Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In E-business en e-commerce worden zowel beproefde als nieuwe methoden voor effectieve integratie van het web en internet in het bedrijfsleven beschreven. Het boek behandelt de vraagstukken waarmee managers voor, tijdens en na het implementeren van e-businesstoepassingen te maken krijgen. Deze vierde editie is geheel geactualiseerd. Zo komen het gebruik van sociale netwerken als marketinginstrument, nieuwe e-businesstechnologieën en innovatieve business- en inkomstenmodellen aan bod. Bovendien is er veel aandacht besteed aan de leesbaarheid en studeerbaarheid van het boek. E-business en e-commerce is geschreven voor studenten aan het hoger onderwijs die vakken over e-business, e-commerce of e-marketing volgen. Daarnaast is het geschikt voor professionals die zich op dit gebied willen oriënteren.
Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- marketingbeleid --- CRM (Customer Relationship Management) --- management --- Business policy --- Elektronische handel --- Management --- Sociale media --- Cybermarketing --- Internet --- Supply chain management --- E-procurement --- bedrijfsstrategie --- electronic commerce --- marketing --- organisaties, verandering --- 34:681.3 --- 658.8.134 --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 34:681.3 Informaticarecht --- Informaticarecht --- Electronic marketing. E-commerce --- marketing, verkoop, distributie --- E-commerce.
Choose an application
1. Filosofie in cyberspace I. DE MONDIALE INFORMATIEMAATSCHAPPIJ 2. Wadlopen bij opkomend tij Denken over ethiek en informatiemaatschappij 3. Atheense agora of Romeins circus? De politieke idee van de global society 4. ICT vanuit intercultureel perspectief Een Afrikaanse verkenning II. DIGITALE CULTUREN 5. Cinema and beyond Film en het proces van digitalisering 6. Aan gene zijde van de Gutenberg Galaxy? Reflecties op het einde van de literatuur 7. Digitale cultuur en secundaire oraliteit Over orale, schriftuurlijke en gecomputeriseerde communicatie III. MENS EN COMPUTER 8. De mens als computer De antropologische (on)zin van de turingmachine 9. Computers en de natuurlijke taal van het denken Een vygotskyaans perspectief op neurale netwerken 10. Op het lijf geschreven Biometrie en identiteit IV. VOORBIJ DE MENS? 11. ICT in zijnsverlaten tijden Martin Heidegger en het geheim in de techniek 12. De mens als medium der media Radicalisering van een middelmatig denken 13. Transhumanisme De convergentie van evolutie, humanisme en informatietechnologie
Philosophy and psychology of culture --- 34:681.3 --- 007.5 --- #A0206A --- 691 Informatiemaatschappij --- Informaticarecht --- Zelfwerkende systemen --- Filosofie en ICT --- Mens-computer-interactie --- Technologie en cultuur --- Technologie en maatschappij --- Filosofie en ICT. --- Mens-computer-interactie. --- Technologie en cultuur. --- Technologie en maatschappij. --- 007.5 Zelfwerkende systemen --- 34:681.3 Informaticarecht
Choose an application
In dit werk maakt Evelyn Vandervieren een studie van de gebruiksvriendelijkheid van websites, in het bijzonder websites die legale muziekdownloads aanbieden aan Belgische klanten. Ze zoekt aan de hand van een zelf ontwikkeld meetinstrument uit wat het succes verklaart van sommige websites. Het boek is bedoelt voor wie beroepshalve bezig is met aan- en verkoop via websites, lesgevers en studenten en al wie zijn website wil optimaliseren om zo een hoger rendement te halen.
Websites. --- websites --- Music --- Computer architecture. Operating systems --- webdesign --- e-commerce --- meten --- digitale muziek --- Web sites --- Evaluation --- Electronic commerce --- Case studies --- PXL-Media & Tourism 2014 --- internetcommunicatie --- internetsites --- kwaliteitscontrole --- #SBIB:309H1713 --- websiteanalyse --- klantvriendelijkheid --- media --- marketing --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Websites --- Internet --- Muziek --- Grafische vormgeving --- Gebruikersonderzoeken --- Zoekmachineoptimalisatie --- SEO --- Website --- Gebruikersonderzoek --- Afrika --- Compositie (muziek) --- 681.3 *C2 --- 34:681.3 --- 34:681.3 Informaticarecht --- Informaticarecht --- 681.3 *C2 Computer communication networks: data communications; OSI; security and protection --- Computer communication networks: data communications; OSI; security and protection
Choose an application
INFORMATIERECHT - Bescherming van data - Juridisch statuut databanken - Bescherming databanken Europees en internationaal recht - bescherming van data - Dit handboek geeft een praktische kijk op het recht omtrent databanken. De historiek wordt belicht met nadruk op de technologische vooruitgang in de informatica. Zowel het Europese bronnenrecht als het Belgische komen aan bod. Databanken zijn zowel onder het auteursrecht beschermbaar om wille van hun originaliteit als sui generis indien ze de criteria van het auteursrecht niet bereiken. Wat zijn de verschillen en de gevolgen? Databanken staan op het kruispunt van informatie en de uitdrukking van literaire en artistieke ideeen. Vanuit het eerste perspectief is het noodzakelijk om vrije toegang te geven aan informatie die voor deze informatiemaatschappij van levensbelang is. Vanuit het tweede perspectief is de bescherming van de inspanning of investering in het vergaren en uitbrengen van data belangrijk - Inleiding - Definitie structuur en geschiedenis van databank(en) - Bronnen van het databankenrecht - Het recht van databanken: enige begrippen & Databanken en het auteursrecht - Databanken en de sui generis bescherming - Rechtsbescherming van technische voorzieningen en van informatie betreffende het beheer van rechten - Handhaving van de rechten - Strafbepalingen en vorderingen uit het auteursrecht - Bijlagen - Bibliografie - Zaakregister
database management --- Industrial and intellectual property --- databanken --- Information systems --- auteursrecht --- intellectueel eigendomsrecht --- Belgium --- 34:681.3 --- 347.78 --- 347.83 --- AA / International- internationaal --- 34:004 --- recht --- Informaticarecht --- 34:681.3 Informaticarecht --- Auteursrecht. --- Computer recht. --- Databanken --- Wetgeving --- België. --- Auteursrecht --- Computer recht --- Information storage and retrieval systems --- Law --- Legal research --- Data processing --- PHL-Central Office 12 --- handelsrecht --- databankenrecht --- Belgique --- Databases --- Bases de données --- Electronic information resources --- Sources d'information électroniques --- Computer network resources --- Information électronique --- Law and legislation --- Droit --- law and legislation --- Comparative law. --- Droit comparé --- Copyright --- Droit d'auteur --- Nouvelles technologies de l'information et de la communication --- Bases de données --- Informatique
Choose an application
Het werk behandelt de belangrijkste juridische en fiscale aandachtspunten bij elektronische handel: opzetten en exploitatie, contracten, reclame, behandeling van geschillen en aansprakelijkheidsclaims. Met modellen en praktische voorbeelden. Bron : http://www.boekenbank.be
Commercial law --- Computer. Automation --- handelsrecht --- internet --- intellectueel eigendomsrecht --- e-commerce --- Belgium --- BPB1111 --- commerce electronique --- fiscaal recht --- BE / Belgium - België - Belgique --- 347.83 --- 347.84 --- 381.56 --- U24 - Pratiques du commerce - Handelspraktijken --- 34:681.3 <493> --- 34:681.3 <493> Informaticarecht--België --- Informaticarecht--België --- elektronische handel --- droit fiscal --- Computer recht. --- Verbruikersrecht. --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker. --- Electronic commerce --- Electronic contracts --- Commerce électronique --- Contrats électroniques --- Law and legislation --- Droit --- EPUB-ALPHA-R EPUB-LIV-FT LIVDROIT STRADA-B --- E-commerce. --- Elektronische handel --- Recht --- Handelsrecht --- Internet --- Economisch recht --- E-books --- Computer recht --- Verbruikersrecht --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker --- BPB9999 --- Commerce électronique --- Contrats électroniques --- Droit public économique --- Droit commercial --- Consommateurs --- Belgique --- Protection
Choose an application
Het begrip "elektronische handtekening" en de invoering ervan in het Belgische recht gaf aanleiding tot grote verwarring en discussies. Vandaar de grote nood aan een omvattend werk dat de vragen en problemen bundelt. Dit werk biedt u in de eerste plaats een duidelijk inzicht in deze problematiek. De inhoud van het werk is niet puur wetenschappelijk, maar schetst concrete probleemsituaties en reikt antwoorden aan. Met dit boek bezit u een praktische gids over het gebruik van een elektronische handtekening en krijgt u een antwoord op de juridische vragen hierover.
informaticarecht --- Law --- Computer architecture. Operating systems --- verbintenissenrecht --- e-commerce --- Belgium --- Informaticarecht --- 681.3*C26 --- Signature électronique --- Internetworking --- Elektronische handtekening --- Chapters --- Internet --- Verbintenissenrecht --- recht --- België --- Elektronische handtekening. --- recht. --- België. --- 681.3*C26 Internetworking --- Recht. --- assinatura eletrónica --- firma elettronica --- síniú leictreonach --- electronic signature --- podpis elektroniczny --- ηλεκτρονική υπογραφή --- nënshkrim elektronik --- elektronikus aláírás --- firma electrónica --- sähköinen allekirjoitus --- elektronický podpis --- elektronski podpis --- електронен подпис --- elektronički potpis --- elektronische handtekening --- elektrooniline allkiri --- elektroninis parašas --- elektronische Signatur --- електронски потпис --- firma elettronika --- elektronisk signatur --- elektroniskais paraksts --- semnătură electronică --- digitale Unterschrift --- assinatura digital --- digitale Signatur --- skaitmeninis parašas --- zaručený elektronický podpis --- digitální podpis --- elektronická značka --- signature numérique --- podpis cyfrowy --- digital signature --- digitālais paraksts --- časové razítko --- digital signatur --- assinatura electrónica --- ríomhshíniú --- firma digitale --- digitálny podpis --- дигитален потпис --- digital namnteckning --- e-podpis --- сертификат на идентитет --- digitaalinen allekirjoitus --- digital underskrift --- digitaalallkiri --- digitalni podpis --- digitale handtekening --- certifikovaný elektronický podpis --- дигитален сертификат --- digitális aláírás --- Signature électronique
Choose an application
Digitale marketing en communicatie wordt alsmaar belangrijker voor bedrijven. Steeds meer producten zijn tegenwoordig digitaal: artikels, boeken, magazines, apps… Hoe kun je als marketeer je digitale aanbod verbeteren, om zo de concurrent voor te blijven? Trendwatchers geven hun visie.
Digitale communicatie. --- Online marketing. --- informaticarecht --- marketing --- online advertising --- Marketing --- PR (public relations) --- e-business --- marketingcommunicatie --- communicatiemanagement --- sociale media --- Internet marketing --- Social media --- Management --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:E-marketing --- #KVHB:Digitale communicatie --- 658.8:004.738.5 --- digitale communicatie --- Digitale communicatie --- Online marketing --- 369.11 --- internet --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- internetmarketing --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- PHL-Business 12 --- digitale marketing --- sociale marketing --- communicatiemedia --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
DEEL 1. IN FEITE: EEN ONDERZOEK VAN DE PRAKTIJK Hoofdstuk 1. Toegang en gebruik van on-linecommunicatie in de onderneming Hoofdstuk 2. Verantwoordelijkheid voor en controle & sancties bij het gebruik van on-linecommunicatie in de onderneming Hoofdstuk 3. On-linecommunicatie door de vertegenwoordigers van de werknemers in de onderneming Hoofdstuk 4. Een greep uit de praktijk: vier gedragscodes van ondernemingen DEEL II. HET STANDPUNT VAN DE SOCIALE PARTNERS Hoofdstuk 1. Het standpunt van de vakbonden Hoofdstuk 2. Het standpunt van het VBO DEEL III. IN RECHTE Hoofdstuk 1. Rechtsbronnen Hoofdstuk 2. Toegang, gebruik en beveiliging-werking van e-mail, internet en intranet in de onderneming Hoofdstuk 3. Controle van het gebruik van e-mail, intranet en internet in de onderneming Hoofdstuk 4. Aansprakelijkheid voor het gebruik. Sancties. Bijstand. Hoofdstuk 5. Rechten en plichten van de vertegenwoordigers van de werknemers Hoofdstuk 6. Modelgedragscodes DEEL IV. TECHNISCHE ASPECTEN BETREFFENDE CONTROLE OP INTERNET EN E-MAIL Hoofdstuk 1. On-linegebruik van het internet Hoofdstuk 2. E-mail Hoofdstuk 3. Concreet voorbeeld controle Hoofdstuk 4. 10 tips voor het gebruik van e-mail in een bedrijf
Social law. Labour law --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- internet --- aansprakelijkheid (recht) --- privacy --- arbeidsrecht --- informaticarecht --- Belgium --- 65.012 --- 34:681.3 --- 65.012.45 --- Internet --- Droit des média --- ICTO --- #A0304A --- 131 Arbeidsrecht --- 691 Internet --- Courrier électronique Electronic mail --- Internet Internet --- Intranet Intranet --- Droit Recht --- Droits d'auteur Auteursrechten --- Droits de l'homme Rechten van de mens --- Respect de la vie privée Bescherming van het privé-leven --- Respect de la vie privée (informatique) Bescherming van het privé-leven (informatica) --- Responsabilité Aansprakelijkheid --- ondernemingen --- informatica --- controle --- prive-leven --- controles --- intranet --- 390.9 --- 34 --- 349.3 --- 681.324 --- 681.327 --- E-mail --- Internet (e-mail, website) --- Intranet --- Privacy --- Recht (wetten) --- Sociaal recht (Sociale wetgeving, Arbeidsrecht) --- Privacy: informatieverwerking --- Privacy: wetgeving --- 13.01.B --- Management strategie E-business success --- 65.012.45 Internal communications, information --- Internal communications, information --- 34:681.3 Informaticarecht --- Informaticarecht --- 65.012 Methods --- Methods --- Mediarecht --- entreprises --- informatique --- contrôle --- vie privee --- gewoonterecht, grondrechten, mensenrechten en privacy --- Wettelijke en contractuele aansprakelijkheid ; Algemeen ; België --- Arbeidsrecht. --- Internet. --- Intranet. --- Droit à la vie privée --- Protection de l'information (informatique) --- Travail et vie personnelle --- Internet en milieu de travail --- Droit --- Labor laws and legislation --- Travail --- Law and legislation --- Recht --- Wetgeving --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Monograph --- Idirlíon --- 351.83 --- 007.5 --- 342.721 --- arbeidswetgeving - arbeidsrecht - sociaal recht (zie ook 331.16) --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- persoonlijke vrijheid - privé leven - privacy --- Acqui 2006
Choose an application
Heeft een werknemer het recht om sociale media te gebruiken op het werk? Kan een werkgever dit gebruik aan banden leggen? Hoe zit het met het recht op privacy? En wat met ontslag?Deze praktische gids geeft duidelijke antwoorden op vragen over sollicitatie en rekrutering, het gebruik van sociale media tijdens en buiten de werkuren, privacy en gezagsrecht, ontslag en bewijswaarde van gegevens en socialemediasites. Geen vakjargon maar klare taal, doe-tips en voorbeelden zorgen ervoor dat je de informatie ook echt in de praktijk kan gebruiken. Na lezin van dit boek wordt facebooken vast wel een werkwoord
BE / Belgium - België - Belgique --- 349.1 --- 347.754 --- 342.7 --- P01 - Droit de l'informatique - Informaticarecht --- human resources management --- personeelsbeleid --- internet --- wetgeving --- Sociale media --- Facebook --- Web 2.0 --- 007.5 --- Réseaux Netwerken --- Information (gestion) Informatie (management) --- Respect de la vie privée Bescherming van het privé-leven --- Droit et informatique Recht en informatica --- Sociale wetgeving. --- Verhuur van diensten. Ondernemingscontract. Arbeidscontract. Dienstcontract. Collectieve arbeidsovereenkomsten. --- Grondrechten. Politieke rechten. Rechten van de mens. Grondwettelijke vrijheden. Bescherming van de enkeling. --- 658.3 --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- Werk. --- Privacy. --- Wetgeving. --- Computer. Automation --- arbeidsreglementering --- Human rights --- sociale media --- Social law. Labour law --- Belgium --- Sociale communicatie --- Arbeidsrecht --- Arbeidsomstandigheden --- Personeelsmanagement --- Communicatie --- Solliciteren --- Privacy --- Sociale wetgeving --- Verhuur van diensten. Ondernemingscontract. Arbeidscontract. Dienstcontract. Collectieve arbeidsovereenkomsten --- Grondrechten. Politieke rechten. Rechten van de mens. Grondwettelijke vrijheden. Bescherming van de enkeling --- 131 Arbeidsrecht --- 691 Informatiebeleid --- Sollicitatie
Choose an application
Internetreclame heeft de voorbije jaren, net als het internet zelf, een spectaculaire groei en evolutie gekend. De voortdurende ontwikkeling van de elektronische handel en het internet als reclamemedium heeft op zijn beurt geleid tot specifieke wetgeving inzake internetreclame, de voorlichting en de bescherming van de consument. Al deze aspecten komen aan bod in dit handboekje. De auteur staat niet alleen stil bij de technische en de juridische definitie van het begrip "reclame", hij maakt eveneens een analyse van het juridische kader dat de reclame in het algemeen beheerst. Een derde hoofdstuk behandelt de problematiek van de verwerking van persoonsgegevens voor doeleinden van (direct) marketing, terwijl een vierde en laatste deel dieper ingaat op de specifieke reclametechnieken die verband houden met het (mobiele) internet.
Computer. Automation --- Commercial law. Economic law (general) --- Belgium --- SEPA --- BPB1311 --- Commerce électronique --- Publicité --- Internet --- 34:681.3 --- 34 --- 659.1 --- 347.77 --- Informaticarecht --- Recht (wetten) --- Reclame --- Reclamereglementering --- Elektronische handel --- Rechtswetenschappen. --- Publicity. Advertising --- Industrieel eigendomsrecht. Commercieel eigendomsrecht. Geestelijk eigendomsrecht --- Chapters --- internet --- recht --- 347.77 Industrieel eigendomsrecht. Commercieel eigendomsrecht. Geestelijk eigendomsrecht --- 659.1 Publicity. Advertising --- 34 Rechtswetenschappen. --- 34:681.3 Informaticarecht --- internet. --- recht. --- Internet. --- Recht. --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- reklám --- reklamar --- reklame --- διαφήμιση --- mainonta --- publicidade --- рекламирање --- reklama --- reclame --- pubblicità --- огласување --- reklamavimas --- publicitet --- reklaam --- oglaševanje --- propagace --- reklam --- advertising --- publicitate --- oglašavanje --- fógraíocht --- publicidad --- reklāma --- реклама --- Werbung --- campanie publicitară --- reklamos kampanija --- пропагандна порака --- réclame --- reklāmas kampaņa --- reklamní kampaň --- mainoskampanja --- publiciteit --- διαφημιστική πληροφόρηση --- publicidad comercial --- publicidade comercial --- advertising campaign --- Werbeinformation --- hospodářská reklama --- reklamná kampaň --- lancio pubblicitario --- informação publicitária --- kommerciel reklame --- kommersiell reklam --- annoncekampagne --- reklamna kampanja --- annuncio pubblicitario --- Werbekampagne --- campanha publicitária --- campagna pubblicitaria --- reclameactie --- διαφημιστική προώθηση --- reklamiranje --- Werbefeldzug --- Reklame --- reklama (produkt) --- informazione pubblicitaria --- reklamní akce --- Werbeanzeige --- publicité commerciale --- commerciële reclame --- reklamekampagne --- reklamní inzerce --- advertisement --- manifesti --- propaganda publicitaria --- information publicitaire --- reklaamimine --- fushatë reklamash --- información publicitaria --- kereskedelmi hirdetés --- inzerce --- Werbeaktion --- ЕПП --- reklameinformation --- oglas --- advertentie --- reklamkampanj --- reclamecampagne --- pubblicità commerciale --- оглас --- reklaamikampaania --- campagne publicitaire --- mainos --- reclamă --- annonsering --- Wirtschaftswerbung --- campaña publicitaria --- reklamë --- εμπορική προβολή --- reklamní informace --- comerț electronic --- elektronsko poslovanje --- elektronikus kereskedelem --- elektronkaubandus --- comércio eletrónico --- sähköinen kaupankäynti --- Elektronischer Handel --- r-thráchtáil --- comercio electrónico --- elektroniskā tirdzniecība --- електронна търговия --- elektronische handel --- handel elektroniczny --- elektronisk handel --- elektronička trgovina --- tregti elektronike --- kummerċ elettroniku --- електронска трговија --- elektroninė prekyba --- електронска трговина --- commercio elettronico --- electronic commerce --- elektronický obchod --- ηλεκτρονικό εμπόριο --- comércio na Internet --- ríomhthráchtáil --- handel via internet --- tregti online --- kibernetinė prekyba --- commercio on line --- e-kaubandus --- iepirkšanās internetā --- internetové obchodování --- kaupankäynti Internetissä --- τηλεεμπόριο --- commercio su Internet --- internetska trgovina --- virtualna trgovina --- e-kauppa --- tregti nëpërmjet Internetit --- virtuel handel --- virtuální obchod --- cibercomércio --- e-kereskedelem --- Online-Geschäfte --- E-Commerce --- comércio virtual --- Electronic Commerce --- е-трговија --- virtuaalikauppa --- virtuaalkaubandus --- elektronické obchodování --- comércio electrónico --- küberkaubandus --- virtual commerce --- online trgovina --- internetes kereskedelem --- internetinė prekyba --- cyberhandel --- e-commercio --- Interneti-kaubandus --- virtualioji prekyba --- comercio virtual --- e-comerț --- virtuell handel --- commerce virtuel --- internetový obchod --- virtuális kereskedelem --- handel via Internet --- e-comercio --- online commerce --- e. prekyba --- on-linehandel --- online-kaupankäynti --- comércio em linha --- virtuele handel --- e-trgovina --- εμπόριο on-line --- on line obchodování --- on-line handel --- cibercomercio --- commercio virtuale --- e-obchodování --- comerț prin internet --- e-handel --- κυβερνοεμπόριο --- tregti virtuale --- cybercommercio --- cybercommerce --- tregti kibernetike --- e-commerce --- onlinehandel --- Internet commerce --- E-Business --- comercio en Internet --- tirdzniecība internetā --- commerce sur Internet --- prekyba elektroniniu ryšiu --- интернетска трговија --- comercio en línea --- kyberkauppa --- virtuālā tirdzniecība --- tirdzniecība tiešsaistē --- εμπόριο μέσω Internet --- elektronischer Geschäftsverkehr --- comerț on line --- commerce en ligne --- e-obchod --- Rechtswetenschappen --- 34 Rechtswetenschappen --- 34 Law. Jurisprudence --- Law. Jurisprudence --- Idirlíon --- Commerce électronique --- Publicité
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|