Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
The latest groundbreaking tome from Tim Ferriss, the best-selling author of The 4-Hour Workweek.From the author: "For the last two years, I've interviewed nearly two hundred world-class performers for my podcast,The Tim Ferriss Show. The guests range from super celebs (Jamie Foxx, Arnold Schwarzenegger, etc.) and athletes (icons of powerlifting, gymnastics, surfing, etc.) to legendary Special Operations commanders and black-market biochemists. For most of my guests, it's the first time they've agreed to a two-to-three-hour interview, and the show is on the cusp of passing 100 million downloads."This book contains the distilled tools, tactics, and 'inside baseball' you won't find anywhere else. It also includes new tips from past guests, and life lessons from new 'guests' you haven't met."What makes the show different is a relentless focus on actionable details. This is reflected in the questions. For example: What do these people do in the first sixty minutes of each morning? What do their workout routines look like, and why? What books have they gifted most to other people? What are the biggest wastes of time for novices in their field? What supplements do they take on a daily basis?"I don't view myself as an interviewer. I view myself as an experimenter. If I can't test something and replicate results in the messy reality of everyday life, I'm not interested."Everything within these pages has been vetted, explored, and applied to my own life in some fashion. I've used dozens of the tactics and philosophies in high-stakes negotiations, high-risk environments, or large business dealings. The lessons have made me millions of dollars and saved me years of wasted effort and frustration."I created this book, my ultimate notebook of high-leverage tools, for myself. It's changed my life, and I hope the same for you."Bron : http://www.bookdepository.com
Business ; success. --- Management --- Carrièremanagement --- Leidinggeven --- Managementvaardigheden --- Leiderschap
Choose an application
Create your dream job by turning your passion into a profitable business.The business world has completely changed. The old routes to building a successful organization have been entirely revolutionized. In a world which is being transformed with a speed that was unthinkable barely a generation ago, the doors have been thrown wide open to serial entrepreneurs, digital innovators and career reinventors.In Create Uniqueness, Riccardo Pozzoli, one of Italy's most successful entrepreneurs, and co-founder of the fashion phenomena The Blonde Salad, shares his story about creating a thriving business and building rewarding work environments.Create Uniqueness is a passionate yet practical guide to identifying a business idea, embracing new ways of working, thinking unusually and building a great company without losing sense of your original idea.Bron : http://www.acco.be
Startup --- Ondernemerschap --- Innovatie --- Carrièremanagement --- New business enterprises. --- Technological innovations --- Venture capital. --- Economic aspects. --- Startende onderneming
Choose an application
Personal branding. --- Sociale netwerken --- Solliciteren --- Internet. --- Carrièremanagement --- Branding --- Sociale communicatie --- Internet --- Online identiteit --- 316.77 --- 316.47 --- 316.61 --- Sollicitatie
Choose an application
Het ultieme carrièreboek voor vrouwen in een prachtige nieuwe uitvoeringWerk jij altijd non-stop door zonder pauze ? Maak je je zorgen of je anderen niet beledigt met je feedback ? Vraag je collega's altijd om raad voordat je een beslissing neemt ? Of wil je gewoon dat iedereen je aardig vindt ? Als je een van de bovenstaande vragen met ja hebt beantwoord, is volgens Lois P. Frankel de kans groot dat er regelmatig een promotie aan je neus voorbijgaat en dat het je meestal niet lukt om je dromen & ideeën waar te maken.Lois P. Frankel is coach en bedrijfstrainer. Vijfentwintig jaar lang runde ze een praktijk voor psychotherapie waar ze voornamelijk werkende vrouwen behandelde. Nice girls don't get the corner office is het resultaat van al die praktijkervaring. Het gaat over de meest gemaakte fouten van vrouwen op hun werk, het doet suggesties om grip te krijgen op je carrière en het beschrijft manieren waarop je jezelf in de weg zit bij het benutten van al je talenten. De praktische adviezen zijn onderverdeeld in zes thema's: hoe je het spel speelt; hoe je je gedraagt; hoe je denkt; hoe je jezelf op de markt brengt; hoe je klinkt; hoe je eruitziet en hoe je reageert.Bron : http://www.bol.com
Vrouwen --- Positie van de vrouw --- Management --- Carrièremanagement --- Sekseverschillen --- Managementvaardigheden --- Loopbaanplanning --- Vrouwen : jobs --- 005.32 --- Vrouw --- Sekseverschil --- Kunst --- Ondernemerschap --- Poëzie --- Loopbaan ; vrouwen --- Loopbaan. --- Ondernemen. --- Psychologie.
Choose an application
Hoe vaak heb je jezelf afgevraagd waarom je niets hebt gezegd tijdens een vergadering? Of waarom je niet hebt gevraagd om de loonsverhoging die je duidelijk verdiende? Of heb je de taak van iemand anders uitgevoerd omdat je niet wilde zeuren? Waarschijnlijk regelmatig en de reden is telkens dezelfde: je hebt geleerd om aardig te zijn, om te pleasen. Met Frankel als je persoonlijke coach leer je zelfverzekerd, authentiek en duidelijk te communiceren – en zo je carrière in eigen handen te nemen. Gebaseerd op meer dan vijfentwintig jaar praktijkervaring. In dit gloednieuwe boek van Lois P. Frankel, auteur van de bestseller Nice girls don’t get the corner office, leer je hoe je op de meest effectieve manier kunt communiceren. Van de basis en het navigeren in sticky situations tot de kunst om anderen te beïnvloeden, dit handboek laat je met praktijkvoorbeelden en krachtige tools zien hoe je de zichtbaarheid en waardering krijgt die je verdient! Want een vrouw op de werkvloer is helaas nog steeds veel te vaak een nice girl.
Communicatie --- Beïnvloeding --- Bedrijfscommunicatie --- Carrièremanagement --- Vrouw --- Positie van de vrouw --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatietechniek --- Communicatiestrategie --- Zelfvertrouwen --- Developmental psychology --- Mass communications --- interpersonele communicatie --- persuasieve communicatie --- communicatievaardigheden --- zakentaal --- Communicatie. --- Loopbaan. --- Ondernemen.
Choose an application
Succes in zowel de professionele carrière als in het persoonlijke leven: vele dromen ervan, en toch is het maar weinigen gegeven. De auteur neemt de lezer mee op weg, van idee tot realisatie. Theorie en analyse leiden tot een eerste tussenstop met enkele verhelderende cycli tot gevolg. Vervolgens is het tijd om zelf aan de slag te gaan. De cycli uit het eerste deel worden herhaald en krijgen een concrete invulling met eenvoudige methodes en hulpmiddelen die resultaten bevorderen of verbeteren. Al vlug wordt het duidelijk: ondernemen is een leerproces, maar iedereen kan het leren, met vallen en opstaan. Dit boek helpt de lezer om sneller, beter en gemakkelijker doelstellingen te verwezelijken.Bron : http://www.academiapress.be
POP (Persoonlijk Ontwikkelingsplan) --- coaching --- zelfsturing --- management --- competenties --- Didactic strategies --- Success --- Conduct of life --- Success in business --- Ondernemerschap --- Bedrijfsbeheer --- Business policy --- Business management --- Ondernemen --- Doelen --- Projecten --- Management --- Verbetering --- Besluitvorming --- Managementvaardigheden --- Managementtechnieken --- Carrièremanagement --- Projectmanagement --- 005.33 --- Doelstelling --- Project --- Verbetering (beter worden)
Choose an application
Er valt steeds meer te kiezen in ons leven en er lijkt ook steeds meer van die levenskeuzes af te hangen. De keuzestress neemt toe terwijl ons welbevinden afneemt. Daar komt nog bij dat de druk vanuit de maatschappij om 'goede' keuzes te maken alsmaar wordt opgevoerd. Steeds meer mensen worden in hun dagelijks leven belemmerd door keuzestress. Hoe kun je als coach iemand begeleiden bij het maken van een keuze? En wanneer is een keuze 'goed'?Dit boek leert coaches op een praktische en wetenschappelijk onderbouwde manier om samen met hun coachees een intern keuzekompas te ontwikkelen. Het gaat om loopbaan- en levenskeuzes waarbij identiteitsontwikkeling, zelfdeterminatie en motivatie centraal staan. Coaches krijgen naast wetenschappelijke inzichten ook een scala aan voorbeelden, testjes en oefeningen aangereikt die ze direct in hun coachingspraktijk kunnen toepassen.Evelyne Meens behaalde een master in Bedrijfseconomie en maakte jaren later de levenskeuze om alsnog Psychologie te gaan studeren. Ze promoveerde op het onderwerp motivatie in samenhang met studiekeuzes en studiesucces. Ze is als senior onderzoeker en adviseur verbonden aan Fontys Hogescholen. Daarnaast is ze coauteur van het boek KompASS voor studiesucces, schrijft ze columns over (levens)keuzes en geeft ze lezingen. Bron : https://www.standaardboekhandel.be
Loopbaan --- Carrièremanagement --- Coaching --- Managementvaardigheden --- Loopbaanbegeleiding --- Levenskunst --- Zelfontplooiing --- Persoonlijkheid --- Bee Collection --- Affective and dynamic functions --- Social psychology --- Industrial psychology --- motivatie --- keuzebegeleiding --- cognitieve psychologie --- coaching --- loopbaan --- zelfbeeld --- studiekeuze --- zelfontplooiing --- loopbaanontwikkeling --- loopbaanbegeleiding --- keuzestress --- levenskeuzes
Choose an application
Iedere carrière duurt 2.000 werkweken. Hoe je die tijd besteedt, is een van de belangrijkste beslissingen van je leven. Toch zitten miljoenen mensen vast in suffe, nutteloze of zelfs schadelijke banen. De grootste verspilling van onze tijd is de verspilling van talent. Het medicijn tegen deze verspilling? Morele ambitie. De wil om bij de besten te horen, maar met andere maatstaven van succes. Geen dik salaris, deftige titel of corner office, maar een carrière die is gewijd aan de beste oplossingen voor de grootste wereldproblemen.Dit boek gaat over de beweging van pioniers die nu al bruisen van morele ambitie. Een gids voor hoe ook jij het pad van morele ambitie kunt volgen.via decorrespondent.nl
Professional ethics. Deontology --- motivatie --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- talentmanagement --- morele ontwikkeling --- idealisme --- loopbaanontwikkeling --- Moraal --- Ambitie --- Talent --- Zelfhulp --- Ambitie. --- Ethiek. --- Talent. --- Inspiratie --- Conflictbeheersing --- Geschiedenis --- Verzetsbeweging --- Casestudy --- Verandering --- Ethiek --- Wereldprobleem --- Maatschappijkritiek --- Carrièremanagement --- Community organization --- Labour economics
Choose an application
Hoe maak jij als assistent duidelijk dat je niet alleen professioneel maar ook persoonlijk waarde toevoegt aan je werk? Weet jij waar jouw persoonlijk merk voor staat en wat je ermee kunt? Heb jij als 'Personal Brand' plezier en ben je duurzaam inzetbaar?In de huidige arbeidsmarkt draait het niet meer om hetzelfde kunstje nog een keer te laten zien. Er wordt veel meer van jou als assistent gevraagd. Een sterk Personal Brand helpt daarbij: het maakt je zichtbaar en vergroot de kans dat anderen je nieuwe, mooie klussen en projecten gunnen. In deze praktische Wijzer ontdek je waar jouw persoonlijk merk voor staat, hoe anderen je zien, welke impact je live én online kunt uitoefenen en leer je je Personal Brand te checken en continu te verbeteren. Ontsteek je persoonlijke vuurtje en ontdek dat Personal Branding vooral leuk is. Enjoy!
Personal branding. --- secretariaatswerk --- imago --- persoonlijkheidsleer --- Industrial psychology --- organisatiepsychologie --- zelfvertrouwen --- Social psychology --- PXL-Business 2016 --- POP; persoonlijk ontwikkelingsplan --- identiteit --- communicatievaardigheden --- talentontwikkeling --- Carrièremanagement --- Profiel en imago --- Branding --- Imagomanagement --- Identiteit --- 367.2 --- persoonlijke ontwikkeling --- personal branding --- persoonlijkheid --- 369.1 --- marketing --- branding --- merken --- merkenbeleid --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 65.013 --- 65.013 Psychological questions --- Psychological questions --- Profiel --- Imago
Choose an application
De context waarin we werken en leven verandert voortdurend. We leven in een tijdperk dat ons de vrijheid geeft om creatief om te gaan met onze professionele carrière en hoe we die combineren met ons privéleven. De mogelijkheden zijn enorm. Tenminste, voor wie het heft in eigen handen neemt.https://fownd.be/products/en-en-je-volle-potentieel-benutten-als-multi-passionate-professional
Creatief generalisme. --- Welzijn op het werk. --- Zelfontplooiing. --- Talent --- Creativiteit --- Bedrijfspsychologie --- Arbeidsvreugde --- Loopbaan --- Carrièremanagement --- Balans --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- 415.4 --- 367.1 Bedrijfspsychologie en -sociologie --- creativiteit --- talentontwikkeling --- loopbaanontwikkeling --- kwetsbaarheid --- algemene psychologie, hogere geestelijke functies (oa. leren, kennen, denken, begaafdheid, fantasie, geheugen, leerpsychologie)
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|