Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by
Redesigning enterprise processes for e-Business.
Author:
ISBN: 007118113X Publisher: Boston : McGraw-Hill.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

E-business. --- E-commerce.


Book
E-business.
Authors: ---
ISBN: 9780470198575 Year: 2009 Publisher: Hoboken : Wiley,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

For anyone thinking about starting an online business, this resource provides all the steps needed to take an idea and turn it into reality. Wiley Pathways E-Business begins by discussing the legal considerations involved in launching the business as well as tips for acquiring the necessary financing. It also delves into the techniques to follow for operating the e-business, including selecting the right products, managing inventory, creating a marketing plan, and more. The book then covers how to create a secure Web site that can track customer data. Part 1: Getting Started in E-Business. 1. An Introduction to E-Business. 2. The Law, Ethics, and Consumer Policies. 3. Planning an E-Business. 4. Financing and Launching an E-Business. 5. Accounting and Taxes. Part 2: Operating an E-Business. 6. Online Revenues and Payments. 7. Products, Inventory, and Fulfillment. 8. Marketing an E-Business. 9. Effectively Using Search Engines. 10. E-Business Customer Service. Part 3: Creating and Operating a Website. 11. Equipment, Software, and Web Hosting. 12. Successful Web Site Design. 13. Tracking and Analyzing Customer Data. 14. E-Business Security. Glossary. Credits. Index.

Keywords

E-business. --- E-commerce.


Book
Handboek online marketing 7 : praktische lessen om een expert te worden
Author:
ISBN: 9789082298123 9082298120 Year: 2020 Publisher: Rotterdam : A Class Books,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het nieuwe Handboek Online Marketing 7 is door het gebruik van QR-codes, top-experts en veel bijlagen, niet alleen een didactische revolutie; het boek is vooral compleet, crossmediaal en actueel. Het zeer praktische studie- en managementboek is in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Het gebruik van QR-codes, nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod in een strakke structuur. Video-tutorials maken het HOM7 nog praktischer. 'Het Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn. 'Het Handboek Online Marketing 7' is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.


Book
Werken met supply chain management
Authors: ---
ISBN: 9789001831646 9789001856069 9001856063 Year: 2016 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boeiende en zeer complete handboek geeft je een brede en vernieuwende visie op supply chain management. Door het heldere taalgebruik en de vele aansprekende praktijkvoorbeelden krijg je direct een goed beeld van supply chain management. Waarom kiezen voor Werken met supply chain management? * brede en vernieuwende visie op supply chain management; * veel aansprekende praktijkvoorbeelden; * handige website met allerlei extra studiemateriaal. De eisen die consumenten en industriële afnemers aan bedrijven stellen, veranderen voortdurend. Veel ondernemingen zijn niet in staat om individueel aan die veranderende eisen te voldoen. Samenwerken met andere bedrijven uit de keten, is dan een mogelijke oplossing. Zo'n samenwerking wordt meestal supply chain management (SCM) genoemd. Deze tweede editie van Werken met supply chain management informeert je over verschillende aspecten van SCM, zoals marketing, inkoop en ICT. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1 legt je de basisprincipes van supply chain management uit. Hier leer je bijvoorbeeld wat het doel ervan is. Deel 2 beschrijft een integraal logistiek raamwerk voor de supply chain en in Deel 3 is er aandacht voor supply chain innovaties. Erg handig in Werken met supply chain management zijn de leerdoelstellingen, navigatietermen, margewoorden en tussenvragen. Die maken de leerstof toegankelijker, helpen je bij het studeren en komen goed van pas bij je tentamenvoorbereiding.


Book
From blog to brand : alles wat je moet weten over het uitbouwen van een on- en offline business
Author:
ISBN: 9789401443777 Year: 2017 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat ooit begon als een modeblog, groeide uit tot een succesvolle pop-up. Ondertussen is Clouds of Fashion (COF) een booming business met winkels in Antwerpen, Knokke en Gent.Maar hoe toverde Laurentine, oprichtster van COF, haar merk om tot een sterke community en een geslaagde business ? Dat vertelt ze je in dit boek.Een exclusieve blik achter de schermen van het succesverhaal van Clouds of Fashion.De ongefilterde road to success.Met tips en tricks over het uitbouwen van een online en offline community, het opstarten van een blog, webshop, pop-up en de succesvolle overschakeling naar fysieke winkels.Bron : http://www.bol.com


Book
Handboek online marketing : praktische lessen om een expert te worden
Author:
ISBN: 9789024421169 Year: 2018 Publisher: Amsterdam : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.


Book
How blogs work. Tips & tricks voor beginnende en ervaren bloggers
Author:
ISBN: 9789401420402 Year: 2014 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bloggen is immens populair en wordt steeds invloedrijker. Topbloggers inspireren vele duizenden volgers. Maar hoe ga je concreet aan de slag ? En hoe zet je de stap van hobbyblogger naar professionele blogger ?Journalist Stephanie Duval blogt al meer dan tien jaar en lanceerde vijf jaar geleden haar succesvolle blog 70percentpure.Ondertussen werkt ze ook als content consultant achter de schermen bij diverse topmerken.Voor dit boek putte ze uit haar eigen ervaring en ging ze te rade bij topbloggers in binnen- en buitenland.Het resultaaat is een inspirerende boek vol praktisch tips die je helpen om van je blog een sterk merk te maken.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Ik netwerk, dus ik besta: de noodzaak van social capital en street-smartness voor de accountmanager in het E-businesstijdperk
Authors: --- ---
ISBN: 901407882X Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer


Book
Werken met logistiek
Authors: ---
ISBN: 9020732234 Year: 2004 Publisher: Leiden : Stenfert Kroese,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Werken met logistiek' is een standaardwerk voor de kennismaking met het logistieke vakgebied. Naast productie en distributielogistiek komen ook inkooplogistiek en reverse logistics aan de orde. Het boek is praktijkgericht.


Book
De internet scorecard 2.0 : realiseer je online strategie
Authors: ---
ISBN: 9789043017831 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Internet Scorecard is een stevig hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren. Centraal staat de internetstrategie van de onderneming. Dit boek biedt een handleiding voor iedereen die bezig is met internet en zijn rendement op internetinvesteringen wil vergroten. In deze tweede editie besteden de auteurs aandacht aan de nieuwste trends, indicatoren en praktijkvoorbeelden. De beschreven methode bekijkt de internetactiviteiten vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie achter het web. De auteurs richten zich op het efficint zakendoen via het internet. Het ondernemen via de website neemt nog steeds toe, maar de investeringen blijven achter en leveren vaak ook onvoldoende rendement op. Ook zien ondernemers te weinig kans om hun naamsbekendheid via het internet te vergroten. In dit werk geven de auteurs aanwijzingen hoe het ondernemen (lees: verkopen) kan worden verbeterd. Er wordt ingegaan op Succesfactoren: nieuwe klanten, kosten, winstgevendheid, bereik van campagnes enzovoort. Ook wordt indringend ingezoomd op online marketingtechnieken. Interessant zijn de aanwijzingen over hoe je van online bezoekers vaste klanten kunt maken. Verder bevat het werk interviews met online-aanbieders (Bol, TNT, KLM, Tom Tom). Herziene en geactualiseerde heruitgave; nieuwe trends worden beschreven, meer concrete (en dus praktische) praktijkvoorbeelden gegeven. Ook de interviews zijn nieuw. Het boek is allesomvattend en praktisch en mag als naslagwerk worden beschouwd voor ondernemers en studenten. De tijd van spelen op het internet is voorbij. Je kan je als ernstig bedrijf of organisatie niet meer veroorloven een amateuristische website online te laten zetten door een of andere knutselaar of collega met wat extra tijd. Consumenten zijn zeer veeleisend geworden en voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid. Een grote uitdaging voor een onderneming, maar de mogelijkheden van een goede website zijn Dan ook enorm. De vraag is tegenwoordig dus niet zomaar of je een website hebt, maar ook of die site wel effectief is. Zijn de investeringen die je doet of wil doen gerechtvaardigd? Waar schort er nog wat en hoe los je dit op? Wanneer je als bedrijf wil nagaan of je doelstelingen gerealiseerd worden, dan is het Balanced Scorecard Systeem nooit veraf. Kritische succesfactoren worden getoetst aan 'Key Performance Indicators' en dit op het gebied van je financin, je klant, je organisatie ... en je website. Dit laatste hebben de auteurs verder ontwikkeld om zo tot een 'internet scorecard' te komen. Geert-Jan Smits en Joost Steins Bisschop besteden hierbij aandacht aan nieuwe trends, indicatoren, concrete praktijkvoorbeelden en interviews met prominente vakgenoten. Ze helpen je concreet bij het vertalen van doelstellingen naar successen en bij het implimenteren van de online strategie. Dit boek gaat natuurlijk verder dan alleen wat webstatistiekjes. Om de kwaliteit van je site en de organisatie Te meten zijn die immers weinig relevant. Belangrijker is wat de bezoeker van je site vindt en vandaar ook de nodige aandacht voor webanalytics, useability tests, enqutes en expertenonderzoeken. Een zeer interessant boek voor iedereen die genteresseerd is in het verbeteren van online resultaten.

Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by