Listing 1 - 10 of 140 << page
of 14
>>
Sort by

Book
Succesvol communiceren in netwerk marketing : leer hoe je snel een persoonlijkheid herkent en meer begrip kunt creëren
Author:
ISBN: 9789077662465 Year: 2015 Publisher: Mountain of Inspiration

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Grondslagen van de marketing : werkboek.
Authors: ---
ISBN: 9020724924 Year: 2005 Publisher: [S.l.] : Stenfert Kroese,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Advanced verkopen voor Dummies
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043017350 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. De juiste verkoopsuccesgedachte beheersen 2. Verkoopspierballen kweken 3. Je verkoopuitrusting samenstellen 4. Op zoek naar verkoopmogelijkheden 5. Samenwerken met je klanten en ... concurrenten 6. Het deel van de tientallen


Book
Prijzen laten werken : een praktische kijk op prijsbeleid
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789463935531 9789463935524 Year: 2022 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een succesvol prijsbeleid is cruciaal voor elke organisatie die producten of diensten verkoopt. Door de sterke link tussen prijzen en winst zijn beslissingen over prijzen altijd van belang. Of het nu gaat over het berekenen van een prijs, het bepalen van een prijsstrategie, het ontwerpen van een prijspagina of het uitwerken van een promotie...: je wil het maximum uit je prijsbeleid halen. In prijzen laten werken bekijken we prijzen vanuit alle mogelijke invalshoeken om je een goed inzicht te geven in de opportuniteiten die een sterk prijsbeleid biedt. Je leert een prijs bepalen die een bedrijf toelaat om winst te maken en te groeien. Daarnaast leert het boek jou een breed prijsbeleid uit te bouwen dat ervoor zal zorgen dat je de strategie van je bedrijf daadwerkelijk kunt realiseren. Het boek combineert inzichten uit marketing, economie, management en psychologie en stelt je zo in staat om een praktisch en dooltreffend prijsbeleid uit te werken.


Book
Principes van marketing
Authors: --- ---
ISBN: 9789043022484 9043022489 Year: 2013 Publisher: Amsterdam: Pearson Education Benelux,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De zesde editie van het lijvige marketinghandboek in A4-formaat van de wereldwijd bekende marketinggoeroe Philip Kotler. Het richt zich op de principes van marketing die zijn ontwikkeld in de afgelopen decennia. De zesde editie is herzien op de punten marketingstrategie, online marketing, niet-tastbare producteigenschappen, klantbetrokkenheid via crowdsourcing, dienstenmarketing, de prijs-vraag-relatie, multichannel distributie en geïntegreerde marketingcommunicatie. Hét erkende handboek voor marketing in alle aspecten. Met cases en highlights, begrippenlijsten, samenvattingen en discussievragen. De hoofdauteur schreef dit boek samen met drie andere Amerikaanse hoogleraren. Het studieboek is bestemd voor hogere beroepsopleidingen en universitaire studies, maar is eveneens goed bruikbaar voor professionele marketeers. Bij het boek is een online studentomgeving via MyLab, waarvoor een toegangscode in het boek staat. © NBD Biblion - Ir. K.W. Sijtsma


Book
Verkoop en verkoopmanagement
Authors: ---
ISBN: 9789043019149 Year: 2010 Publisher: Place of publication unknown Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM en leiderschap. Om recht te doen aan het belang van technologische ontwikkelingen is in deze editie bovendien een hoofdstuk toegevoegd over internet en IT-toepassingen in verkoop. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy over een internationaal bedrijf. Zo komt bijvoorbeeld het verkoopmanagement van Microsoft aan bod en wordt het customer relations managementsysteem van BMW Benelux besproken. Verkoop en verkoopmanagement gaat vergezeld van een website, zie www.pearsoneducation.nl/jobber. Hier Vind je een digitale leeromgeving met videocases, powerpoints, extra vragen en praktijkoefeningen. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de London School of Commerce en bestuursvoorzitter van Durham Associates Group Ltd. De Nederlandse bewerking is uitgevoerd door Kurt De Blick en Patrick Stroobandt. Beiden doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultant voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.Recensie(s) NBD|Biblion recensie Dit studie- en werkboek behandelt verkoop vanuit het perspectief van de verkoopprofessional en verkoopmanager vanuit een focus op aansturing en motivatie. Het bestaat uit vijf delen: perspectief, omgeving, techniek, management en controle en beheer. Elk hoofdstuk start met leerdoelen en kernconcepten en sluit af met conclusies. Na elk deel volgt een casestudy. Een digitale leeromgeving op internet met per boek een unieke toegangscode Ondersteunt de lezer met presentaties, opgaven en praktijkoefeningen. Deze achtste editie is aangevuld met informatie over internet en IT-toepassingen in de verkoop. De auteurs zijn universitair docent en decaan in Engeland. De Nederlandse vertalers zijn docenten aan Belgische universiteiten en hogescholen. Een boek gericht op hbo- en wo-studenten door zijn indeling en methode. (NBD|Biblion recensie, Ir. K.W. Sijtsma MBA)


Book
Dit is marketing!
Authors: ---
ISBN: 9062834841 9789062834846 Year: 2006 Publisher: Bussum: Coutinho,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is marketing eigenlijk? Daar heeft iedereen wel een idee over. Maar velen zullen er in hun kennismaking met dit fascinerende vak achter komen dat marketing veel meer aspecten kent dan ze aanvankelijk dachten. Zo zijn de succesverhalen van de Senseo Crema en easyJet niet alleen gebaseerd op een goede reclamecampagne. Deze inleiding in de marketing geeft met behulp van veel voorbeelden een compleet overzicht van het hele vakgebied. Bij de samenstelling is uitgegaan van de NIMA-A-exameneisen en de basisopleidingen van het Instima Vormingsinstituut. Met behulp van uitgebreid oefenmateriaal kunnen studenten zich de stof daadwerkelijk eigen maken. Na bestudering van dit boek moet het behalen van een marketingdiploma dan ook geen probleem meer zijn. Dit handzame en volledige overzicht in combinatie met de vele voorbeelden en oefeningen, maakt Dit is marketing! tot een ideaal boek voor inleidende colleges bij vele opleidingen. 1. Marketing: basisbegrippen. 2. Marketingplanningsproces. 3. Omgevingsanalyse. 4. Afnemersgedrag. 5. Marktonderzoek en statistiek. 6. Productbeleid. 7. Prijsbeleid. 8. Distributiebeleid. 9. Promotiebeleid. 10. Toepassingsgebieden


Book
Het marketingwiel : in 7 stappen een succesvol marketingplan
Author:
ISBN: 9789023248033 Year: 2011 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Marketingwiel bevat tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media. Dit boek geeft praktische handvatten om klanten aan te trekken en te behouden, met meer omzet en meer winst als resultaat. Het Marketingwiel is dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB. Dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB om succesvol te worden, zijn niet alleen een goed idee, durf en hard werken noodzakelijk, maar ook een doelgerichte en gestructureerde aanpak. Door de verschillende elementen van het marketingwiel stapsgewijs voor jezelf en jouw bedrijf in kaart te brengen, realiseer je een succesvolle marketingaanpak op maat. Het Marketingwiel geeft een praktische aanpak voor het opstellen van een marketingplan. Een plan waarmee je in 7 stappen succesvol je eigen marketingdoelen realiseert. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Free : hoe het nieuwe Gratis de markt radicaal verandert.
Author:
ISBN: 9789046805084 Year: 2009 Publisher: S.l. Nieuw Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Analyse van de manier waarop bedrijven via internet winst genereren door dingen gratis weg te geven


Book
Het marketingplan
Author:
ISBN: 9789043024631 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Boeken over marketing gaan vaak alleen over de indeling van marketingplannen of behandelen marketingplannen slechts in algemene zin. Het marketingplan vormt hierop een uitzondering.Het boek legt, met behulp van een nieuw conceptueel model van het marketingplanningsproces, uit hoe een gedegen marketingplan opgesteld kan worden. De student wordt, aan de hand van vele voorbeelden, stap voor stap door het gehele planningsproces geleid. Hierbij wordt ook aandacht besteed aan de grondbeginselen van marketing, management en marketingstrategieën. Tenslotte is er een apart hoofdstuk gewijd aan het beheren van de implementatie en het meten van de prestatie. Deze vierde editie is geactualiseerd en besteedt aandacht aan de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatie, zoals social media, klantbeïnvloedingsstrategieën, crowdsourcing en mobiele marketing.bron : http://www.pearsoneducation.nl

Listing 1 - 10 of 140 << page
of 14
>>
Sort by