Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
consumentenmarketing --- Marketing --- marketing --- 658.8 --- 000.1 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Algemene werken --- Marketing. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumer satisfaction --- Customer satisfaction --- Satisfaction --- Brand loyalty --- Customer loyalty --- Marketing management --- Business logistics --- Management
Choose an application
Samenvatting:-------------Het boek geeft een groot antal visies en opinies over het fenomeen vanhet moderne merk en de ontwikkeling van het merk naar de toekomst.De auteur laat zien wat de rol van het merk is in het hedendaagse onder-nemingsbeleid en geeft verder aan wanneer gefocust moet worden opproductperformance en wanneer op merkperformance.De indeling in mythische merken, clustermerken, informatiemerkenen territoriummerken biedt een goede basis voor de marktstrategie. Het boek legt heldere verbindingen met business-theorieën en -modellenvan o.a. Porter, Prahalad & Hamel en Tracey & Wiersma. Door een grootaantal bekende voorbeelden is het boek zeer praktijkgericht.Toonaangevende ondernemers en bekende bouwers van topmerken komen aanhet woord.
Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- merkbeleid --- markteconomie --- merken --- Product strategy --- Market research --- 659.127.6 --- 659.127.6 Maintaining of confidence. Retention of customers, of brand loyalty --- Maintaining of confidence. Retention of customers, of brand loyalty --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Positionering --- Marketing --- Merktrouw --- Merkwaarde --- Trends --- Merk --- Merkstrategie --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
"Based on six years of research, Harvard Business School professor Thales Teixeira shows how and why industries are disrupted, and what established companies can do to respond -- as well as what potential startups must master if they hope to gain a competitive edge. As it turns out, there is a pattern to disruption in an industry, whether the disruptor is Uber, Airbnb or a dozen other startups that have shaken up incumbents and threatened the status quo. For disruptors to pose a threat to an industry, they have to successfully break the link in choosing, purchasing or consuming a product or service. Upstarts, Teixeria shows, do not attempt to compete with or overtake a reigning incumbent company entirely. Instead, they work to peel away a portion of the consumer decision-making process, the way Birchbox offered women a new way to sample new beauty products from a variety of cosmetics and fragrance companies, without having to go to the Revlon or Estee Lauder store. Zipcar doesn't attempt to compete head to head with GM, but rather to offer people who need transportation an alternative way to get around, without owning a car themselves, or being responsible for fuel, maintenance, or insurance. In a penetrating narrative filled with case studies and stories, Teixeira shows us how startups successfully disrupt industries -- and what industry leaders must to avoid being disrupted and protect their domain"--
Customer relations --- Consumer satisfaction --- Ondernemingsplannen --- Marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Customer satisfaction --- Satisfaction --- Brand loyalty --- Customer loyalty --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Customer relations. --- Consumer satisfaction. --- Marketing. --- BUSINESS & ECONOMICS : Management. --- BUSINESS & ECONOMICS : Entrepreneurship. --- BUSINESS & ECONOMICS : Leadership. --- Customer relations.. --- Consumer satisfaction.. --- E-books
Choose an application
Loyale klanten zijn van levensbelang voor een merk. Zij besteden meer, maar kosten de marketeer minder. Logisch dus dat veel marketingmanagers op zoek zijn naar dé manier om loyaliteit bij hun consumenten te kweken. Maar hoe pak je dat nu aan en welke marketingvormen zet je daarbij in?Op basis van een literatuurstudie en expertinterviews brengt deze publicatie inzicht in hoe merkloyaliteit ontstaat. Specifiek wordt beschreven welke rol marketing speelt in het ontwikkelen en behouden van merkloyaliteit: hoe zetten marketeers eigen en betaalde content in? En wat is het belang van verdiende aandacht van consumenten? De publicatie eindigt met een aantal praktische aanbevelingen om merkloyaliteit te optimaliseren.Bron : http://www.swocc.nl
Merken --- Psychologie. --- Applied marketing --- merkbetrokkenheid --- customer loyalty --- marketingbeleid --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkentrouw --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Merktrouw --- Loyaliteit --- Relatiemarketing --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Psychologie van de consument --- Sociale communicatie --- Merkstrategie --- Consumentenpsychologie
Choose an application
Loyale klanten zijn voor bedrijven van levensbelang. Voor veel bedrijven geldt de zogenaamde 20-80 regel : een klein deel van de klanten zorgt voor het grootste deel van de omzet. Trouwe klanten blijken bovendien nog winstgevender te zijn dan incidentele klanten. Bovendien betekent een vaste, loyale klantenkring dat er minder uitgegeven hoeft te worden aan acquisitie om klantverlies te compenseren. Daarom is het vasthouden van bestaande klanten minstens zo belangrijk als het werven van nieuwe klanten. Dat laatste is bovendien vele malen duurder.Dit Communicatie Memo laat zien wat loyaliteit is, hoe het ontstaat en op welke manier loyaliteitsprogramma's daar een bijdrage aan kunnen leveren.Over loyaliteiten en loyaliteitsprogramma's is vooral bedoeld om communicatiecollega's te laten zien wat er allemaal al niet mogelijk is. Met het toepassen van nieuwe media blijkt vaak ineens wel te kunnen wat we al jaren voor onmogelijk hielden. En echt niet alleen maar voor grote bedrijven met enorme budgetten. Lees maar... er kan vaak al veel meer dan we denken.Bron : http://www.bol.com
Klantenbinding. --- Management --- Klantenservice. --- Consumer behavior --- customer loyalty --- Marketing --- klantentevredenheid --- consumentengedrag --- Mass communications --- Loyaliteit --- Merktrouw --- Klantenbinding --- Relatiemarketing --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Nederlands --- #KVHA:Loyaliteit --- 369.3 --- verkoopkunde --- loyaliteit --- CRM --- klantenbinding --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- customer relationship management --- Financiewezen
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|