Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Kevin Roberts' book, The Lovemarks Effect: Winning in the Consumer Revolution, follows up from Lovemarks: the Future Beyond Brands and brings together the most engaging and insightful ideas and stories. This latest offering contains inspirational stories from Lovemarks Inspirational Owners and Consumers, metrics, practical advice, big ideas and examples of great work.
Consumentengedrag. --- Marketing. --- Merken. --- Merkenbeleid. --- Merken --- Merktrouw --- Merkbeleid --- Emoties --- Marketing --- Reclame --- Advertising --- Customer relations --- Customer services --- Relationship marketing --- Trademarks --- 766.01 --- branding --- grafische- en reclamevormgeving --- marketing --- merken --- reclame --- Saatchi & Saatchi --- Merchant marks --- Registration of trademarks --- Trade-marks --- Trade names --- Trade regulation --- Brand name products --- Business names --- Logos (Symbols) --- Service marks --- CRM (Customer relationship management) --- Customer relationship management --- Management --- Merk --- Emotie --- Financiewezen
Choose an application
Dit drietalige boek (Engels, Frans en Duits) presenteert 's werelds beste grafische reclamecampagnes van dit moment. Na een inleiding in het Engels, Duits en Frans worden de advertenties volledig in kleur getoond in verschillende categorieën, zoals Business & Retailers, Food & Beverage en Health & Beauty. Bij elke advertentie, veelal paginagrote kleurenfoto's, wordt verwezen naar de naam van de campagne, het agentschap, de cliënt, soort media etc. Tevens is een aantal casestudies toegevoegd (wederom drietalig), waarin bekende ontwerpers hun visie geven op verschillende onderwerpen, bijvoorbeeld hoe een reclamecampagne aan verschillende culturen aangepast kan worden of hoe je met een klein budget kunt werken. Een zeer mooi boek voor mensen met interesse in de reclame en grafische vormgeving, perfect te gebruiken als inspiratiebron.
Adverteren. --- Reclame. --- Reclamekunst. --- Advertising. --- Advertising copy. --- Advertising --- Publicité --- Pictorial works --- Rédaction --- Ouvrages illustrés --- Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- reclame --- Affiche --- Affiche publicitaire --- Publicité --- Reclame --- 659.12 --- 766:659.126 --- 766:659.126 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc
Choose an application
"Examine Modernism's distillation in graphic design with this vast collection of approximately 6,000 logos from 1940-1980. Ranging from media outfits to retail giant, airlines to art galleries, these clean, clear logo concepts may be seen as the visual birth of corporate identity"--Jacket.
Design graphique --- Conception --- Enseigne --- Art graphique --- Graphisme --- Graphisme publicitaire --- Corporate image. --- Logos (Symbols) --- Design. --- logo's --- Graphic arts --- logos --- Logo's --- Processus de conception --- Logo --- Logotypes (Printing) --- Trademarks --- Commercial art --- Advertising --- 766:003.62 --- Logotype --- Logotypes (Symbols) --- Signs and symbols --- Logos (Printing) --- Type and type-founding --- Advertising, Art in --- Advertising, Pictorial --- Advertising art --- Art, Commercial --- Art in advertising --- Commercial design --- Art --- Art and industry --- Posters --- Visual communication --- Motion picture billboards --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Merchant marks --- Registration of trademarks --- Trade-marks --- Trade names --- Trade regulation --- Brand name products --- Business names --- Service marks --- Gebruiksgrafiek ; symbolen, tekens --- design --- 766.23.038 --- Grafische industrie en ontwerp ; schrift ; logo & pictogram ; geschiedenis ; 1950 - 2000
Choose an application
De ene organisatie beschikt over een logo, de andere heeft enkele informele regels m.b.t. het toepassen van een huisstijl, de volgende heeft niets. Of een bedrijf nu een restyling, verdieping of een compleet nieuwe huisstijl wenst, een goede voorbereiding is altijd noodzakelijk. Zelfs als u ervoor kiest om het hele traject aan een derde uit te besteden, dient uw organisatie toch de nodige input te leveren. De voornaamste kostenpost in een huisstijlproject wordt door onderzoek gevormd. Om een nieuw huisttijl te ontwerpen, moet de ontwerper de cultuur en de doelstellingen van de organisatie kennen en aanvoelen. Hoe functioneert de organisatie en wat zijn de wensen van de uiteindelijke gebruikers? Hoe ontstaat er eenheid in de huisstijldragers? In hoeverre is er een categorisering van de huisstijldragers gewenst? Hoe moet deze dan in elkaar zitten? Aan welke eisen dienen de middelen te voldoen? Wat is praktisch toepasbaar? In dit boekje gebruiken de auteurs verschillende voorbeelden en cases van uiteenlopende organisaties : Randstad, Total Fina Elf, Benelux-Merkenbureau, Weleda, Fortis, de Rabobank en BP.
Bedrijfsimago. --- Huisstijl. --- Communicatie. --- Management --- Klantenservice. --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- logo's --- Organization theory --- organisatie --- huisstijl --- organisatieonderzoek --- klantentevredenheid --- Firms and enterprises --- communicatiemanagement --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- Bedrijfsimago --- #A0302A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Huisstijl; Nederlands --- 659.126 --- reclame --- PR --- 369.4 --- communicatie in organisaties --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- public relations --- 65.012 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie; klachtenmanagement --- 659.3 --- 658.818 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:35H511 --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- klachtenregeling --- verkoopkunde --- 369.3 --- 499.7 --- klachten --- communicatie --- 658.818 Service to customer. After-sales service --- Service to customer. After-sales service --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- 007 --- Huisstijl --- Profiel en imago --- Grafische vormgeving --- Externe communicatie --- Communicatie --- Klachtenbehandeling --- Praktijk --- Imagomanagement --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Monograph --- Profiel --- Imago
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|