροφοριών --- społeczeństwo informacyjne --- informacijska družba --- sociedade da informação --- információs társadalom --- societate informațională --- shoqëria e informacionit --- Informationsgesellschaft --- information society --- sociedad de la información --- informationssamfundet --- infoühiskond --- informatiemaatschappij --- tietoyhteiskunta --- an tsochaí faisnéise --- информационно общество --- informācijas sabiedrība --- informationssamhälle --- informacinė visuomenė --- società dell'informazione --- informacijsko društvo --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- изчисления в облак --- molntjänster --- Cloud-Computing --- mākoņdatošana --- cloudcomputing --- pilvipalvelu --- cloud computing --- computação na nuvem --- felhőalapú számítástechnika --- computación en nube --- računalstvo u oblaku --- chmura obliczeniowa --- υπολογιστικό νέφος --- pilvandmetöötlus --- računalništvo v oblaku --- néalríomhaireacht --- debesijos kompiuterija --- fornitur ta' servizzi tal-applikazzjonijiet --- infrastruttura come servizio --- lietojumprogrammas pakalpojuma sniedzējs --- Cloud-Dienst --- ASP --- Hardware-as-a-Service --- platforma jako služba --- platforma kao usluga --- infrastructure sous forme de service --- infrastruktura jako usługa --- hardware como servicio --- hardware bħala servizz --- infraestrutura como serviço --- felhőalapú szolgáltatás --- апаратна част като услуга --- IaaS --- λογισμικό ως υπηρεσία --- hardware jako služba --- Hardware as a Service --- hyrhårdvara --- platforma kā pakalpojums --- piattaforma come servizio --- nuvola informatica --- palvelualustan ulkoistaminen --- software come servizio --- πλατφόρμα ως υπηρεσία --- software como serviço --- platform as a service --- software jako služba --- програмно осигуряване като услуга --- cloudová služba --- néalseirbhísí --- hyrprogram --- infrastruktura kao usluga --- Application Service Provider --- matériel sous forme de service --- infrastructure als een dienst --- softvér ako služba --- etäsovelluspalvelu --- laitteistot palveluna --- oprogramowanie jako usługa --- molnet --- seirbhís bogearra de réir éilimh --- υποδομή ως υπηρεσία --- usługa w chmurze --- alkalmazásszolgáltató --- programska oprema kot storitev --- alkalmazás-szolgáltató --- PaaS --- infrastruttura bħala servizz --- cloudtjeneste --- servizz ta' cloud --- software als een dienst --- iaas-tjänst --- saas-tjänst --- hardware as a service --- platforma kot storitev --- Software as a Service --- fornitore di servizi applicativi --- platforma jako usługa --- servizi nella nuvola --- hardware als een dienst --- Software-as-a-Service --- application service provider --- poskytovatel aplikačních služeb --- mākoņpakalpojums --- услуга в облак --- platform als een dienst --- riistvara kui teenus --- ponudnik programskih storitev --- hardver kao usluga --- felhőszolgáltatás --- logiciel à la demande --- sovelluspalvelu --- инфраструктура като услуга --- service infonuagique --- software bħala servizz --- infrastruktúraszolgáltatás --- HaaS --- tehnična infrastruktura kot storitev --- platformszolgáltatás --- Infrastructure as a Service --- plataforma como serviço --- Infrastructure-as-a-Service --- fornecedor de aplicações --- paas-tjänst --- infraestructura como servicio --- programmatūra kā pakalpojums --- infrastruktūra kā pakalpojums --- service en nuage --- serviço de computação na nuvem --- platforma ako služba --- logiciel sous forme de service --- hardware come servizio --- software as a service --- sovellusvuokrauspalvelun tarjoaja --- plataforma como servicio --- softver kao usluga --- platvorm kui teenus --- SaaS --- Platform as a Service --- datormoln --- υλικό ως υπηρεσία --- υπηρεσία υπολογιστικού νέφους --- cloud service --- service dématérialisé --- pjattaforma bħala servizz --- poskytovateľ aplikačných služieb --- Anwendungsdienstleister --- hardvér ako služba --- matériel à la demande --- serviciu de cloud --- usluga u oblaku --- hardverszolgáltatás --- infraštruktúra ako služba --- rakendusteenuse pakkuja --- servicio en nube --- pružatelji usluga aplikacije --- tietotekniikan resurssipalvelu --- pilveteenus --- proveedor de servicios de aplicaciones --- furnizor al aplicației --- equipamento informático como serviço --- tarkvara kui teenus --- Platform-as-a-Service --- soláthraí seirbhíse feidhmchlár --- software ca serviciu --- infrastruktuur kui teenus --- szoftverszolgáltatás --- clouddienst --- felhő alapú szolgáltatás --- платформа като услуга --- πάροχος υπηρεσιών εφαρμογών --- debesų kompiuterija --- platformă ca serviciu --- storitev v oblaku --- palvelimien ylläpidon ulkoistaminen palveluntarjoajalle --- debesija --- infrastructure à la demande --- verkkosovelluspalvelu --- hardware ca serviciu --- fournisseur d'applications en ligne --- software como servicio --- infrastruktura jako služba --- it-moln --- infrastructură ca serviciu --- servizi cloud --- aparatūra kā pakalpojums --- infrastructure as a service --- etäresurssipalvelu --- informatique dématérialisée --- доставчик на услуги, свързани с приложения --- Toekomstvisie --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Médias sociaux --- Société de l'information

Listing 1 - 8 of 8
Sort by