Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De wereld bevindt zich in een enorme fase van digitalisering. Klantenrelaties moeten mee evolueren in deze trend.Een digitale klantenrelatie is noodzakelijk om als bedrijf te overleven, maar het is niet genoeg: Digitalisering zal op termijn een commodity zijn. Het verschil zal op dat moment opnieuw gemaakt worden door de menselijke toets.Vandaar de noodzaak om bij het bepalen van een digitale strategie de menselijke factor niet uit het oog te verliezen en zelfs prominent mee te nemen.When digital becomes human doet precies dit. Het is een boek over een extreme digitalisering van het klantencontact, maar maakt van het menselijke de differentiërende factor in een digitalecommodity.Bron : http://www.lannooshop.be
Organisaties --- Communicatie --- Klanten. --- Applied marketing --- klantendienst --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- e-commerce --- Management ; klantenservice --- Klantvriendelijkheid --- Marketing en technologie --- Customer relations --- Business communication --- Electronic commerce --- Economics --- Management --- Internet marketing --- Consumentengedrag --- Toegepaste marketing --- Consumer behavior --- Marketing --- Klantenrelaties --- Digitalisering --- 65.012.4 --- 658.8 --- marketing --- digitalisering --- Management strategie organisatie klant klantgerichtheid klantentevredenheid --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Central Office 2014 --- marketingcommunicatie --- klantenmanagement --- digitale communicatie --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- Internet --- Trends --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Klanten --- Digitaliseren. --- Klantgerichtheid. --- Mediagebruik. --- Trend --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Klant
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|