Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Book
D & AD Annual 2009: the best advertising and design in the world
Authors: --- ---
ISBN: 9783836520836 Year: 2010 Publisher: Keulen Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Featuring the latest D&AD award-winning work in the fields of: Ambient, Art Direction, Book Design, Branding, Broadcast Innovations, Digital Installations, Direct, Environmental Design, Graphic Design, Illustration, Magazine & Newspaper Design, Mobile Marketing, Music Videos, Online Advertising, Packaging Design, Photography, Poster Advertising, Press Advertising, Product Design, Radio, TV & Cinema Advertising, TV & Cinema Crafts, Viral, Websites, Writing for Advertising, and Writing for Design.


Book
Advertising for people who don't like advertising
Author:
ISBN: 9781856698252 Year: 2012 Publisher: London Laurence King Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more human, truthful communications. The company's name is KesselsKramer.This book describes how to make something you like out of something you don't. As well as drawing on its own experiences, KesselsKramer listens and learns from those who doubt the advertising industry. Stefan Sagmeister explains how quitting work makes you better at working; Hans Aarsman discusses authenticity in image-making; and Alex Bogusky looks at ways to help capitalism grow up.Advertising for People Who Don't Like Advertising is partly a creative handbook and partly an attempt to make the world a very slightly better place. It's intended for anyone who has ever hated a web banner or zapped an ad break.Take a look at KesselKramer's dedicated Advertsing for People Who Don't Like Advertising blog here: http://www.dontlikeadvertising.com/Bron : http://www.laurenceking.com/product/Advertising+for+People+Who+Don%27t+Like+Advertising.htm


Book
Eye-catching : welke factoren van een tijdschriftadvertentie en zijn directe context springen in het oog ?
Author:
ISBN: 9789076802572 Year: 2011 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe komt het dat je sommige advertenties niet eens opmerkt, terwijl andere wel in het oog springen ? Anders gezegd: wat maakt dat een tijdschriftlezer wel of juist niet naar een advertentie kijkt ?


Book
From cold case to gold case : how to craft engaging case films
Authors: ---
ISBN: 9789463931878 Year: 2020 Publisher: Ghent Borgerhoff & Lamberigts

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

How to translate an idea into a compelling case study film. The author Peter Ampe combines fifteen years of jury experience with sharp analyses of award-winning cases. This guide is based on the vital insight that case study films have a lot in common with short movies. You will learn how to go from copywriter to screenwriter and use plot, genre and structure to evolve from complacent to compelling, from messy to seamless – from case to story. This step by step guide provides an essential tool for every advertising professional to make better case study films.


Book
Handboek Facebook-marketing
Author:
ISBN: 9789059407633 9789059407640 9059407636 Year: 2014 Publisher: Steenwijk Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Facebook heeft op dit moment meer dan anderhalf miljard gebruikers, acht miljoen daarvan zijn Nederlanders. Van hen logt ruim driekwart dagelijks in op Facebook, vaak meerdere keren per dag. Vaders, moeders, senioren en scholieren, allemaal zijn ze actief op het grootste sociale netwerk ter wereld. Als ondernemer mag u daarom niet ontbreken op Facebook: al uw (potentiële) klanten zijn er al actief. In het Handboek Facebook-marketing komen alle aspecten van succesvolle Facebook-marketing aan bod. Merken worden niet meer 'geladen' op de tekentafel van de marketingafdeling. Dat gebeurt nu op Twitter, Google en Facebook. Uw handen in de lucht gooien en hopen dat uw merk een hit wordt, is een optie. Dit boek lezen en zo snel profiteren van de voordelen die Facebook ondernemers biedt, is waarschijnlijk verstandiger.Dit handboek is zowel voor beginners als gevorderden een praktisch werkboek om verder te komen op Facebook. Van het maken van een pagina tot het optimaliseren van een advertentiecampagne, het komt allemaal aan bod. Best practices van succesvolle marketeers ontbreken uiteraard niet. (Bron: Flaptekst)


Book
Game changers : the evolution of advertising
Authors: ---
ISBN: 9783836545242 3836545241 Year: 2013 Publisher: Keulen Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Where great ideas come to roar. The campaigns that changed the advertising industry forever A celebration of “the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes” who have never stopped redefining the business of creative communications, this book marks the 60th birthday of the Cannes Lions Festival of Creativity. From Volkswagen's “Think Small” to the “Nike Fuelband” to Levi's “Laundrette” and Burger King's “Subservient Chicken,” this book looks at the history behind some 150 pieces of work to ask how and why those who “Just Do It” did it.


Book
Online brand identity : the ultimate guide to designing your (digital) branding strategy
Author:
ISBN: 9789492196026 9492196026 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adfo Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Over vijf tot tien jaar wordt de meerderheid van alle reclame, inclusief tv, radio, print en outdoor digitaal en volledig geautomatiseerd ingekocht. Stel je een wereld voor waarin consumenten alleen reclames kijken die ze willen zien op momenten die hen uitkomen in plaats van reclames die ze moeten zien op momenten wanneer het ons uitkomt. Hoe bouw je dan nog een merk? Online Brand Identity van Joris Merk-Benjaminsen biedt een model om het maximale uit digitaal te halen voor je merk. Het model wordt geïllustreerd met 40 inspirerende branding cases op het gebied van branded content, mobile branding en creatief gebruik van nieuwe technologieën. Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.Bron : http:/www.adfoshop.nl


Book
De persattaché is een boer : opzetten en onderhouden van persrelaties
Author:
ISBN: 9789030188957 Year: 2007 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is bedoeld voor al wie in zijn organisatie met die opdracht belast is, als voltijds, deeltijds of vrijwillig persattaché, woordvoerder, pr-medewerker of hoe de functie ook genoemd wordt. En voor al wie vandaag nog studeert, maar de ambitie heeft deze functie in de toekomst te gaan vervullen. Koen Van den Broeck was persattaché bij Amnesty International Vlaanderen, Artsen Zonder Grenzen en Handicap International. Sinds 2001 staat hij met zijn adviesbureau EthiCom talrijke organisaties bij in het uitbouwen van hun persrelaties. Hij geeft ook regelmatig seminaries bij o.a. Belga


Book
Met woorden verleiden : schrijftips voor uw mailings, presentaties en andere wervende teksten
Author:
ISBN: 9789020989526 Year: 2010 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.

Keywords

Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven


Book
Z@kelijk.
Author:
ISBN: 904550152X 9045502550 Year: 2002 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

371.67 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #kVHA:Handelscorrespondentie --- Nederlands --- handelscorrespondentie --- zakelijke communicatie --- 316.77 --- 651.75 --- 808 --- 808.1 --- 808.5 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- brieven --- communicatie --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- sociale communicatie --- telefoneren --- 3e graad t.s.o. --- 485.1 --- BIN-normen --- Handboek/cursus --- Nederlands, communicatie --- brief --- functioneringsgesprek --- handboek --- interview --- klachtenbrief --- persuasieve brief --- presentaties --- rapport --- slechtnieuwsgesprekken --- sollicitatiegesprek --- solliciteren --- vergadering --- verzoekschrift --- 651.7 )* NEDERLANDSE HANDELSCORRESPONDENTIE --- advertenties --- correspondentie --- curriculum vitae --- klachtenbehandeling --- normen --- 651 --- 651.7 --- Handelscorrespondentie --- Zakelijke communicatie --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- communicatieleer --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Kunst of techniek van mondelinge expressie --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactics of secundary education --- zakentaal --- Didactics of Dutch --- Didactics of economy --- Handelscorrespondentie. --- Zakelijke communicatie. --- Nederlandse taal --- Zakenbrieven. --- Nederlandse taal. --- Handelscorrespondentie ; Nederlandse taal --- Schrijven --- 3e graad t.s.o --- #BSCH: vak: economie

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by